Hey ,
Weet iemand toevallig wat de beste bandenspanning warm en koud is voor een Dunlop Qualifier RR?
Heb ergens gelezen dat de bandenspanning bij dunlop banden lager is dan normaal i.v.m. het hardere karkas van de band?
Ik heb eerder altijd 2.0bar achter en 2.1bar voor aangehouden bij koude banden.
Ik heb tijdens de laatste circuitdag een flinke vreter 2 cm van de rand af gereden, kan dit ook aan de bandenspanning liggen, of is het weer een typisch gevalletje te veel ingaande demping?
Moet ik bij te veel ingaande demping de veer juist strakker zetten of juist minder strak?
De een zegt dat hij dan strakker moet, maar in het bandentekeningen topic staat dat je hem dan juist minder strak moet afstellen, aangezien de band nu het werk overneemt van de vering
Alvast bedankt!
Heb btw de zoekfunctie gebruikt
Weet iemand toevallig wat de beste bandenspanning warm en koud is voor een Dunlop Qualifier RR?
Heb ergens gelezen dat de bandenspanning bij dunlop banden lager is dan normaal i.v.m. het hardere karkas van de band?
Ik heb eerder altijd 2.0bar achter en 2.1bar voor aangehouden bij koude banden.
Ik heb tijdens de laatste circuitdag een flinke vreter 2 cm van de rand af gereden, kan dit ook aan de bandenspanning liggen, of is het weer een typisch gevalletje te veel ingaande demping?
Moet ik bij te veel ingaande demping de veer juist strakker zetten of juist minder strak?
De een zegt dat hij dan strakker moet, maar in het bandentekeningen topic staat dat je hem dan juist minder strak moet afstellen, aangezien de band nu het werk overneemt van de vering
Alvast bedankt!
Heb btw de zoekfunctie gebruikt
Laatst bewerkt: