bestemming : ilse of man tt

wat ik me af vroeg is hoeveel je nu zo kwijt bent voor een overtocht met motor neem ik aan toch!? :]

De tocht van Rotterdam naar Engeland is niet zo duur... 80 euro ofzo

Maar schrik niet van de korte tocht van Engeland naar Man... ruim 300 euro ;(
 
SCHRIK! das geen gekheid!! vanwaar die hoge kosten dan? dure boot overtocht naar man?

Dezelfde rede waarom heel veel dingen duur zijn...

omdat je niet zonder kan (in dit geval mits je naar iom wil...)

Overigens de rest van het jaar zijn die boten ongeveer 40 euro per tocht ;) Typisch heh :P
 
Kun je er voor dat geld niet eerder heen en er een kleine vakantie vooraf aan toevoegen? :+
Het is vast al ver van te voren een stuk duurder
 
Laatst bewerkt:
Kun je er voor dat geld niet eerder heen en er een kleine vakantie vooraf aan toevoegen? :+
Het is vast al ver van te voren een stuk duurder

Inderdaad ver van tevoren, ik weet niet wat de gemiddelde vakantie duurt maar ik heb om die rede er al twee weken van gemaakt...

Eerste week volledige kwalificaties *O*

Tweede week alle races *O*

Ik ga dan wel echt op de spits datums zegmaar, dus wanneer het feest begint en precies wanneer het feest eindigt :P
 
De tocht van Rotterdam naar Engeland is niet zo duur... 80 euro ofzo

Maar schrik niet van de korte tocht van Engeland naar Man... ruim 300 euro ;(
80 euro Rotterdam naar UK ??? met de waterfiets zeker. Ga er al vanaf 1999 heen maar P&O vanuit Rotterdam of Zeebrugge (iets goedkoper, maar oudere boten) moet je toch een 300 euro rekenen (verleden jaar) Heysham UK of Liverpool UK naar Douglas IOM iets weiniger. Brandstof ter plaatse veel duurder, en eten/drinken ook. Ik verblijf al jaren bij local langs circuit Glen Vine.
 
wat kost de benzine op het eiland?
mischien domme vraag maar nemen ze alleen engels geld aan of ook euro's?
 
wat kost de benzine op het eiland?
mischien domme vraag maar nemen ze alleen engels geld aan of ook euro's?
uiteraard kun je pinnen, maar verder alleen Engelse ponden OF Man ponden. Let op met engelse ponden kun je wel in Man betalen maar met Man ponden kun je in Engeland NIET betalen. Wat de brandstof nu kost weet ik niet precies maar wel duurde dan hier in NL of B.
 
uiteraard kun je pinnen, maar verder alleen Engelse ponden OF Man ponden. Let op met engelse ponden kun je wel in Man betalen maar met Man ponden kun je in Engeland NIET betalen. Wat de brandstof nu kost weet ik niet precies maar wel duurde dan hier in NL of B.
klopt ja, in 2009 hadden we op den duur Noord Ierse ponden, IOM ponden en Engelse haha

op het eiland evenveel waard, daarbuiten ook maar in Engeland hebben ze ze liever niet inderdaad
 
Je kunt het beste wanneer je door UK reist, daar een zo groot mogelijk bedrag (ponden) pinnen. Dan evt. in Man iets bijpinnen en Engelse ponden bewaren. De kleine (muntjes) Man ponden kun je altijd opgebruiken op de Ben Mc Cree of de Manannam boten van Steampacket. Trouwens leuk om te bewaren de ik dacht de 50 pence stukken van Man met twee racers als afbeelding. Heb ooit Nederlandse motoragent welke ons ter hoogte van H.I. Ambacht op de terugweg van de snelweg haalde om ons te ''preken'' over snelheid zo een munt gegeven. geen boete gehad hahaha. (Was tie zowieso niet van plan te geven, maar vond het wel vet gaaf).
 
wat kost de benzine op het eiland?
mischien domme vraag maar nemen ze alleen engels geld aan of ook euro's?

Alles is een x percentage duurder op dat eiland tijdens TT. Sowieso duurder dan in Nederland. Bier is ook duur. Reken maar dat je +- 125 per dag kwijt ben als je dagelijks een feest van maakt (zonder 't kopen van merchandise).
 
Een van mijn mooiste vakanties ooit. Deze ervaring blijft je altijd bij.
Wij zijn er met Ride-on Tours geweest, was prima geregeld. :Y
Overtochten sloten mooi op elkaar aan, camping in Peel was leuk en je bent er precies op prime time (de week van de races, t/m zaterdag).

Helaas was het voor 2013 al vol, dus wij slaan noodgedwongen een jaartje over. -O- Iedereen die gaat, veel plezier en mooi weer toegewenst. :W
 
ja maar moet ff zoeken

Als je ze vind en je kunt er 1 missen, dan hou ik me aanbevolen! Wil je er graag een vergoeding voor geven, kunnen we evt. via PM verder regelen! Je hebt trouwens een toepasselijke nickname :Y
 
ik heb 6 verschillende van die munten.

3 daar geruild/terug gekregen als wisselgeld en 3 erbij gekocht via ebay :Y

Is gewoon nog steeds wettig betaalmiddel trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan