Biaggi Kampioen WSBK 2010

Jajaja, het zal allemaal wel. Ik ben superblij voor Max dat hij zoveel jaar na dato weer heeft bewezen de beste te zijn. Voorlopig constateer ik dat Max dit jaar wereldkampioen is en Rossi helemaal niks heeft.
 
Ik denk dat in huize Rossi de stemming wel wat minder zal zijn de aankomende tijd!

Super gedaan Max. Ik ben echt blij vooral omdat hij zich een weg terug heeft geknokt nadat hem het werken onmogelijk werd gemaakt in de GP's. Maar als een duvelje uit een doosje dook hij ineens op bij de Superbikes. Eerst nog op een Suzuki maar daarna gelukkig weer snel op Italiaanse machines zoals het hoort.

En waarom zou het in Casa Rossi stil zijn? En werd Biaggi het werk onmogelijk gemaakt? Volgens mij gooide onze roman emperor zijn eigen glazen in!
Het was niet Honda die hem aan de kant schoof omdat hij er niks van bakte, maar het was Biaggi zelf die beweerde dat hij op een slechte machine reed en dat Rossi de beste machine had, Il Grande zeurpiet was er zelf debet aan dat niemand hem meer wilde hebben.
Als Biaggi daadwerkelijk de allerbeste was/is waarom kan ik hem dan nergens vinden als wereldkampioen in de 500cc klasse?
Tet ignorance is bliss ;)

Nok er eens mee oude poep uit de strontkar te halen ,dit is een feesttopic voor een man die wereldkampioen is geworden.

full
 
Nok er eens mee oude poep uit de strontkar te halen ,dit is een feesttopic voor een man die wereldkampioen is geworden.

[afbeelding]

Je kan wel net doen alsof er niks aan de hand is, maar het is natuurlijk heerlijk dat Max zoveel jaar na dato revanche heeft kunnen nemen op zijn vijanden uit de MotoGP. Heeft niks met strontkar te maken maar is gewoon de realiteit! Hij is niet bij de pakken neer gaan zitten maar heeft zich gewoon keihard terug geknokt!
 
Nok er eens mee oude poep uit de strontkar te halen ,dit is een feesttopic voor een man die wereldkampioen is geworden.

[afbeelding]

Niks meegekregen het echte feest werd gevierd in Assen kampioenswedstrijden in de 125cc, Classics, Sidecars en de Superbikes.
En oude poep? Laat Tet eerst maar eens waarheden gaan vertellen dan hoeven wij hem niet iedere keer te corrigeren.
 
Je kan wel net doen alsof er niks aan de hand is, maar het is natuurlijk heerlijk dat Max zoveel jaar na dato revanche heeft kunnen nemen op zijn vijanden uit de MotoGP. Heeft niks met strontkar te maken maar is gewoon de realiteit! Hij is niet bij de pakken neer gaan zitten maar heeft zich gewoon keihard terug geknokt!

Ik zie het zo,Max is weg uit de motogp naar wsbk,waar ik al enkele jaren een gelukkigere Max zie,nu zet ie de kroon op zijn werk en is wereld kampioen. *O* *O*
Ik ben blij voor hem :Y .
Zijn verleden in de motogp zal me een worst wezen.
 
Niks meegekregen het echte feest werd gevierd in Assen kampioenswedstrijden in de 125cc, Classics, Sidecars en de Superbikes.
En oude poep? Laat Tet eerst maar eens waarheden gaan vertellen dan hoeven wij hem niet iedere keer te corrigeren.

Het zou je sieren Max credits te geven,voor zijn kampioenschap :Y
Met oude poep bedoel ik de vete van rossi/biaggi,dit gaat helemaal niet meer op daar ze geen zak meer met elkaar te maken hebben :N
 
Laatst bewerkt:
Het zou je sieren Max credits te geven,voor zijn kampioenschap :Y
Met oude poep bedoel ik de vete van rossi/biaggi,dit gaat helemaal niet meer op daar ze geen zak meer met elkaar te maken hebben :N

Ik moet alles nog bekijken ;) Heb 6 rondjes kunnen zien op de tv's in het perscentrum tijdens een raceklasse en van de rest heb ik niks gehoord,gezien.
 
Dan heb je Max zijn boot gemist :o :+ ,geweldige stunt :Y ,en een zeer sterk rijdende Checa,een opstomende Haga :P,een ploffende gixxer,een losgebroken Lanzi,etc......

Affijn weer zat actie *O*
 
Laatst bewerkt:
Max, van harte met je WSBK 2010 titel, en dat er nog vele mooie seizoenen mogen volgen!!!

Ik denk dat in huize Rossi de stemming wel wat minder zal zijn de aankomende tijd!
Jajaja, het zal allemaal wel. Ik ben superblij voor Max dat hij zoveel jaar na dato weer heeft bewezen de beste te zijn. Voorlopig constateer ik dat Max dit jaar wereldkampioen is en Rossi helemaal niks heeft.
Je kan wel net doen alsof er niks aan de hand is, maar het is natuurlijk heerlijk dat Max zoveel jaar na dato revanche heeft kunnen nemen op zijn vijanden uit de MotoGP!
Waarom moet Tet van een Biaggi-feesttopic weer direct een Rossi-bash topic maken?

Goed, zal er nog een schepje bovenop doen, hoeveel MotoGP kampioenstitels heeft Max en hoeveel heeft Rossi...

post-933-128257397841_thumb.jpg


9_e_silenzio_ruggeri.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
Max, van harte met je WSBK 2010 titel, en dat er nog vele mooie seizoenen mogen volgen!!!Waarom moet Tet van een Biaggi-feesttopic weer direct een Rossi-bash topic maken?

Goed, zal er nog een schepje bovenop doen, hoeveel MotoGP kampioenstitels heeft Max en hoeveel heeft Rossi...

[afbeelding]

[afbeelding]

:+

Heel goed,dat werkt mee aan de feeststemming :Y

full
 
Zullen we het maar gewoon bij de Wereldkampioen World Superbike's houden, aub? Iets wat dus niets, maar dan ook echt niets met de MotoGP en/of haar coureurs van doen heeft?

Dank!

Biaggi-Standing-Miller.jpg


Ben benieuwd of die zijn titel in 2011 kan prolongeren! :)
 
Zullen we het maar gewoon bij de Wereldkampioen World Superbike's houden, aub? Iets wat dus niets, maar dan ook echt niets met de MotoGP en/of haar coureurs van doen heeft?

Dank!

[afbeelding]

Ben benieuwd of die zijn titel in 2011 kan prolongeren! :)

Aprilia heeft volgend jaar een sterk team met Haga er ook bij ;)
Echter grootste nieuws is een klantenteam van BMW met Badovini er bij, ik hoop dat hij mee kan komen ;)
 
Max maakte Max in race 1 er een potje van |( zag er uit als een hoop beginneling foutjes. Toch jammer dat Haslam in race 2 stuk ging.Des al niet te min, had Max nog een nette voorsprong op Leon om de titel eigenlijk niet meer uit handen te kunnen geven. Max en Aprilia waren dit seizoen erg sterk! Max, gefeliciteerd :]

EDIT: Ik hoop trouwens wel dat die in 2011 met de #1 gaat rijden, ik vind dat altijd lullig als je de titel hebt en met je oude nummer blijft rijden |(
 
Laatst bewerkt:
Was een mooie race, en ik vind toch wel dat Biaggi het heeft verdiend.
Laatste paar jaren in karakter sterk veranderd (thumbs up :) )

Supersport was ook weer een verhaal apart! laaste bocht kwam voor Pirro lekker uit haha..
 
Zullen we het maar gewoon bij de Wereldkampioen World Superbike's houden, aub? Iets wat dus niets, maar dan ook echt niets met de MotoGP en/of haar coureurs van doen heeft?

Dank!

[afbeelding]

Ben benieuwd of die zijn titel in 2011 kan prolongeren! :)

Nee volgend jaar word Melandri het!!!!


Ik als Suzuki man had op Haslam gehoopt, maar knap gereden seizoen van Max. De enige die écht constant snel kon gaan op een aprilia.
 
Aprilia heeft volgend jaar een sterk team met Haga er ook bij ;)
Echter grootste nieuws is een klantenteam van BMW met Badovini er bij, ik hoop dat hij mee kan komen ;)

Hij heeft dit seizoen vaak betere rondetijden op z'n superstock gereden dan Corser en Xaus op de Superbike.
Gaat echt wat worden met die gast.
 
Je kan wel net doen alsof er niks aan de hand is, maar het is natuurlijk heerlijk dat Max zoveel jaar na dato revanche heeft kunnen nemen op zijn vijanden uit de MotoGP.

Wie dan :?
Kom eens met namen!

Je bedoelt toch niet Rossi die met een zwaar geblesseerd been binnen 46 ronden op Brno met de R1 op de eerste rij zou staan in kwalificatie :')

Verder gun ik het Biaggi van harte :Y
Hoop dat het volgend jaar weer een mooi seizoen gaat worden :)
 
Nee volgend jaar word Melandri het!!!!
Dat vraag ik me dus af. Ik denk dat Marco Melandri veel te licht over het WSBK denk dan dat het feitelijk is. Hij ziet Biaggi er goed presteren, ziet dat Toseland nog redelijk competitief en hij ziet dat Checa goed weet te presteren. Volgens mij heeft Melandri zoiets van: daar wandel ik volgend jaar even binnen, en ik pak die titel.
Daarmee onderschat 'ie het WSBK kampioenschap imo. Maargoed, ik kan het natuurlijk volledig mishebben. Hij is een goede coureur maar ik vind hem dit jaar nogal tegenvallen. Hopelijk weet hij mij te verassen volgend jaar! :)
 
Tuurlijk hoop ik ook dat Biaggi volgend jaar de titel wederom pakt, al ben ik bang dat er volgend jaar een bredere top zal zijn.

Biaggi,
Haslam, ben benieuwd wt ie kan op de beamer
Haga op de appie.... kijken of hij constant is
Melandri, tja blijft een topper
Toseland zal wraak willen voor dit jaar
Rea zie ik zeer ver komen en de belangrijkste titelkandidaat met Max en Haslam
Camier lijkt me zeker een gevaarlijke outsider te zijn

Ach laat ik daar nog niet over nadenken en nog even genieten van het kampioenschap van Max dit jaar, kijken of ik het sterretje op mijn helm bij kan kleuren ;)

full
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan