Bandit topic XVII alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
te duur? :')
750 eu voor een bandit die (mits goed onderhouden) nog makkelijk zat kilometers kan lopen?
_O-
deukjes in de tank kan van alles zijn

Nog minstens 30.000 km iig :)
Bijna klokje rond en het loopt nog steeds :]

:^

al verwacht ik er, gezien de omschrijvingen van de verkoper, niet veel van, klinkt een beetje alsof het em allemaal niet zoveel boeide...

Kan natuurlijk ook aan de verkoper zelf liggen...
Misschien wel geen zin om zelf te sleutelen of hier niet zo handig in. Probeer zo'n ding maar eens in te ruilen bij een dealer, die geeft je er gezien de km-stand niet veel meer voor terug. Dus misschien staat 'm dat ding gewoon in de weg. :)
 
te duur? :')
750 eu voor een bandit die (mits goed onderhouden) nog makkelijk zat kilometers kan lopen?
_O-
deukjes in de tank kan van alles zijn

voor waarvoor ik m zou willen vind ik m te duur ja.

Ik wil geen donker groene motor. Zit dus ook schade aan dat ding omdat ie is omgevallen, zal wel meer zijn dan alleen de tellers en de tank. Ding heeft 70k gelopen en dat vind ik erg veel om nog te gaan kopen. En 750 betallen om alleen het blok te gebruiken (en nog in mijn motor te krijgen) vind ik echt te veel.
 
voor waarvoor ik m zou willen vind ik m te duur ja.

Ik wil geen donker groene motor. Zit dus ook schade aan dat ding omdat ie is omgevallen, zal wel meer zijn dan alleen de tellers en de tank. Ding heeft 70k gelopen en dat vind ik erg veel om nog te gaan kopen. En 750 betallen om alleen het blok te gebruiken (en nog in mijn motor te krijgen) vind ik echt te veel.

goh ik las even over het stukje heen dat ik zei dat jij hem MOEST kopen, sorry
 
wat voor leuke dingen wil je hebben?

Weet ik eigenlijk nog niet :P gehehe maar wil me bandit een beetje gaan aanpassen hij is nou nog helemaal standaard behalve de uitlaat die heb ik al vervangen door een leovinci zonder db-killer lekker geluidje :} en hij heeft heel lang buiten gestaan bij de vorige eigenaar dus sommige onderdelen zien er niet meer uit :( vandaar dat ik het een en het ander wil gaan vervangen *D
 
Weet ik eigenlijk nog niet :P gehehe maar wil me bandit een beetje gaan aanpassen hij is nou nog helemaal standaard behalve de uitlaat die heb ik al vervangen door een leovinci zonder db-killer lekker geluidje :} en hij heeft heel lang buiten gestaan bij de vorige eigenaar dus sommige onderdelen zien er niet meer uit :( vandaar dat ik het een en het ander wil gaan vervangen *D


ah..nou dan kan je op verschillende sites kijken... :+
maar banditmania.co.uk is wel een goede :)
of de ebayshop ervan
of ebay zelf
:)
 
Laatst bewerkt:
ah..nou dan kan je op verschillende sites kijken... :+
maar banditmania.co.uk is wel een goede :)
of de ebayshop ervan
of ebay zelf
:)

Banditmania is een goeie voor als je je motor eens flink nder hande wilt nemen ja. Heb er laatst ook eens op zitten kijken. Maar voor wat kleine dingen vond ik de verzendkosten wel redelijk an de hoge kant moet ik zeggen. Loont zich al meer bij grtere bestelingen denk ik. -O-
 
Nog minstens 30.000 km iig :)
Bijna klokje rond en het loopt nog steeds :]
:^
ik ga em oprijden :Y
Kan natuurlijk ook aan de verkoper zelf liggen...
Misschien wel geen zin om zelf te sleutelen of hier niet zo handig in. Probeer zo'n ding maar eens in te ruilen bij een dealer, die geeft je er gezien de km-stand niet veel meer voor terug. Dus misschien staat 'm dat ding gewoon in de weg. :)
maybe.... ik zou em niet hoeven, tenzij ik in nood zit (motor gejat ofzo)
 
:^

ZONDER verwarming welteverstaan...

als je het nu koud hebt op de fiets moet je gewoon harder fietsen, zweet je vanzelf ook wat meer...

of gewoon een winterjas aandoen :')

- Standaard fiets ik al 25KM/h of harder
- Zweet al zat op de mountainbike (behalve mij handen)

:W
 
ik "organiseer" het B|

woon overigens tegen de duitse grens aan, niet echt in de buurt, maar ik kan wel een literflesje meenemen in mn koffertje :Y

Wat organiseer je :P?

Maar klopt ja ik wil me motor echt totaal onderhanden nemen over een maand gaat hij helemaal uit elkaar en ga ik hem helemaal opnieuw spuiten weet alleen nog niet welke kleur :( suggesties iemand?
 
Wat organiseer je :P?

Maar klopt ja ik wil me motor echt totaal onderhanden nemen over een maand gaat hij helemaal uit elkaar en ga ik hem helemaal opnieuw spuiten weet alleen nog niet welke kleur :( suggesties iemand?

kheb nog wel zooitje Bandit spul in de schuur liggen en er komt binnenkort ook een dikke GSXR 1100 achterbrug vrij........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan