billstain 30april en 1mei

patatfrit

MF'er
21 jul 2010
47
0
belguim
--------------------------------------------------------------------------------

wanneer:30 april en 1 mei :] .
waar :bilstain.
kosten huur: 600€ voor 1 dag 20 personen.
1000€ voor 2 dagen met 20 personen.
parcour zoals de woensdag met off-road.
aantal personen : 20 p/dag moeten er zijn om de prijs te halen van ofwel 30€ /1 dag
50€ /2 dagen
geen 20 personen per dag ,gaat de prijs omhoog,te duur of geen liefhebbers genoeg= annulatie
dus er de mogelijkheid om in het weekend te rijden, er kan 1 volle dag of 2 volle dagen gereden worden.
geef door met uw nickname of ge 1 of 2 dagen wilt, camperen ter plaatste kan.
GEEN AANMELDINGEN VIA HET FORUM .
WEL OP HET VOLGENDE ADRES? dimitri.v@solarpowerteam.be
rijden op eigen risico.

opgelet 94db!!!!!!!!!!!,zij gaan er op toezien ,ik ook!!,anders krijgen we problemen .


betaling op reknr 652-9315691-87
BE67 6529 3156 9187
vermelding NAAM+NICKNAME
bilstain 1 dag
of bilstain 2dagen
tegen 21 maart uiterst ;)
betaald = *O*

1. ikke 2 dagen *O*
2.stef 57 1dag *O*
3.smr 274 1 dag -------------------------------te laat 21 maart -O-
4. DER 17 2dagen *O*
5. Maebe 2 dagen *O*
6.cbrcruiser 2 dagen *O*
7.coxke 2dagen *O*
8. steph 2 dagen *O*
9.wutstock 2 dagen *O*
10.depaepe 2 dagen *O*
11. Driesje 2 dagen *O*
12. steven 2dagen *O*
13. johnny maebe 2 dagen ---------------------te laat 21 maart -O-
14.kris augustynen 2dagen ----------------------te laat 21maart -O-
15. tom verdyck 2dagen --------------------------te laat 21maart -O-
16. sammy de kammikaze 2 dagen *O*
17. danny president 2dagen *O*
18.WJDAC 1dag *O*
19.serge 1dag *O*
20. Geert Kalis 2dagen *O*
21. El Snorro 2dagen *O*
22. brt013 2dagen *O*
23. pat turbo 2dagen *O*
24. mad boy 2dagen *O*
25. SM bruno 1 dag *O*
26. spikes 1dag ----------------------------te laat 21 maart -O-
27.ashley barber 2dagen *O*
28. Richard barber 2dagen *O*
29.Bandit abuser 2dagen *O*
30. Ilja Bartels 2dagen *O*
_________________
 
Laatst bewerkt:
Ik ga dan niet mee doen, om allerlei redenen.
Maar ik kan iedereen aanraden om eens naar Bilstain te gaan.
Je kan je daar heerlijk uitleven in allerlei disciplines, en ook een hele dag je eigen ding gaan oefenen.
Ook buiten dit gebeuren om, je kan b.v. een kamer huren voor een nacht, dat is dan 15 E basiskosten en 15 euro per persoon, het zijn 4-persoonskamers, maar als het zo uitkomt kan je ook met z'n 2-en of 3-en een kamer huren.
Daarbij inbegrepen mag je dan twee dagen daar rondrijden.
Je ziet er ook van alles, trial, fietstrial ( en dat is schrikbarend mooi!), Enduro-lessen, het domein is groot genoeg om een paar dagen plezier te hebben, en om dan nog eens terug te komen en nog een paar dagen plezier te hebben!
We waren er vorig jaar voor de twee-daagse klassieke trial, we hadden onze 125'jes mee, dat is prettig om naar de non-stops te gaan en tussendoor zelf ook wat te spelen...
Groeten,
Eduard
 
de kans zit er in dat we een heel stuk van het masters parcour kunnen gebruiken :] .

waarschijnlijk ,maar nog niet zeker mits een kleine meerprijs,maar dit is in beraad bij meneer crosset van bilstain zelf ;)
 
Laatst bewerkt:
aangepaste betalingslijst ;)

and up


let er wel op ,dat het reknr niet hetzelfde is als datgene van villars.

iemand had deze fout al gemaakt ;)
 
Laatst bewerkt:
lijst aangepast,+enkele niet betalers geschrapt.( eindatum was 21maart)

spijtig, goed voor anderen.
 
Laatst bewerkt:
Het is bijna zover... :) Kunnen we daar ook al vrijdagavond terecht of moeten we zaterdagochtend aankomen? Hoe zit het met het SM-circuit?

Supermotard only dus? Of kan er ook gewoon (met noppen buiten het circuit)gereden worden? Ik had namelijk nergens zien staan dat het alleen om sm ging, behalve die reactie met ;) . Zou namelijk erg graag (ook) buiten het circuit willen rijden.

EDIT: Vind net het topic op supermotard.be
http://www.supermotard.be/modules.p...opic&t=19219&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Laatst bewerkt:
Het is bijna zover... :) Kunnen we daar ook al vrijdagavond terecht of moeten we zaterdagochtend aankomen? Hoe zit het met het SM-circuit?

Supermotard only dus? Of kan er ook gewoon (met noppen buiten het circuit)gereden worden? Ik had namelijk nergens zien staan dat het alleen om sm ging, behalve die reactie met ;) . Zou namelijk erg graag (ook) buiten het circuit willen rijden.

EDIT: Vind net het topic op supermotard.be
http://www.supermotard.be/modules.p...opic&t=19219&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ik rijd zaterdagochtend weg :)
 
dus we rijden vanaf 9h30 tot 12 h en van 13h30 tot 18h.
er is dus voldoende rijtijd denk ik .

zaterdag vanaf 8h (zondag vanaf 8h30)kan iedereen bij mij komen om hun papieren en de rest indien nodig ,af te handelen( op het terras van de cafetaria of binnen).

we starten zaterdag om 9h30 met de mensen die ervaring // wedstrijden rijden voor de eerste 20 min ,max 15man.
dus die personen die bij de wedstrijdrijders willen starten melden me dat zaterdag morgen.
dan na de eerste groep volgt de rest voor 20 min .(iedereen verlaat ook het parcour)
nadien tot 12h is het vrij voor iedereen ,en is de groep een beetje gespreid van begin af.
pauze van 12 h tot 13h30.( geen draaiende motoren of testritjes)
dan beginnen we weer voor 20min met de wedstrijdrijders//ervaren piloten.
vervolgens 20 min voor de rest van de piloten , nadien is het weer vrij voor iedereen.
ik raad iedereen aan telkens 20 min ongeveer te rijden(vrije sessies) , anders als de vermoeidheid inslaat gebeuren er soms rare dingen

iedereen is slim genoeg om te zien dat als er teveel op het parcour zitten ,ze een beetje wachten tot er enkelen afgaan.
anders zal ik moeten ingrijpen ,voor de veiligheid .
men kan van vrijdag avond op de parking camperen, er is een minimum aan stroom voorzien hebben ze me gezegd.

DENK AAN UW UITLATEN ,ik kan er niks aan doen als ge er af vliegt voor het geluid als men controleert, gelieve dit ook aandachtig te zijn indien we dit nog eens willen inrichten in de toekomst ginder

hopelijk goed weer ,tot dit weekend heren piloten *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan