Balanceren wielen van racers

Volgens mij komt Jeroen niet meer bij de ZAC wegens te weinig klandizie. Wel Cup enzo.
Klopt ook,omdat de meeste Zac-ers het ook niet wisten en dus hun boeltje al op orde hadden!

Behalve een Duc rijder op de 23ste sept. :+

En SJAAP...Dynamisch is minder precies vanwege de marge die het app. aanhoudt!

Balanceerapp. kun je in elke goede motorzaak kopen (of evt. bestellen)!
€?
 
als jeroen versteeg daar bandjes om wil leggen , wil ie natuurlijk de banden ook leveren of niet O-)

Doet ie natuurlijk liever wel (is overigens erg goedkoop) maar kan ook voor, ik geloof, het wereldse bedrag van 7,50 euri per band (+ balanceren)
 
Ik ken iemand die de juiste dopjes niet had voor het voorwiel van de R1 waar voor het circuit even nieuwe bandjes ommoesten, banden had ik meegenomen zouden er bij een ander omgelegd worden... Kon ook wel zonder balanceren zei die gast nadat ie een dik kwartier bezig was geweest |(
 
Ik ken iemand die de juiste dopjes niet had voor het voorwiel van de R1 waar voor het circuit even nieuwe bandjes ommoesten, banden had ik meegenomen zouden er bij een ander omgelegd worden... Kon ook wel zonder balanceren zei die gast nadat ie een dik kwartier bezig was geweest |(
De dichtsbijzijnde motorzaak bij het circuit van Belgie doen ze het omleggen voor €2.30 :} Gewoon zeggen dat je van zolder komt en je wordt meteen geholpen zodat je weer verder kunt. Zij onderhouden namelijk alle circuitfietsen van motorportschool zolder :)
 
De dichtsbijzijnde motorzaak bij het circuit van Belgie doen ze het omleggen voor €2.30 :} Gewoon zeggen dat je van zolder komt en je wordt meteen geholpen zodat je weer verder kunt. Zij onderhouden namelijk alle circuitfietsen van motorportschool zolder :)
Altijd handig om te weten. :)
 
we geven honderden euro's uit aan banden die we in een dag kort rijden, en dan gaan we bezuinigen op het er opleggen en balanceren. en daarmee het risco lopen dat het verkeerd gaat en je niet meer fijn kunt rijden en mischien nog erger de hele motor in puin rijden omdat je door de trillingen je grip verliest in de bocht.......
 
we geven honderden euro's uit aan banden die we in een dag kort rijden, en dan gaan we bezuinigen op het er opleggen en balanceren. en daarmee het risco lopen dat het verkeerd gaat en je niet meer fijn kunt rijden en mischien nog erger de hele motor in puin rijden omdat je door de trillingen je grip verliest in de bocht.......


juist jah , daarom gaan we het anders doen :+
 
juist jah , daarom gaan we het anders doen :+



hiermee gaan we balanceren de komende tijd *D

mijn nieuwe aanwinst :+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan