ban voor Maximum en Revolution

Status
Niet open voor verdere reacties.

RenegadeHD

MF'er
20 jul 2003
149
0
Maassluis
Ik ben diep teleurgesteld in het taalgebruik van Maximum en Revolution, en de manier waarop ze andere mensen belachelijk maken op dit forum.
Ik wil hierbij een voorstel doen om deze mensen te bannen
 
Dan stuur je een mailtje aan de crew en hoeven wij dit niet te weten.
Ik vind het niet gepast om iemand zo te kakken te zetten.
 
Laat iedereen toch gewoon z'n mening geven, daar gaat het toch allemaal om ? Denkt er nu echt iemand dat je op een forum met zoveel verschillende mensen eensluidende meningen krijgt ?

Ik ben het wel eens met het feit dat er geen reden is om met scheldwoorden of erge ziektes te gaan gooien
 
gisteravond niet genaaid , renegade ?


dat wil niet zeggen dat je t dan hier zo maar kunt gaan doen.


ga een eind motorrijden.
 
Ach joh, in het echte leven krijg je ook te maken met eikels, die kun je toch ook niet "laten verdwijnen". Je moet de humor inzien van iemands gebreken dat werkt het beste.
En Lara niet emotioneel worden he! Deze twee "wannabee tough guy's" kunnen wel wat hebben. Een geheel aan hun besteed topic streelt waarschijnlijk hun "ego's".
 
Laatst bewerkt:
R :+ FL

Lach me helemaal krom hier. :} :} :}

Op zondag 28 december 2003 19:01 schreef Bikefreak het volgende:
Ach joh, in het echte leven krijg je ook te maken met eikels, die kun je vaak ook niet "laten verdwijnen". Je moet de humor inzien van iemands gebreken dat werkt het beste.
En Lara niet emotioneel worden he! Deze twee "wannabee tough guy's" kunnen wel wat hebben. Een geheel aan hun besteed topic streelt waarschijnlijk hun "ego's".
Baal je nog van je ban op MMF joh? })
 
Laatst bewerkt:
R :+ FL

Lach me helemaal krom hier. :} :} :}

Rev... doe nou es rustig met al die tere zieltjes... ze kunnen jouw wilde visie kennelijk niet aan...

btw:
full
 
hahhahahaahah goed topic weer .... :Z




kijk dat hoeren en kanker taalgebruik vind ik nou ook niet echt hoeven maar ja vrijheid van meningsuiting he :) ..... zal wel iets meer achter zitten dunkt me
 
En zo krijgt met TopGear dit topic toch nog een positieve wending... ;)
Beter dan dat geklaagkleuter over anderen. Bah! :(
 
Ik vind dat RenegadeHD gebanned moet worden!

[me]kom maar met je opmerkingen..... maak je ook zelf mee hoe het is om zulke dingen naar je hoofd gesmeten te krijgen[/me]

vind het echt nergens op slaan dat sommigen hier denken dat ze alles maar het internet op kunnen smijten en maar even bepalen wie wel en niet mag deelnemen aan het forum!
 
NEEEEE

is om 20:00... al 2 weken!

oeps... nu weer om 21:00.... zijn een beetje gek geworden daar...
Vorige week gezien? Ze wisten zelf niet eens dat ze eerder zouden zijn! Jeremy Clarckson: "I was just in time to see myself wishing everybody goodnight" ;)

De voice-over juffrouw zei aan het eind van het programma dat het deze week écht weer om 21.00 uur zou zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan