Peter uit Soest
Die hard MF'er
Hoi,
Ik ben vandaag bij de dealer geweest voor een 1000 beurt. Nu is deze niet echt goed gedaan..maar dat terzijde.
Ik kwam met de klacht dat het stuur van de motor nar links en rechts slaat bij het loslaten of lichtjes vasthouden van het stuur.
Na 2 uur wachten (het was druk daar) kreeg ik te horen dat ze niks in het balhoofd en de band hebben gevonden en dat de monteur tijdens proefrijden (er stond geen 2 kilometer bij de kmstand als je het mij vraagt) niks had gemerkt.
Hij had de band op onbalans gecheckt werd er gezegd.
Nadat ik thuis de bouten van mijn uitlaat en mijn motorsteunen nog moest aandraaien omdat ik al vermoedde dat er half werk was geleverd, vraag ik mij nog af OF de monteur wel serieus naar mn probleem heeft gekeken.
Het was beredruk daar! Mn motor was steenkoud toen ik m weer startte.
Dus als ik hun moet geloven zit er nikis in mn voorwiel en in mn balhoofdspeling.
Er zit wel 35 gram lood aan mn voorwiel op 1 plek verdeeld over links en rechterzijde van de velg. "Is de velg toch gebalanceerd.." zegt de man flauwtjes aan de balie.
Naar mijn idee is 35 gram niet netjes bij een 1000km oude band die nieuw was toen ze m balanceerde.
Maargoed.
Toen ik een monteur aansprak op de plas lekkende druppels onder mn motor (zaten veel oliedruppels te lekken onder mn nieuwe bike vanwege olie aftappen...SLORDIG) zei die andere monteur dat ik mn voorvork 1cm door de kroonplaten zou kunnen laten zakken.
1*Is de fabriek niet in staat om alle bandits probleemloos af te leveren?
2*Heeft de dealer een maandagmorgenband gemonteerd?
3*Helpt het echt om mijn voorpoten door te laten steken voor 1cm?? Zou daarmee het wobbelen in het stuur weggaan?
Ik ben vandaag bij de dealer geweest voor een 1000 beurt. Nu is deze niet echt goed gedaan..maar dat terzijde.
Ik kwam met de klacht dat het stuur van de motor nar links en rechts slaat bij het loslaten of lichtjes vasthouden van het stuur.
Na 2 uur wachten (het was druk daar) kreeg ik te horen dat ze niks in het balhoofd en de band hebben gevonden en dat de monteur tijdens proefrijden (er stond geen 2 kilometer bij de kmstand als je het mij vraagt) niks had gemerkt.
Hij had de band op onbalans gecheckt werd er gezegd.
Nadat ik thuis de bouten van mijn uitlaat en mijn motorsteunen nog moest aandraaien omdat ik al vermoedde dat er half werk was geleverd, vraag ik mij nog af OF de monteur wel serieus naar mn probleem heeft gekeken.
Het was beredruk daar! Mn motor was steenkoud toen ik m weer startte.
Dus als ik hun moet geloven zit er nikis in mn voorwiel en in mn balhoofdspeling.
Er zit wel 35 gram lood aan mn voorwiel op 1 plek verdeeld over links en rechterzijde van de velg. "Is de velg toch gebalanceerd.." zegt de man flauwtjes aan de balie.
Naar mijn idee is 35 gram niet netjes bij een 1000km oude band die nieuw was toen ze m balanceerde.
Maargoed.
Toen ik een monteur aansprak op de plas lekkende druppels onder mn motor (zaten veel oliedruppels te lekken onder mn nieuwe bike vanwege olie aftappen...SLORDIG) zei die andere monteur dat ik mn voorvork 1cm door de kroonplaten zou kunnen laten zakken.
1*Is de fabriek niet in staat om alle bandits probleemloos af te leveren?
2*Heeft de dealer een maandagmorgenband gemonteerd?
3*Helpt het echt om mijn voorpoten door te laten steken voor 1cm?? Zou daarmee het wobbelen in het stuur weggaan?