Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken iemand die 20 nieuwe motoren heeft gehad en daar ook meestal veel kilometers mee heeft gereden, ook Italiaanse. De 2 Suzuki´s waren opvallend rampzalig.Over het algemeen kan je met een Jap weinig verkeerd kopen. Ik heb 3 Suzuki's gehad, 2 bandits en een gsx-s 1000. Nooit gezeik mee gehad en onverwoestbaar blok. Rij nu met een Yamaha MT09 en kan er ook niets slechts van zeggen.
Van oudsher, en dat is al effe hebben we de 4 japandse merken een beetje een indeling gegevenDe 2 Suzuki´s waren opvallend rampzalig.
Suzuki: De wegwerpmotor
Gewoon gebaseerd op het feit dat ze toen erg snel slijtageverschijnselen vertoonden en snel verouderen, iets wat de andere drie merken al veel minder hebbenIk mag toch hopen dat mijn V-Strom (1050 XTA) super betrouwbaar is na een slordige 20 jaar te zijn doorontwikkeld. Zo niet, dan ga ik rellen!
Moet zeggen na ook 2 Suzuki's (1999 & 2012) te hebben gehad en meerdere Honda's en Yamaha's dat ik het hier mee eens ben. De afwerking van Suzuki is gewoon minder. Kawasaki nog nooit gehad, wel is nagedacht over een tweedehands Z750 maar een FZS600 is praktisch net zo snel en een stuk goedkoper.Van oudsher, en dat is al effe hebben we de 4 japandse merken een beetje een indeling gegeven
Kawasaki: De snelste
Honda: De beste
Yamaha: De mooiste techniek
Suzuki: De wegwerpmotor
En ook die van Honda zijn niet slecht.De allerbeste BMW's maken ze bij Yamaha
Heb nog nooit wat raars gehad met suzuki ,
Heb 2x RM125 , DR600 , SV650 , GT650 gehad . En kwalitatief zelfde als honda , heb nog nooit een yamaha gehad , dus kan daar niets over zeggen .
Ik raak er wel opgewonden van, sportbandjes eronder, iets andere vertanding en raggen tot die uit mekaar spat (wat die niet doet). Beleef er meer plezier mee in Nederland dan met elke andere motorfiets.Maar ik raak er wel absoluut niet opgewonden van maar voor dagelijks woon/werk de portemonnee wel….
Ja je hebt helemaal gelijk en je kan er enorm veel mee doen maar het is nu niet bepaald de Doutzen Kroes onder de motoren al zal ook dat wel weer discutabel zijn
SV's vinden het heerlijk om te roesten. Zeker de eerste generatie.
Ik raak er wel opgewonden van, sportbandjes eronder, iets andere vertanding en raggen tot die uit mekaar spat (wat die niet doet). Beleef er meer plezier mee in Nederland dan met elke andere motorfiets.
Bekijk bijlage 1804969
Wat dacht je van zijn kleine broertje? De CB125 F, 800 km op een tank.Hij zal vast de revue al gepasseerd zijn maar Honda Cb500 of Cbf500 is enorm bulletproof en ook nog eens heel bruikbaar en zuinig . Heb ooit begrepen dat Honda ze ontwikkelde om minimaal 3 ton te kunnen halen met het oog op forenzen en bruikbaarheid zoals ook de NC blokken nu .
Het is inderdaad geen begeerlijke motor, toen ik 10 jaar geleden mijn pasje haalde op een CB500 had ik ook niet verwacht dat ik in 2022 een CB500 in de garage zou hebben staanJa je hebt helemaal gelijk en je kan er enorm veel mee doen maar het is nu niet bepaald de Doutzen Kroes onder de motoren al zal ook dat wel weer discutabel zijn
En welke Suzuki's waren dat?Ik ken iemand die 20 nieuwe motoren heeft gehad en daar ook meestal veel kilometers mee heeft gereden, ook Italiaanse. De 2 Suzuki´s waren opvallend rampzalig.
GSX 400 twin en Bandit 1200.En welke Suzuki's waren dat?
Die heb ik beide gehad en heel veel kilometers mee gemaakt.GSX 400 twin en Bandit 1200.
De Ducati's: een Supersport 750, eerste versie Multistrada en een Hyperstrada 950 waren behoorlijk betrouwbaar.
Zelf heb ik hele fijne Marokkaanse buren gehad.Die heb ik beide gehad en heel veel kilometers mee gemaakt.