Belgisch plaat voor motor

Ik ken wel mensen met een plaat voor hun kop, maar dat bedoel je vast niet

:+
 
Heb hier wel een geschikte plaat voor je:
full

dikke hit geweest en terecht :Y
 
is er geen instelling in belgie,
zoals de nederlandse RDW die je dat haarfijn kan uitleggen?
moet toch niet heel moeilijk zijn lijkt me
 
.....ik vroeg vorig jaar 'n keer (onderweg naar Zolder) bij een Belgische benzinepomp hoe hard ik in België eigenlijk mocht met m'n aanhanger....aan 10 man gevraagd NIEMAND die het mij kon vertellen... _O- ...over informatievoorzieningen gesproken
 
Hangt ervan af... Als je de Nederlanders op de snelweg volgt, dan mag je zeker 120 met een caravan :Y O-) , echt waar, sommige van jullie landgenoten zijn echt zot |(
Alsk me niet vergis mag je maximum 80km met gelijk welke aanhanger (ben het ook niet zeker _O- )
 
Hangt ervan af... Als je de Nederlanders op de snelweg volgt, dan mag je zeker 120 met een caravan :Y O-) , echt waar, sommige van jullie landgenoten zijn echt zot |(
Alsk me niet vergis mag je maximum 80km met gelijk welke aanhanger (ben het ook niet zeker _O- )


zou je nog een stukje zuidelijker moeten rijden dan zie je waarmee die fransen nog gewoon vrolijk 150 rijden :+
 
Hangt ervan af... Als je de Nederlanders op de snelweg volgt, dan mag je zeker 120 met een caravan :Y O-) , echt waar, sommige van jullie landgenoten zijn echt zot |(
Alsk me niet vergis mag je maximum 80km met gelijk welke aanhanger (ben het ook niet zeker _O- )


waar zie jij die caravans?
ik hang altijd achter zulke idioten die precies op de 80 hangen of als t ff kan nog langzamer

Caravans pfff please get a life |(

als je toch primitief gaat doen ga dan gewoon kamperen
 
waar zie jij die caravans?
ik hang altijd achter zulke idioten die precies op de 80 hangen of als t ff kan nog langzamer

Caravans pfff please get a life |(

als je toch primitief gaat doen ga dan gewoon kamperen


Op de E17 tussen Antwerpen en Kortrijk. Kheb deze zomer nog ene laten stoppen toen ik hem inhaalde, de vonken kwamen vanonder z'n aanhanger vandaan met idd een rotsnelheid van 130 met zo'n ding B| . Kdeed tekens en hij volgde warempel ook nog O-) :+ .
Bleek dat z'n remkabel geknapt was en over de grond lag te slepen. Doe dan maar es een noodstop :N
 
Hoi,

ik ben op zoek naar een plaat voor mijn aanhanger voor de motor( in belgië )
wie weet waar ik mij één kan laten maken , regio Bussel ?

dank
Bert

Hartje Brussel, in de vooruitgangstraat recht tegenover de D.I.V.
(OK. St-Joost-Ten-Noode voor de duidelijkheid, aan het noordstation)


Je moet gaan bij die met het bordje "ici moin cher" *D dat is de best koopste.

Platen kosten daar tussen de 3 en 7 euro dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
bert jong, jij doet zelf 'onozel' :+ of bedoelde je 'onnozel'. ;) maar om je verder te helpen, kijk eerst even of er d.i.v. kantoor dichter bij jou in de buurt is, tenzij Brussel zelf natuurlijk jouw 'buurt' is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan