bandit 1200 "caferacer"

Apart...

Zou je voor mij de breedte en de hoogte van jouw achterlichten kunnen opmeten?
Ik ben bezig met een projectje en daar wil ik ook ronde lampjes in hebben..
Nou heb ik die lampen vaker gezien, maar er staan nooit maten bij.


maten van losse lampjes is 25 mm hoog/diameter is 50 mm plaatje is 130mm breed
 
teller steuntje gemaakt voor koso km teller en oliekoeler toerenteller (lekker simpel zonder freubels
full
 
Als je ook nog de inlaat nokkenas van een 1100 F (1100 R is lastig te vinden) en de CDI en pulsgever van een zelfde fiets monteerd dan gaat een Bandit echt lekker vlot van zn plek
(of je monteerd een dot-head met bijbehorende nokkenassen)
 
Als je ook nog de inlaat nokkenas van een 1100 F (1100 R is lastig te vinden) en de CDI en pulsgever van een zelfde fiets monteerd dan gaat een Bandit echt lekker vlot van zn plek
(of je monteerd een dot-head met bijbehorende nokkenassen)
Wat is het voordeel van de CDI en Pulsgever?
 
Een Bandit verlaat heel raar rond de 3000-4000 toeren voor het milieu en dat hebben de Fjes en GSXRen niet
Alleen de CDI kan je niet overzetten want de Bandit heeft twee pulsgevers (net als de slabby;s) en een F en de nieuwere GSXRen hebben maar 1 pulsgever

Maw een bandit is geknepen op de ontsteking (net als de uitlaatbochten,nokkenassen,carbs en de compressie verhouding)
 
Dat is toch ook op te lossen door een draadje los te halen van de ECU. Was bij de mijne een stekker. Andere uitlaat en eens goed afstellen doet al heel veel.
 
zo.. beetje weinig gepost de laatste tijd , maar wel wat uitgevoerd 8-)

onderste motorsteuntje opgefrunikt
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan