Banden kopen in Duitsland

Heb laatst geinformeerd in Haren (Dld)wat een setje
Michelin PP kost.
Het zijn de maten 120-70 en 190-50.
Dit setje kost zonder montage 312 euro. :)
Inclusief montage komt er nog 18 euro bovenop.
Alleen een achterband kost hier bij de motorzaak al 288 euro?!?! :(
En het prijsverschil tussen voor en achter is ongeveer 50 tot 60 euro.
Reken maar uit wat je dan bespaart.
Dus ik bedoel maar......


Ronnie
:^ precies....
Kijk.. als er een leuke aanbieding in Nederland is, kan het soms ook aantrekkelijk zijn om het hier te kopen. Ik zal dat ook zeker doen als het prijsverschil klein is. Maar voorlopig is DLD véél goedkoper :} en niet alleen met banden!
 
Ik blijf toch gewoon bij Lucske Willems in Herk De Stad gaan...

Ben je by the way tevreden van de Diablo's ??
Ondertussen wat meer gereden en die Diablo's rulen zeg :} :} :} .....
Vooral in de bochten geven ze erg veel vertrouwen. Ik heb net iets meer
gereden dan 100KM maar het schaamrandje is zo goed als weg... dat duurt
in elk geval niet lang meer ;) .

edit: ik heb de BT-010 ook altijd héél goed gevonden, ook erg veel vertrouwen in.
De Diablo's stuurt m.i. net ff beter de bocht in, volgens mij omdat ze ronder zijn dan de BT-010's...
 
Dat krijg je bij iedereen, rekenen ze zgn. de BTW niet :Z ....
En, prijs is incl. verzenden, montage is €30,-.
Ik heb voor €255,- een stel nieuwe Diablo's, vraag maar wat het in Leek kost :X :X . Ik denk dat ik ongeveer €50,- goedkoper uit ben O-) ....

Dat krijg je niet bij iedereen, bij alle zaken hier in de stad ben ik een stuk duurder uit. Voor die €50 ga ik echt niet naar Duitsland rijden....tankje vol gooien, dan is het ook al geen €50 euries meer. Zal de volgende keer ff voor je vragen wat het kost!
 
Dat krijg je niet bij iedereen, bij alle zaken hier in de stad ben ik een stuk duurder uit. Voor die €50 ga ik echt niet naar Duitsland rijden....tankje vol gooien, dan is het ook al geen €50 euries meer. Zal de volgende keer ff voor je vragen wat het kost!
Euh, ze worden thuis afgeleverd :X :X :X , weer €50 euries verdiend :+ ...
 
oke, oke dan bespaar je die €50,- euries.....ik geef toe, het scheelt, maar ik koop ze toch liever bij mn eigen dealer en dat ze daar dr gelijk netjes onder worden gezet, al dat gesleep word ik persoonlijk niet gelukkiger van. Maar je hebt wel n punt *D
 
edit: ik heb de BT-010 ook altijd héél goed gevonden, ook erg veel vertrouwen in.
De Diablo's stuurt m.i. net ff beter de bocht in, volgens mij omdat ze ronder zijn dan de BT-010's...
[/quote]


Volgens mij is de BT-010 juist 'ronder' dan de Diablo
die iets 'spitser' is.
Dit is juist de reden dat de Diablo lichter instuurt,net zo
als bij de Michelin PP.


Ik ben net terug van een weekje vakantie im Schwarzwald vandaar deze late
reactie.
En deze keer niet op de motor maar met de auto.

Ronnie.
 
Volgens mij is de BT-010 juist 'ronder' dan de Diablo
die iets 'spitser' is.
Dit is juist de reden dat de Diablo lichter instuurt,net zo
als bij de Michelin PP.

Je hebt gelijk, dat bedoel ik ook. Ik zat te :z toen ik dat schreef, is natuurlijk precies andersom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan