Bijgelovige motorrijders?

Bijgelovig?

  • Ja!!

    Stemmen: 8 15,7%
  • Nee,flauwekul

    Stemmen: 34 66,7%
  • Hij weer?

    Stemmen: 3 5,9%
  • Wie is hij?

    Stemmen: 6 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    51
[... En nog iets: tijdens het rijden draai ik mijn rechter handvat naar me toe....]

doe ik ook altijd plus dat ik er ook nog eerst op ga zitten voor ik ga rijden
...

Dat lijkt me niet echt makkelijk zitten, zo op dat handvat... :N :N
Wel stoer, zo'n stuntrijder :W

edit: "Tussengas" slaat er dus op dat het gas ergens tussen zit...
Zo leer je nog eens wat.
:+
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me niet echt makkelijk zitten, zo op dat handvat... :N :N
Wel stoer, zo'n stuntrijder :W

edit: "Tussengas" slaat er dus op dat het gas ergens tussen zit...
Zo leer je nog eens wat.
:+


dit topic ging toch over bijgeloof??? waarom ga je mij nou in de maling zitten nemen :+

edit: ik zit idd ergens tussen t gas en de hendel, daarom heb ik ook een zadel te koop gevraagd staan.... :Y

FF bier en chips hale
 
Ik ga altijd met mijn gezicht naar het stuur zitten. Noem het bijgeloof, maar ik denk dat als ik het niet doe, maar bv met mijn kont naar het stuur ga zitten dat die rit dan niet goed gaat.. :N
 
Ik ga altijd met mijn gezicht naar het stuur zitten. Noem het bijgeloof, maar ik denk dat als ik het niet doe, maar bv met mijn kont naar het stuur ga zitten dat die rit dan niet goed gaat.. :N

je kan er ook naast gaan hangen, doet tom kruis ook in M.I.2

zijn bijgeloof is trouwens dat ie als hij dat doet ook altijd de hendels stevig beet houdt, en met z'n gezicht richting t stuur hangt
 
Als je in eerste instantie niet geloofd kan je ook geen bijgeloof hebben! Ja.....denk daar maar eens over na zo op de vroege morgen! ;)
 
Ik geloof alleen in wat ik met eigen ogen heb gezien.
Voor de rest ben ik van mening dat als het m'n tijd is om te gaan dat ik hoe dan ook ga en zolang het nog niet zover is dat ik rustig gas kan geven.
Kan ook zijn dat ik daar sterk van overtuigd ben omdat ik al 3 ernstige ongelukken (1X crossmotor, jong en onbezonnen, 1X koekblik en 1X een ZX 6 total loss gereden) heb overleefd zonder enig letsel (op een gekrenkt ego na dan)
Verder nog een tig-tal klienere dingen vroeger met de crossfiets en op het werk met ditjes en datjes zonder ook maar ooit iets gebroken te hebben.
Voor mij is het een feit en voor anderen bijgeloof 8-)
 
Altijd nog ff een blik werpen naar de motor voordat ik de
schuur afsluit.
(dat bedoel ik dus NIET letterlijk ;) )
 
ik doe altijd een Zuid-Zimbabwnese paringdans tegen de tank aan, daarna pis ik over het zadel heen, gooi 5 pond zout en 4 hoefijzers over mijn rug, hang 23 konijnenpootjes aan de spiegels, nies 5 x goed in mijn helm (met gesloten vizier) om gunstig weer af te dwingen en daarna vertrek ik.

Kun je nagaan, ik ben nog aan 't lessen

B|

(m.a.w. : bijgeloof, dat moet je aan Imkers overlaten O-) )
[/quote

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
ik doe altijd een Zuid-Zimbabwnese paringdans tegen de tank aan, daarna pis ik over het zadel heen, gooi 5 pond zout en 4 hoefijzers over mijn rug, hang 23 konijnenpootjes aan de spiegels, nies 5 x goed in mijn helm (met gesloten vizier) om gunstig weer af te dwingen en daarna vertrek ik.

Ik doe precies hetzelfde, alleen gooi ik 8 hoefijzers tijdens de rit achter mij, en het is bewezen dat dit bijgeloof werkt, want regelmatig hebben mensen achter mij wel een ongeluk, en ik niet. :+
 
Ben hardstikke bijgelovig. Zet mijn motor altijd op de middenbok. Als ik m op de jiffy neerzet gaat het geheid fout. Of hij flikkert om of ik rijd weg met jiffy nog uitgeklapt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan