Belangrijk, belangrijk

Ik moet er niet aan denken dat al die gefrustreerde straatracertjes en "ik durf 200 te rijden dus ik ben de beste chauffeur" types die de TTclub bevolken inderdaad hun zin krijgen.

Zie je het voor je dat die frusto's allemaal denken dat ze een blauw zwaailicht hebben en alles mogen? Dan mag je wel een ridder harnas aantrekken op je motor want de vaderlandse wegen zijn dusdanig vol dat dit soort snelheden gewoon niet kunnen (vanochtend weer met het blik een sublieme gemiddelde snelheid gehaald van 27,9 km/uur in de file).

Overigens wel mee eens dat de nadruk wat te veel ligt op makkelijk incasseren. Maar de maximum snelheid vrijgeven voor al die tuffende pubertjes met hun opgevoerde blikkies. Nee dank U !
 
Het volgende wil ik even citeren uit de bewuste brief '( 2 alinea's):

Dat de files minder worden dankzij trajectcontrole is een grote fabel zoals blijkt uit de proef die nu op de A1 gehouden wordt. Dat het verkeer veiliger zou worden als iedereen zich aan de maximum snelheid houdt, ook dat is een grote leugen.

Er zijn wel degelijk alternatieven die het verkeer echt veiliger maken. Laat de maximum snelheid op de snelweg vrij, met de keiharde verplichting 2 seconden afstand te houden. In rustige situaties mag en kan men dan harder, zodra het druk wordt is men gedwongen om rustiger te rijden. Zo'n systeem zou de veiligheid daadwerkelijk ten goede komen, en is eenvoudig in te voeren.
Al jaren worden er miljoenen snelheidsboetes uitgedeeld. Aan gewone mensen in gewone auto's die niets kwaads van zins zijn.

Ik heb er geen goed woord voor voer. Als je zo denkt ben je echt een dom varken!!!! Ik snap heus wel dat het leuk is om te hard te rijden. Maar het is gewoon verboden klaar. Wil je toch harder rijden dan moet je dat doen als je wilt. Ik doe dat ook regelmatig maar kom dan niet aanzeiken als je een boute krijgt. Jezus. Oh ja en trouwens. Dat bumperkleven en onvoldoende afstand houden is een gevolg van het te hard rijden van sommige mensen. Het snelheidsvershcil tussen bepaalde voertuigen is dan te groot waarbij de één zich er als het ware doorheen wil drukken.

Ik heb echt zelden zo'n slappe, onsamenhangende, zielige, meelijwekkend brief-achtig brouwsel gezien. Hier zet ik mooi niet mijn handtekening onder. Zulke brief aan kranten en politieke partijen richten is echt pure onzin! Je maakt jezelf alleen belachelijk! Ze zullen het vluchtig lezen en hun kont ermee afwegen! Als je toch foute standpunten hebt kun je ze op zijn minst met klasse verwoorden. Nu is het dubbel dom! Degene die dit geschreven heeft verdient straf en pijn!
 
Ik kan het echt niet eens zijn met de brief van de tuf tuf club... Ik snap niet dat sommige mensen het er wel mee eens zijn.
 
Laatst bewerkt:
Lukic heeft wel gelijk. De feiten die in de brief zijn genoemd zijn onweerlegbaar duidelijk. Er zal dus veel meer moeten gebeuren om de weg veiliger te maken, niet alleen een %$#@ trajectcontrole of %$#@! flitspaal.
Maar om Koos Spee nou hiervoor als het Zwarte Schaap aan te merken....
En de alternatieven zijn niet helemaal realistisch. Zelf bepalen hoe hard je gaat? Als ik zo om me heen kijk in het dagelijkse verkeer, op de brommert maar ook in het blik, moet ik er niet aan denken dat sommige idioten vwb snelheid zelf te laten beslissen. En dan bedoel ik meestal de blikrijders, mezelf niet uitgezonderd.
 
Op dinsdag 08 oktober 2002 12:19 schreef Lukic het volgende:
Het volgende wil ik even citeren uit de bewuste brief '( 2 alinea's):

[blablabla verhaaltje over varkentjes]

.... Oh ja en trouwens. Dat bumperkleven en onvoldoende afstand houden is een gevolg van het te hard rijden van sommige mensen. Het snelheidsvershcil tussen bepaalde voertuigen is dan te groot waarbij de één zich er als het ware doorheen wil drukken.

Bumperkleven hoeft niet als je hard rijdt, dit heeft meer te maken met de ronduit asociale houding van sommige chauffeurs. Die schijnen op een of andere manier het recht te hebben om een ander in levensgevaar te brengen.

Ik heb echt zelden zo'n slappe, onsamenhangende, zielige, meelijwekkend brief-achtig brouwsel gezien.

Kan jij ook een handje van gezien je post....

Hier zet ik mooi niet mijn handtekening onder. Zulke brief aan kranten en

Doe je het toch niet? Hoeft niet hoor.

politieke partijen richten is echt pure onzin! Je maakt jezelf alleen belachelijk! Ze zullen het vluchtig lezen en hun kont ermee afwegen!

Ze zullen het niet eens lezen en niet eens hun kont mee afvegen. Hun kont zou nog eens slimmer worden dan hun kop....

Als je toch foute standpunten hebt kun je ze op zijn minst met klasse verwoorden.

Steek uw hand in uw eigen boezem...

Nu is het dubbel dom! Degene die dit geschreven heeft verdient straf en pijn!

Ik heb het ding getekend omdat ik ook tegen de overdreven geldzucht van de regering ben, net zoals de meesten hier. Iedereen zelf z'n snelheid laten bepalen is niet goed, dat wordt een grote zooi. Feit is echter dat je nu dus nog makkelijker gepakt gaat worden, ook als je per ongeluk eens iets te hard rijdt (gebeurt ons allemaal wel eens). Je krijgt zo de situatie dat mensen meer op hun teller gaan zitten letten dan op het verkeer, immers ze zouden een boete kunnen krijgen. Heeft dus niks met verkeerveiligheid te maken. Met wil er gewoon naartoe dat je een tachograaf in je auto krijgt die iedere avond de gegevens van die dag upload naar justitie waar automatisch bekeuringen gegenereerd worden voor iedere kilometer die je te hard gereden hebt. De standpunten van de tuf-tufclub zijn niet helemaal juist, maar ik zie het maar als een signaal vanuit de samenleving. We hebben geloof ik een samengeraapt zooitje, ehhh politieke partij, die toegezegd heeft om iets met die signalen te gaan doen.
 
Over bumperkleven gesproken, heel, heel, heel erg vaak kan degene die voorop rijdt ook naar RECHTS.

Heel, heel, heel erg vaak is bumperkleven dus een gevolg van ONNODIG links rijden, en ik heb altijd geleerd de oorzaak aan te pakken, en niet het gevolg.

DUS ROT NAAR RECHTS ALS HET KAN
 
Toch maar getekend...meer ondat dit gewoon weer een totaal niet onderbouwde geldverspilling (helaas wel sucesvol) om mensen geld uit de zakken te kloppen :(
 
Lukic heeft wel gelijk. De feiten die in de brief zijn genoemd zijn onweerlegbaar duidelijk. Er zal dus veel meer moeten gebeuren om de weg veiliger te maken, niet alleen een %$#@ trajectcontrole of %$#@! flitspaal.
Maar om Koos Spee nou hiervoor als het Zwarte Schaap aan te merken....
En de alternatieven zijn niet helemaal realistisch. Zelf bepalen hoe hard je gaat? Als ik zo om me heen kijk in het dagelijkse verkeer, op de brommert maar ook in het blik, moet ik er niet aan denken dat sommige idioten vwb snelheid zelf te laten beslissen. En dan bedoel ik meestal de blikrijders, mezelf niet uitgezonderd.

:^

Ben het bijna helemaal eens met de inhoud van de petitie, maar het laten varen van de maximumsnelheid zoals zij dat voorstellen is op z'n zachts gezegt niet echt taktisch.

En vanwege dat punt tekening ik de petitie niet. De Tuftuf-club zou er verstandig aan doen om deze passage uit de petitie te halen. Waarschijnlijk zijn er behoorlijk veel mensen die er hetzelfde over denken. Het zou toch zonde zijn dat vanwege dit punt een flink aantal mensen die de petitie niet tekenen.

[me]Joris vindt Koos wel een zwart schaap :P [/me]
 
Ondertekend met HOOFDLETTERS

Wordt er moe van......wanneer worden die zakkenvullers een keer wakker daaro?

Edit: sorry = FrE-bLaDe
 
Lukic heeft wel gelijk. De feiten die in de brief zijn genoemd zijn onweerlegbaar duidelijk. Er zal dus veel meer moeten gebeuren om de weg veiliger te maken, niet alleen een %$#@ trajectcontrole of %$#@! flitspaal.
Maar om Koos Spee nou hiervoor als het Zwarte Schaap aan te merken....
En de alternatieven zijn niet helemaal realistisch. Zelf bepalen hoe hard je gaat? Als ik zo om me heen kijk in het dagelijkse verkeer, op de brommert maar ook in het blik, moet ik er niet aan denken dat sommige idioten vwb snelheid zelf te laten beslissen. En dan bedoel ik meestal de blikrijders, mezelf niet uitgezonderd.

Ben't er eigenlijk wel mee eens..... :}
Tenminste een genuanceerde post!
 
Citaat: ".....met de keiharde verplichting 2 seconden afstand te houden....."

Hoezo keihard. Mensen kunnen zich nu ook al niet "keihard" aan de regels houden. Wil de TT-club dan op ieder voertuig een afstandsmeterkastje monteren wat iedere dag de afstanden doorseint naar de acceptgiroprinter van Koos Spee? Dan zit je de hele dag secondes te tellen. Is dus weer hetzelfde.

En is 2 seconden veilig als je 240km/u rijdt?

Sorry hoor, de bedoeling is goed maar kom eerst met een goed verhaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan