Bandit Topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
updatetje

nadat ik van bright een paar mooie witte tellerplaten had gekocht mosten deze ook zo snel mogelijk geplaatst worden .
dus vol goede moed aan de slag kom ik bij het eerst oog opslag er achter dat mn bandit geen display heeft in de toerenteller of te wel de toerenteller plaatje is nie goed :( :( :( :( :( .
toen maar zelf wat gaan knutselen op acad en waarrempel het lukte ook nog
hoe de verlichting is weet nog niet maar zag al dat deze bandit nog enkele plekken vrij heeft op het printboard voor de ledjes dus dat zal ook wel geen probleen worden ( misschien het vinden van die krengen want god wat zijn ze klein

hier de pica's van mn nieuwe klokkenspel

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zo en nu verder met mn frame zodat ik eidelijk de boel weer kan samenvoegen tot een rijdend geheel
gelukkig is dit niet biker build off (10 dgn!!!!!!!!!!!!)
Ziet er goed uit!!! :Y
 
Late reactie, maar ik ga ook proberen om 18 mei aanwezig te zijn bij de meeting, en ja alle Bandit's bij elkaar wordt zeker een mooi plaatje!
 
Ook ik von het nodig om mijn stalen ros weer even van dichtbij te bekijken en hem weer te laten glimmen.

Trek ik hem uit zijn tent, en wat blijkt...

Heeft een huisdier mijn motor proberen af te bakenen tot zijn/haar territorium. :(
Ook de tank en zadel onder de haren en zand. De boef.

Weet welke tekening het desbetreffende dier op het lichaam draagt en ook heeft het vinger afdrukken achtergelaten...De jacht is geopend. })

Inmiddels ruikt ie weer lekker fris en staat ie te popelen om bereden te worden.

Ben alleen bang dat zijn tent ook een wasbeurtje kan gebruiken....
 
[OFF-TOPIC MODE ON]

Hier een foto van mijn (onze) nieuwe trots!!!

full

Ik stel jullie voor aan mijn (onze) dochter: Esmee

[OFF-TOPIC MODE OF]
 
Laatst bewerkt:
Ook ik von het nodig om mijn stalen ros weer even van dichtbij te bekijken en hem weer te laten glimmen.

Trek ik hem uit zijn tent, en wat blijkt...

Heeft een huisdier mijn motor proberen af te bakenen tot zijn/haar territorium. :(
Ook de tank en zadel onder de haren en zand. De boef.

Weet welke tekening het desbetreffende dier op het lichaam draagt en ook heeft het vinger afdrukken achtergelaten...De jacht is geopend. })

Inmiddels ruikt ie weer lekker fris en staat ie te popelen om bereden te worden.

Ben alleen bang dat zijn tent ook een wasbeurtje kan gebruiken....

Haha, mooie overwinteringsplaats _O-

Was z'n Thundercat zekers pleite....
 
Waar kan ik wat meer info vinden over de 18 Mei happening ? Heb nu aardig wat pagina's door genomen, maar kom er niet echt wat over tegen (behalve dan de vermelding dat er iets is :) )
 
[OFF-TOPIC MODE ON]

Hier een foto van mijn (onze) nieuwe trots!!!

[afbeelding]
Ik stel jullie voor aan mijn (onze) dochter: Esmee

[OFF-TOPIC MODE OF]

Wat kan je blij zijn als je je kind voor het eerst echt ziet!!! *O* *O* Weet het nog heel goed ook al is ons dochtertje nu al bijna weer 3 jaar!
 
@b.b.i.l
mooi man zon dochter ! is ze een beetje rustig snachts?? :z :z :z :z O-) O-) O-)

vanavond het frame in de grondverf en morgen krijgt ie zn definitieve kleurtje
kan ik mooi in de loop van volgende week de boel weer inelkaar zetten *O* *O* *O*
 
Weet iemand toevallig of je de voorvering ook stugger kunt maken, of is dat alleen bij de achtervering. Kan er namelijk niets over vinden in het grote boek.....

Probeer b.v. eens een setje veren van Technoflex, iets dikkere olie (SAE 12 i.p.v. SAE 10), en een iets kleinere luchtkamer. Een wereld van verschil!!.
Allerbelangrijkst - zorg voor "evenwicht" met je achtervering!
 
Het feit dat je er in het grote boek al niets over kunt vinden, zegt in principe genoeg. Bij mijn B650 kun je de veervoorspanning instellen, maar dat is bedoeld om de rijhoogte (de inzakking met de bestuurder in het zadel) af te regelen.

De veervoorspanning helemaal opschroeven zal misschien wel een stugger gevoel geven, maar je gooit je veerweg weg; en da's jammer. Bovendien is het stelbereik ook erg klein, dat je daarmee geen bevredigend resultaat zult bereiken.

Wat jij wilt, is in principe een betere demping (waarschijnlijk ingaand, de snelheid waarmee de motor inveert). Echter, veerkarakteristiek en de demping horen bij elkaar. Je kunt bijv. de luchtkamer verkleinen (meer olie erin doen), maar dat zal zeker niet optimaal zijn.

Een andere optie is dikkere olie, maar daarmee verander je ook de uitgaande demping
de snelheid waarmee de motor uitveert) >>> andere veren.

Ik zelf heb andere vorkveren (lees: progressieve veren) erin gezet: is een stuk beter gezien het feit dat ik gek werd van dat extreme duiken van die motor bij het aanremmen.

De Bandit is typisch zo'n motor die last heeft van slappe voorvering (net zoals de XJR 1300, CB750SF etc.).

Je verhaall rammelt aan alle kanten (en klopt dus niet)
 
zo de mijne lekker gepoetst en een beurtje gegeven vandaag,yoshi erop,tailrisers heb nog een hugger besteld vandaag.............laat het goei weer mar kome 8-) 8-)

iemand al ervaringen met undertails voor de 2007 bandit?????
full
 
Zo, eindelijk ook een foto voor de openingspost (met dank aan deze mooie dag)

Bandit 600s uit 1996
full


- Led achterlicht met ingebouwde knippers
- "superbike" spiegels
- OSCO Oliesysteem
- motovision (oranje) koplamp
- taartschep eraf

op het lijstje:
-andere knippers voor
-led-kentekenplaatverlichting
-kentekenplaat mooier monteren
-groot onderhoud

Verder heb ik volgens mij een vervangingsruitje, maar die geeft bij mij veel turbulentie, iemand geinteresseerd in een ruil met een standaardruitje?

ohja, en 18 mei ben ik er bij :)
 
Laatst bewerkt:
Alstublieft....! hier dan eindelijk (na veel knutseluurtjes) de mijne...

-B1200 uit 2000
-Bos highmount carbon uitlaat
-Undertail
-Onderspoiler
-Monozit
-Rizoma streetfighter spiegels
-Dubbele koplamp met flyscreen
-LSL valblokken
-Originele Suzuki kleur met matte aflak
-Wit achterlicht
Witte knippers voor/achter

Greetz,Bas..

nb ;Doen we dit jaar nog een bandit meeting...?
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan