Belgentopic - Wieke Tingels - Meerdaagse 2016

Nameless

MF veteraan
30 mei 2007
70.854
13
Easywood (B)
Belgentopic - Wieke Tingels - Meerdaagse 2016

j5-s-bochten-eerst-naar-links.gif





Aangezien er links en rechts toch alweer stemmen opgingen om op *O* meerdaagse *O* te gaan , open ik hiervoor het topic.

Om eindeloos gediscussieer te voorkomen stel ik voor om met de week van Pinksteren te gaan. Dit is de week van 16 mei tem zondag 22 mei 2016.
Reden: de meesten moeten een dag minder verlof nemen en hoe later we gaan hoe meer kans op goed weer...

Moest het uitkomen voor de meesten om nog paar weken later te gaan dan ventileren jullie gerust jullie meningen in dit topic :)

Periode, aantal dagen, bestemming, niets staat er vast dus alles is mogelijk in overleg met de uiteindelijke deelnemers, maar laat ons voorlopig uitgaan van deze datum...



Ik zou eerst eens willen kijken hoeveel animo hier voor is voordat we beginnen te kijken naar bestemmingen en routes en hotels en manier van reizen.


Dus, wie wil er tussen 16 mei 2016 en 22 mei 2016 mee op meerdaagse motorreis?


Timing: Vertrek zaterdagavond 14 mei 2016, vertrek ginder terug zaterdagochtend 21 mei 2016 na het ontbijt.
Bestemming: Spaanse Pyreneeën
Verblijf: bungalows te Camping isábena

Inschrijvingen gesloten!

Gaan mee:

- Nameless (voorschot ok)
- Sheldon (voorschot ok)
- Bartvh (voorschot ok)
- Fred (voorschot ok)
- NoSER (voorschot ok)
- Jimmeh (voorschot ok)
- Evil kim (voorschot ok)
- Mr.Black&White (voorschot ok)
 
Laatst bewerkt:
16 tot 22 kan ik niet B|

ben dan met stoere mannen en sterke verhalen op pad met hun motoren *D

uiteraard dat ik weer mee ga *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Zet me er maar bij, maar wel obv, weet nog niet of ik dan wel kan met werk enzo.

Check ✔

Ik vraag asap, als we hier over de periode eens zijn, mijn verlof aan. Bij ons plannen ze nooit evenementen zo ver vantevoren dus zo ben ik zeker van mijn verlof :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan