Benelli Tornado TNT 125

Hawk gt hier op het forum vermaakt zadels. Heeft mijne voor de MSX toen ook gedaan.
Ik heb twee keer een zadel laten vermaken en beide keren heb ik het in vertrouwen opgestuurd. Tweede keer was bij een bedrijf in Amsterdam.
 
Dag iedereen!
Gisteren na een tijdje opzoeken een nieuwe zwarte TNT 125 gekocht *D.
Beetje omgekeerde timing met het weer enzo maar ik kon niet meer wachten hehe.
Volgende week krijg ik hem normaal gezien.
Kijk ernaar uit!
 
Mijn TNT gaat donderdag weg wegens niet comfortabel genoeg om ritjes van 100 km te doen en ik rij er te weinig mee met korte ritjes. En ik krijg pijn in mijn knie van het schakelen dus ga ik het bij mijn motorscooter houden. Heb er in 8 maanden 5200 km mee gereden.
 
Al een tijdje stil, maar toch:

Vrijdag haal ik mijn rode tnt 125 op. Ik ruil mijn scarver in, omdat ik mijn bmw g310gs zo fijn vind, dat de scarver niet meer ingezet wordt. Helemaal naar 1 fiets voelt wat vreemd, dus dan nu een funfiets. Dit tnt 125 forum, YouTube en proefzitten maken mij zo enthousiast! 20210408_160451.jpg
Gr martijn
 
Al een tijdje stil, maar toch:

Vrijdag haal ik mijn rode tnt 125 op. Ik ruil mijn scarver in, omdat ik mijn bmw g310gs zo fijn vind, dat de scarver niet meer ingezet wordt. Helemaal naar 1 fiets voelt wat vreemd, dus dan nu een funfiets. Dit tnt 125 forum, YouTube en proefzitten maken mij zo enthousiast! Bekijk bijlage 1619496
Gr martijn
Gefeliciteerd! *O*
 
Al een tijdje stil, maar toch:

Vrijdag haal ik mijn rode tnt 125 op. Ik ruil mijn scarver in, omdat ik mijn bmw g310gs zo fijn vind, dat de scarver niet meer ingezet wordt. Helemaal naar 1 fiets voelt wat vreemd, dus dan nu een funfiets. Dit tnt 125 forum, YouTube en proefzitten maken mij zo enthousiast! Bekijk bijlage 1619496
Gr martijn
Gefeliciteerd! Die groen/gele er achter is trouwens ook niet verkeerd!
Bij MVM in De Meern gekocht?
 
Bekijk bijlage 1620066
Ik heb hem! 50km gereden en wat een feest.

Leuk man! Heel veel plezier er mee! Hou er wel rekening mee dat de teller best flink afwijkt, dus je kan best wat harder rijden.
Meet het maar eens met een smartphone met GPS aan. Maakt verder niet uit, zo lang je het maar weet. Dat je niet precies 80 op een 80-weg gaat rijden, want dan gaan auto's op je kont zitten.
 
Leuk man! Heel veel plezier er mee! Hou er wel rekening mee dat de teller best flink afwijkt, dus je kan best wat harder rijden.
Meet het maar eens met een smartphone met GPS aan. Maakt verder niet uit, zo lang je het maar weet. Dat je niet precies 80 op een 80-weg gaat rijden, want dan gaan auto's op je kont zitten.
Hij wijkt idd erg af. Maar, .....wat een fun! Heb er nu 800km opzitten. Had nog een tomtom laadkabeltje. Erop gemaakt , haha!

Hij bevalt goed, want lekker wendbaar. Heel af en toe lijkt hij nog even een beetje gas te geven wanneer ik het gas los laat ( na 100% vol gas...) maar als dat alles is.... hehe. 20210509_114343.jpg20210509_105819.jpg

Met tom tom, wat is die groot op zo'n kleine motor......
 
@martijn t Ja dat soort klein grut rijdt erg grappig en idd erg wendbaar.
Je zou bij de 1000km-beurt nog even van dat beetje gas geven na 100% vol gas, aan kunnen geven bij de dealer.
Wie weet is het exemplarisch, misschien is er een update. Ik weet wel dat de eerdere modellen stationair nog wel eens vreemd liepen, hoog/laag constant. Dat werd toen met een update verholpen. TomTom erop is altijd handig, zeker als je wat snelwegen wil vermijden. Al kan de TNT het wel, leuk is anders. Op mijn NMAX 155 heb ik een TomTom Vio in gebruik. Hoewel.. meestal rijd ik zonder navigatie. Even checken op Google Maps hoe ik ongeveer moet rijden en gaan! :] Maar op echt grotere afstanden, dan is het toch wel verrekte handig.
 
Hallo allemaal,
Het monstertje heeft ook mijn aandacht getrokken. Ik rij normaal op een GS met vrouw achterop. Pas een soort TNT in brommer versie gekocht om met zoonlief mee te kunnen rijden. Mevr. MDS is er niet af te slaan. Ze is, na een heel zwaar ongeluk van mij, gestopt met motorrijden maar dat begint nu toch weer te jeuken. Ik zit er dus aan te denken om een TNT te kopen voor mezelf als fun bike maar ook voor m'n vrouw om weer wat meer richting een motor te gaan.
Zijn ze zo lastig te vinden? Best wel. Gebruikt niets gevonden. Nieuw moeilijk leverbaar.
Zijn er ook veel meetings? Dat is toch ook het leuke van dit soort motoren.
 
Hallo allemaal,
Het monstertje heeft ook mijn aandacht getrokken. Ik rij normaal op een GS met vrouw achterop. Pas een soort TNT in brommer versie gekocht om met zoonlief mee te kunnen rijden. Mevr. MDS is er niet af te slaan. Ze is, na een heel zwaar ongeluk van mij, gestopt met motorrijden maar dat begint nu toch weer te jeuken. Ik zit er dus aan te denken om een TNT te kopen voor mezelf als fun bike maar ook voor m'n vrouw om weer wat meer richting een motor te gaan.
Zijn ze zo lastig te vinden? Best wel. Gebruikt niets gevonden. Nieuw moeilijk leverbaar.
Zijn er ook veel meetings? Dat is toch ook het leuke van dit soort motoren.
Meetings weet ik zo niet, zou wel een keer leuk zijn, maar dan niet 200km ver weg.....hehe....

Ik ben er echt blij mee, wat een fun! Vorige week bij de 1000km beurt begreep ik dat binnen Europa de voorraad nu gedeeld wordt, waardoor er bij mvm nu wel een zwart exemplaar beschikbaar was maar deze voorraad lost niet alles op , zo begreep ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: MDS
Klopt. Heb al wat gebeld hier en daar. Lastig, vooral het proefrijden. Ziet ernaar uit dat ik daarvoor naar Coevorden mag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan