Bijna dood ervaring

Kom ik net van mijn werk terug, wil ik van de Grote brusselse ring de afrit/splitsing naar de E19 nemen, lekker aan het doorrijden, geen asociale snelheden, zie ik een Megane op de pechstrook staan, geen lichten,geen beweging niks, ik ga naar het tweede vak op de afrit om er wat breder voorbij te gaan, als ik er een meter of 10 van ben draait de auto gewoon terug op de afrit |( |( en komt dwars voor mij te staan: ik ga vol in de remmen en toeter, zie die vent naar mij kijken (140jaar, hoedje op :( ) en gewoon stoppen. Ik rem maar kom er overduidelijk niet, gooi mij naar links en passeer net tussen de auto en de vangrail, blauwe streep op mijn rechterslider van de bumper en grijze op de linker van de vangrail, ff balans kwijt en bijna op mijn bek.

Op die moment kijk ik in mijn spiegel en zie ik nog net dat de vrachtwagen achter mij dus niet tussen dat gaatje paste en Megannetje ff op de vanrails zet.

Ben onmiddelijk gestopt op de pechstrook en gaan kijken met het idee die vent helemaal verrot te rammen maar blijkbaar had die vrachtwagen dat al voor mij gedaan. Snel ff naar die vent gekeken (hij ademde nog en had nog pols, voor de rest kon ie verrekken :( ) toen er toevallig een ziekenwagen passeerde.

Mijn adres nog ff aan de Politie gegeven voor een eventuele verklaring en heel kalmpjes naar huis gereden (stonden wat verder nog te flitsen :( )

Doe je er toch weer ff aan denken dat er a) niet veel nodig is om erg dood te zijn en b) er serieus wat mongolen op de weg zitten.

Zou je er niet aan denken om ook stalen balken rondom je eigen fiets te lassen :P
 
Op die moment kijk ik in mijn spiegel en zie ik nog net dat de vrachtwagen achter mij dus niet tussen dat gaatje paste en Megannetje ff op de vanrails zet.

Altijd baas boven baas he :) Goed dat er vrachtwagens zijn, voelen die sukkels ook een keer hoe het is om de kleinste te zijn!!
 
Mijn overgrootvader zegt dat hij het nooit meer zal doen :+ :+

Nee hoor ,dikke kut met pruimen met al die kutspasten op de baan,en die oude patjes die verdomme blind ,doof en dement zijn en hun nek niet meer kunnen draaien om uit hun doppen te kijken en die het reactievermogen hebben van een tapijt op valium en die godverdeklote nog niet eens beseffen wat ze gedaan hebben als ze je bijna in frut rijden en oprit van een autosnelweg tegen 45 per uur nemen om dan uit te accelereren om dan met een vlotte 55 per uur de snelweg op te draaien tussen een paar vrachtwagens die alles moeten dicht gooien om ze niet plat te rijden en daardoor andere weggebruikers in gevaar brengen en dan durven ze nog te zeggen dat ze godverdefuckingkloteshithoeretering 'sinds ze hun rijbewijs hebben' ( kon je gewoon gaan afhalen toen als je 18 werd) nog geen enkel ongeval hebben gehad ,natuurlijk niet,die gebeuren achter hun!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( !!!!!!!


Zo ,moest er effe uit,heb het niet met fossielen achter hetstuur! :P
( en aan de oudjes die nog bueno kunnen rijden mijn excuzes voor deze uilatingen)

En Sigma: Blij dat je ok bent :} ,anders kon ik je niet meer leren hoe je wheeliekes trekt met uw brommerke ;)
 
Halleluja, ik ben zelf niet gelovig, maar ik denk dat ik in zo'n situatie toch god even op mijn blote knietjes bedank dat ik het er zo vanaf heb gebracht. Damn, wat een geluk heb je gehad zeg.
 
SIgma, is in ieder geval weer wakker geworden!
Sjees man, heb jij geluk!
Enne :} voor je (re) actie!

Beetje koppijn? (cointreau of ketel |( )
 
Altijd weer die lompe koekblikrijders. Opzouten ermee met die lui die niet kijken en/of geen richting aangeven.
 
is wel iets vanwaar wat woefiemotard zegt, als ik een nieuwe moto wil blijf ik gewoon achter een auto rijden met een nrplaat van 5 letters en cijfers. :+
 
Kom ik net van mijn werk terug, wil ik van de Grote brusselse ring de afrit/splitsing naar de E19 nemen, lekker aan het doorrijden, geen asociale snelheden, zie ik een Megane op de pechstrook staan, geen lichten,geen beweging niks, ik ga naar het tweede vak op de afrit om er wat breder voorbij te gaan, als ik er een meter of 10 van ben draait de auto gewoon terug op de afrit |( |( en komt dwars voor mij te staan: ik ga vol in de remmen en toeter, zie die vent naar mij kijken (140jaar, hoedje op :( ) en gewoon stoppen. Ik rem maar kom er overduidelijk niet, gooi mij naar links en passeer net tussen de auto en de vangrail, blauwe streep op mijn rechterslider van de bumper en grijze op de linker van de vangrail, ff balans kwijt en bijna op mijn bek.

Op die moment kijk ik in mijn spiegel en zie ik nog net dat de vrachtwagen achter mij dus niet tussen dat gaatje paste en Megannetje ff op de vanrails zet.

Ben onmiddelijk gestopt op de pechstrook en gaan kijken met het idee die vent helemaal verrot te rammen maar blijkbaar had die vrachtwagen dat al voor mij gedaan. Snel ff naar die vent gekeken (hij ademde nog en had nog pols, voor de rest kon ie verrekken :( ) toen er toevallig een ziekenwagen passeerde.

...en heel kalmpjes naar huis gereden (stonden wat verder nog te flitsen :( )

Sigma...je kunt het ook van de positieve kant bekijken...ech waar :)
1) Die ouwe testte je reactie vermogen...en die is uitstekend :}
2) Hij heeft je willen waarschuwen voor die/dat flitspaal/team ;) O-)



Sterkte! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan