Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vespa ciao met het blok 1/4 voorover gedraaid. cilinder hing naar beneden, zodat er een grotere carburateur op kon...... daar was bij de originele setup geen plek voor tussen blok en spatbord. had er een puch 60cc cilinder op pasgemaakt en een zundapp waaier cilinderkop.
de voorvork was voorzien van zelfgemaakte schommelarmen, gelagerd in brons. de veren waren ook zelfgemaakt....... zonder demping. de spatbordjes van aluminium had ik met een zelfgemaakte wals gemaakt.
uiteindelijk liep het niet zoals gehoopt en verdween hij in onderdelen naar andere mensen.
voor deze foto reed ik er veel mee op straat met de normalere setup. een zelf getunede originele cilinder, krukas timing (is roterende inlaat) aangepast, en nog wat meer geprutst. hij liep op de auto teller over de 90kmh. en een super brommer om mee te wheelien. heb daar echt enorm veel lol mee gehad.
bij deze zundapp had ik het aluminium achterframe weggeslepen. de bedoeling was om er een stalen subframe aan te maken, maar tegen die tijd waren de motoren op het toneel verschenen en deze is dus ook nooit afgebouwd.
de voorvork was de originele vork die ik ondersteboven had gemonteerd. m'n allereerste balhoofdplaten die ik gemaakt had......... van staal. net als de as opname.
de achterbrug was geinspireerd door een bike van hyperpro die net zo'n soort brug had. een harley remschijf en suzuki velgen maakte het plaatje af.
en de fs1 waar ik uiteindelijk maar 1 race mee gereden heb. omdat hij qua rijeigenschappen lang zo goed niet was als de zundapp. was wel een tof ding om te zien.