belachelijk goedkope 2005 fireblade

met een beetje goede ogen is zelfs de fotograaf te zien :Y

8.jpg

en die ziet er toch niet uit als een Nigeriaan O-)

Hij heeft er haast mee :

Hello there and thank`s for your interested.

I only want to close the deal with serious people as I still want to belive that there are serious members here.
Escrow is the fast and safe service in world wide to protect the buyer and seller. (Shipping/Insurance/Handling will be suported by me) About the shipping I will use KLM and you will receive the bike at your home in 4-5 days ! Also all the shipping taxes and insurance will be suported by me!

My name is: Paolo De Luca
And this is my Address: Via Tuscolana 106
Rome, 00040, Italy.

I will tell you the only way that I want to make this deal:
We will use escrow-europa as a insurance company and for our protection.You will have to wire the money to the escrow-europa agent and they will keep your money until when you will receive and verify the bike. Anything is wrong with the bike, you will receive your money back. I will ship the bike in same day when I`ll receive the confirmation from escrow-europa that you made the payment and after that you will receive the #Tracking Number.
You will send first 3,500 EUR on escrow-europa agent details and give the details to Escrow-Europa.
Please let me know if you want to make this deal and I will tell you more. If you want I can put escrow-europa to contact you but you will have to give me your full name and address for the shipping and for escrow-europa.

Thanks in advance,

PS: Only after you receive and inspect the bike, escrow will send the money to me !!!

Paolo De Luca,

Als je dit zo leest moet er haast wel een motor hierheen komen, want escrow houdt dat geld toch echt vast?

Hij heeft er haast mee :

Hello there and thank`s for your interested.

I only want to close the deal with serious people as I still want to belive that there are serious members here.
Escrow is the fast and safe service in world wide to protect the buyer and seller. (Shipping/Insurance/Handling will be suported by me) About the shipping I will use KLM and you will receive the bike at your home in 4-5 days ! Also all the shipping taxes and insurance will be suported by me!

My name is: Paolo De Luca
And this is my Address: Via Tuscolana 106
Rome, 00040, Italy.

I will tell you the only way that I want to make this deal:
We will use escrow-europa as a insurance company and for our protection.You will have to wire the money to the escrow-europa agent and they will keep your money until when you will receive and verify the bike. Anything is wrong with the bike, you will receive your money back. I will ship the bike in same day when I`ll receive the confirmation from escrow-europa that you made the payment and after that you will receive the #Tracking Number.
You will send first 3,500 EUR on escrow-europa agent details and give the details to Escrow-Europa.
Please let me know if you want to make this deal and I will tell you more. If you want I can put escrow-europa to contact you but you will have to give me your full name and address for the shipping and for escrow-europa.

Thanks in advance,

PS: Only after you receive and inspect the bike, escrow will send the money to me !!!

Paolo De Luca,

Als je dit zo leest moet er haast wel een motor hierheen komen, want escrow houdt dat geld toch echt vast?

Echt geloof er nou niet in, als je geld stuurd ben je het kwijt. Wil je echt weten of hij serieus is dan moet je hem mailen dat je bijvoorbeeld je vakantie van volgende week naar Frankrijk, verplaatsen kunt naar Italie omdat je zo'n buitenkans niet wilt laten lopen en dan dat ding persoonlijk op komt halen en naar huis rijden.

Kijken hoe hij dan reageerd. :+

Hij schrijft wel "I will tell you the only way that I want to make this deal:"

Gewoon zeggen dat hij bespaard op transportkosten, dus of er ook nog wat van de prijs af kan als je hem ophaalt 8-)

Laatst bewerkt:
ik zat net wat te surfen op het internet kom ik deze tegen,
een honda cbr 1000 rr fireblade bouwjaar 2005 voor 3500 euro
ik denk dat hier gaat om een gestolen fiets (lijkt me wel als ik zo naar de prijs kijk)

http://motoren.tweedehands.net/motor-honda/2005-honda-cbr-1000rr.html

ps ga nog verder kijken op de site mischien staat er wel meer op

surft zeker niet zo veel???

Al die maf kezen die engels ouwehoeren of de motor uit de usa importeren voor je, zijn oplichters.. raar eigenlijk he, dat er nog steeds mensen intrappen.. :? :? :? :? B|

Tss tuurlijk houdt escrow dat geld vast, want dat is van die verkoper... duhuh

ach kijk nou escrow bestaat netpas dat is toevallig, dat hij ze dan al weet te vinden en dat ze de beste zijn als ze nog geen maand bestaan

Registrant:
Escrow Europa S.r.l.
Firenze, I-50125
Firenze I-50125
IT

Domain Name: ESCROW-EUROPA.COM

Administrative Contact, Technical Contact:
Escrow Europa S.r.l. maccormack@LIBERO.IT
Firenze, I-50125
Firenze I-50125
IT
999 999 9999 fax: 999 999 9999

Record expires on 30-Aug-2008.
Record created on 29-Jun-2006.
Database last updated on 27-Jul-2006 11:20:11 EDT.

Domain servers in listed order:

DNS.FOL.IT
DNS2.FOL.IT
DNS3.FOL.IT
:N :N :+

Nog meer mensen een verzoekje indienen bij verkoper om dezelfde motor te kopen. Kijken hoeveel hij er heeft :+

Wel opvallend, er zijn 2 escrows.

www.escroweurope.com

en

www.escrow-europa.com

Waarbij de eerste de originele en echte is (die trouwens geen auto's/motoren doen maar meer met software bezig zijn) en de 2e een soort lookalike en toevallig gevestigd is in italie (lijkt een beetje op de nepsites die ze ook van een bank hebben gemaakt).
In die 2e staan ook een aardig aantal taalfouten.
Waarschijnlijk ben je dus gewoon je geld kwijt als je met hun in zee gaat.

da geloof ik nie....

heb vorige week geld over gemaakt, en ga volgende week de motor zelf ophalen in Italie, de sleutels heeft ie al opgestuurd, dus volgende week rijdt ik een splinternieuwe bike voor een prikkie, met dank aan Paco O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

en wat als die nigerianen nu eens een wat normalere motor voor de JUISTE prijs verkopen met een iets minder doorzichtig verhaaltje, :X dan zou het nog eens gevaarlijk kunnen worden. dit ligt nogal voor de hand en er zijn gelukkig maar weinig mensen die erintrappen. nondeju dat er mensen zijn die er WEL intrappen |(

Tss tuurlijk houdt escrow dat geld vast, want dat is van die verkoper... duhuh

ach kijk nou escrow bestaat netpas dat is toevallig, dat hij ze dan al weet te vinden en dat ze de beste zijn als ze nog geen maand bestaan

Registrant:
Escrow Europa S.r.l.
Firenze, I-50125
Firenze I-50125
IT

Domain Name: ESCROW-EUROPA.COM

Administrative Contact, Technical Contact:
Escrow Europa S.r.l. maccormack@LIBERO.IT
Firenze, I-50125
Firenze I-50125
IT
999 999 9999 fax: 999 999 9999

Record expires on 30-Aug-2008.
Record created on 29-Jun-2006.
Database last updated on 27-Jul-2006 11:20:11 EDT.

Domain servers in listed order:

DNS.FOL.IT
DNS2.FOL.IT
DNS3.FOL.IT
:N :N :+

:} :} :}

Terug
Bovenaan Onderaan