Biaggi Kampioen WSBK 2010

Frosty

MF veteraan
9 mei 2003
1.184
0
We hebben het allemaal kunnen zien, Max is vandaag voor de eerste keer kampioen geworden in het world SBK.
Jammergenoeg was het een pechgeval van Leon Haslam dat ervoor zorgde dat Max de titel in de schoot geworpen kreeg.
Toch blijft het een terechte kampioen, met 9 overwinningen dit seizoen.

Il Grande Max!

Ik neem aan dat er in dit kader een apart topic voor geopend mag worden?



full
 
Ik denk dat een hoop mensen die de races nog niet gezien hebben, maar toch even de niet-wsbk topics willen bekijken, nu een enorme hekel aan je zullen hebben! :+

Maar dat doet niets af aan het heuglijke feit dat Max Biaggi zijn eerste titel pakt in het WSBK! *O*

Super! :}
 
We hebben het allemaal kunnen zien, Max is vandaag voor de eerste keer kampioen geworden in het world SBK.
Jammergenoeg was het een pechgeval van Leon Haslam dat ervoor zorgde dat Max de titel in de schoot geworpen kreeg.
Toch blijft het een terechte kampioen, met 9 overwinningen dit seizoen.

Il Grande Max!

Ik neem aan dat er in dit kader een apart topic voor geopend mag worden?



[afbeelding]

Vandaag al : dan wel te verstaan ;) ,hij had de titel toch wel gehaald,en idd terrechte kampioen :Y .
Uiteraard wel zuur dat Haslam zijn fiets plofte
 
Laatst bewerkt:
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk weer een kampioenschap voor Max! En welverdiend.
 
Yes *O* *O* als het vandaag niet was gelukt, dan volgende week wel.
En geluk dwing je af, toch :? :?
Het waren weer mooie races hoor en de Kawa driften dat ding :} :}
 
Laatst bewerkt:
*O* :} *O* :} *O* Forza Biaggi *O* :} *O* :} *O*

De evolutie tot kampioen....

biaggi-rsv4-phillip-island-test-560x446.jpg


Max-Biaggi-on-the-Aprilia-RSV4-Superbike.jpg


Superbike+World+Championship+Round+One+Practice+deTlT73vDZSl.jpg


Biaggi_Brno2_finish600.jpg


146_1005_+max_biaggi_at_dainese_d-store_costa_mesa_ca_may_22+.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het was een mooi kampioenschap dit jaar met een volgens mij terechte winnaar. Jammer dat Suzuki het niet vol kon houden.

Toch hoop ik dat Johnny Rea in de komende 2 seizoenen voor de titel kan gaan.
 
Ja gewoon netjes gedaan van Max
Vind dat hij nog steeds thuis hoort in moto-GP :}
maar ook Checa gewoon :]netjes gedaan

:N ,daar heeft ie niets meer te zoeken,hij hoort nu bij de superbike familie.
Hier leeft ie helemaal op,en dat zie je :Y
 
Max heeft verdiend gewonnen, had na de eerste race stiekem nog hoop dat Haslam nog wat kon uitspoken in de tweede race, en dan in Magny Cours nog een beetje voor de titel kon vechten. Maar helaas zei de Suzuki: Ploef...

Respect voor Max! Op je 39e nog 'even' de WSBK titel pakken.
 
op 39 jarige leeftijd! respect Max!

Max heeft verdiend gewonnen, had na de eerste race stiekem nog hoop dat Haslam nog wat kon uitspoken in de tweede race, en dan in Magny Cours nog een beetje voor de titel kon vechten. Maar helaas zei de Suzuki: Ploef...

Respect voor Max! Op je 39e nog 'even' de WSBK titel pakken.

full


Verder wil ik het feestje niet verstoren ; ontopic :)
 
Laatst bewerkt:
Hulde voor Max, verdiend kampioen!!
Een ronde voordat de soes van Haslam plofte zat ik nog aan een maat te verkondigen dat die niet stuk zou gaan .. lekker dan ;)
WSC een van de betere races van het seizoen gezien, jammer van de laatste chicane voor Kenan en Levarty.
Ik heb een top racedag gezien!
 
*O* *O* *O*
Zo, genoeg billenknijpmomenten gezien/gehad zeg, zeker in die 1e manche niet normaal!!!
 
Ik denk dat in huize Rossi de stemming wel wat minder zal zijn de aankomende tijd!

Super gedaan Max. Ik ben echt blij vooral omdat hij zich een weg terug heeft geknokt nadat hem het werken onmogelijk werd gemaakt in de GP's. Maar als een duvelje uit een doosje dook hij ineens op bij de Superbikes. Eerst nog op een Suzuki maar daarna gelukkig weer snel op Italiaanse machines zoals het hoort.
 
Ik denk dat in huize Rossi de stemming wel wat minder zal zijn de aankomende tijd!

Super gedaan Max. Ik ben echt blij vooral omdat hij zich een weg terug heeft geknokt nadat hem het werken onmogelijk werd gemaakt in de GP's. Maar als een duvelje uit een doosje dook hij ineens op bij de Superbikes. Eerst nog op een Suzuki maar daarna gelukkig weer snel op Italiaanse machines zoals het hoort.

En waarom zou het in Casa Rossi stil zijn? En werd Biaggi het werk onmogelijk gemaakt? Volgens mij gooide onze roman emperor zijn eigen glazen in!
Het was niet Honda die hem aan de kant schoof omdat hij er niks van bakte, maar het was Biaggi zelf die beweerde dat hij op een slechte machine reed en dat Rossi de beste machine had, Il Grande zeurpiet was er zelf debet aan dat niemand hem meer wilde hebben.
Als Biaggi daadwerkelijk de allerbeste was/is waarom kan ik hem dan nergens vinden als wereldkampioen in de 500cc klasse?
Tet ignorance is bliss ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan