Beter rijden met 1 biertje op

Rijd jij ook beter met 1 biertje op?

  • Ja ik merk dat ik dan beter rij

    Stemmen: 7 14,9%
  • Nee ik rij dan slechter.

    Stemmen: 23 48,9%
  • Ik rij beter na meer dan 1 biertje.

    Stemmen: 17 36,2%

  • Totaal aantal stemmers
    47
Volgens Brainiac op Discovery maakte dat niks uit :N

volgens braniac misschien, maar uit ervaring -> ik speel de sterren van de hemel met 10 bier in mn mik.. *O*

(ik weet niet hoe de braniac 't getest heeft, maar t zou wel eens erg samen kunnen hangen met het karakter van een persoon)
 
Waarom zie ik geen optie: "ik probeer dat niet uit!"??
Je bent een kalf als je überhaupt gaat rijden met iets op dat je reactievermogen of gezichtsvermogen beïnvloed. |(
 
laatst was ik op een feestje en toen had ik wat van die pilletjes gepakt en toen ben ik zo met mn motor over alle files heen gevlogen, ech relaxed die shit
 
Ik snap niet waarom er hier zoveel lopen te zeuren over 1 biertje.

Het mag gewoon want je komt dan niet boven die pro miel uit toch?
Het is dus gewoon legaal.
 
Ik snap niet waarom er hier zoveel lopen te zeuren over 1 biertje.

Het mag gewoon want je komt dan niet boven die pro miel uit toch?
Het is dus gewoon legaal.
Ik heb weinig moeite met mensen die met één biertje op gaan rijden.
Waar ik wel moeite mee heb zijn mensen die in het ene topic gaan lopen neuzelen over te hard rijden en dergelijke en die dan vervolgens een topic starten waar ze rijden met alcohol promoten.

Nee, het is niet legaal, het is alleen niet betrouwbaar te meten.
Ben ik niet helemaal met je eens. Het kan best nauwkeurig gemeten worden. De reden dat het wettelijke promillage niet op 0 staat, is, bij mijn weten, omdat je standaard altijd al wat alcohol in je bloed hebt. Die hoeveelheid fluctueert enigszins en zodoende is een 0 grens niet mogelijk. Dat impliceert dat, wanneer je binnen die natuurlijke marge blijft, er weinig tot geen verschil is met hoe je zou zijn als je niks gedronken hebt.
 
Laatst bewerkt:
Nee, het is niet legaal, het is alleen niet betrouwbaar te meten.



nou ja het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk. In australie bv. mag je gewoon met een flesje bier in je hand autorijden, zolang je maar niet zat bent.

Dus daar zijn ze gewoon wat losser en relaxter.
 
uhm half 5 heb ik me theorie examen...

nog ff snel een vraagie, hoeveel promille alcohol breekt het lichaam per uur af??

:W
 
Goh, ook gek:

gister bijna kapotgereden door een automobilist die (voorgesorteerd op de linkerbaan) ineens besloot dat het groene licht voor rechtdoor tóch veel mooier was.

Nou heb ik niet zo'n luide claxon, maar ik weet zeker dat ie mijn middelvinger wel gezien heeft.

En dan was ik nog niet eens dronken of zo...ben niet gestopt om het hem te vragen, maar aangezien het doordeweeks en half vijf was, lijkt het me niet té waarschijnlijk. (alhoewel, je weet nooit)
 
haatjes en taatjes en haatjes en taatjes
gaat tie over zijn nek zeg! Zo in zijn capuchon
dus ik zeg, je krijgt van mij een knaak als je het gelijk weer opeet.
Vond tie leuk, gaat tie lachen, wordt tie topzwaar
valt tie zo...hooooooooooooooooooooooo....met zijn snuffert in zijn eigen whiskey gehakt taart :+


Ja, Jan Wandelaar maakt meer kapot dan je lief is :P

Is een erg goed stukkie, de Amazone zit :}
Op de Berini M21 Vmax @ 35 _O-


11980476.jpg
 
nou ja het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt natuurlijk. In australie bv. mag je gewoon met een flesje bier in je hand autorijden, zolang je maar niet zat bent.

Dus daar zijn ze gewoon wat losser en relaxter.

Hier mag je ook bier drinken op de weg hoor. Als je maar onder het toegestande maximum zit. Volgens mij een keer met blik op de weg ofzo een kerel die een lekker blikje heineken een het wegdrinken was.
 
Ik vind dat hier behoorlijk hypocriet wordt gereageerd door een aantal mensen. Ja, motor rijden met alcohol op is niet zo slim. Het is beter als je volkomen nuchter en goed uitgerust rijdt op je machine. Maar (veel) te hard rijden, en stunts uithalen is minstens zo stom. Ik drink liever dat ene biertje, om daarna heel rustig en kalm naar huis te rijden, dan dat ik met een noodgang een klaverblad probeer te ronden met mijn knietje aan de grond. En daarbij alle automobilisten die het durven in de weg te rijden vervloek.

BLECH! Hij die zonder zonden is...
 
Poolen/snooker gaat mij wel beter af met 1 biertje op. Maar dat komt omdat ik zo beroerd speel. :N
 
Ik heb weinig moeite met mensen die met één biertje op gaan rijden.
Waar ik wel moeite mee heb zijn mensen die in het ene topic gaan lopen neuzelen over te hard rijden en dergelijke en die dan vervolgens een topic starten waar ze rijden met alcohol promoten.Ben ik niet helemaal met je eens. Het kan best nauwkeurig gemeten worden. De reden dat het wettelijke promillage niet op 0 staat, is, bij mijn weten, omdat je standaard altijd al wat bloed in alcohol hebt. Die hoeveelheid fluctueert enigszins en zodoende is een 0 grens niet mogelijk. Dat impliceert dat, wanneer je binnen die natuurlijke marge blijft, er weinig tot geen verschil is met hoe je zou zijn als je niks gedronken hebt.

Hoe dom kan je zijn.... 1 of meer bier of wat voor alcohol/drugs gaan deel nemen aan het verkeer zelfs dat "ene" biertje kan al vrij beroerd vallen....Als ze nou eens i.p.v. snelheidscontroles alcoholcontroles gingen houden, dan zou het een stuk veiliger worden op neerlands wegen :]
 
Of onze TS rijd normaal gesproken belabberd, en is verdoofd door het bier, of hij heeft genipt van het Rossi-bier...

Maar na het zien van zijn reacties en topics, denk ik toch dat de eerste keuze de enige is...
 
ik herken het

maar het komt vooral door het nog geconcentreerder rijden

met 1 biertje op..weet je dat je iets doet wat eigelijk niet mag (jah je zit wel onder grens enzo..maar toch iedereen kent de gevolgen) en daardoor ga je toch iets meer concentreren bij het rijden

 
ik herken het

maar het komt vooral door het nog geconcentreerder rijden

met 1 biertje op..weet je dat je iets doet wat eigelijk niet mag (jah je zit wel onder grens enzo..maar toch iedereen kent de gevolgen) en daardoor ga je toch iets meer concentreren bij het rijden

Ja, en daardoor ga je fouten maken...
Omdat je teveel gaat denken, en meer met denken en consentreren bezig bent
dan het rijden zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan