Bizar verhaal!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
19 sep 2003
6
0
denhaag
Graag attentie voor het volgende,

Dit wordt niet een verhaal over het afzeiken van een rijschool, maar dit dient ter bescherming van mijn medeburgers in Den Haag en omstreken.

De eigenaar van Rijschool "Van de Ruit" in Den Haag heeft motor rijlessen gegeven zonder een geldige instructeurscertificaat voor deze categorie. De leerlingen die bij hem in die periode gereden hebben stonden dus bloot voor veel gevaren. (en onverzekerd)gelukkig waren de leerlingen niet in grote getalen, maar 1 is al teveel.

Tevens heeft de rijschool een 3-sterren status van de Bovag en meneer van de Ruit is zelfs nog bestuurslid ook!! Wat heeft Bovag hieraan gedaan, terwijl zij donders goed weten wat hij zat uit te spoken. Inmiddels heeft hij het papiertje gehaald, maar mocht je ooit aan dit verhaal twijfelen, ga dan lekker langs en vraag om zijn certificaat en kijk naar de afgifte datum.

Voor alle aspirant-motorrijders, wees aub kritisch tijdens het uitkiezen van een rijschool en wees niet direct positief. Je betaald tenslotten gewoon jouw zuur verdiende centen!! ( van de Ruit vroeg 39 euro per uur; zonder certificaat)

Voor alle motormuizen, zegt het voort....doe je burgerplicht en waarschuw je vrienden.

Please be carefull,


Een erg ontevreden persoon
 
klinkt als zwartmakerij, en wel om het volgende :

Post van ruffryder4life in topic 'Gevaarlijke rijschool Victor Haan'

je onderschrijft het met "een erg ontevreden persoon", maar waarom dan ?

Jij bent zelf een concurrent (ook eigenaar van een rijschool) en je hebt sinds je aanmelding wel 2 andere posts gedaan .....



hier de hele vorige post :
Als eigenaar van Rijschool VICTOR HAAN, één van Rotterdams grootste motorrijscholen, heb ik met stijgende verbazing en tevens genoegen deze motor-soap enigszins gevolgd.

Echte inhoudelijke reactie wil ik niet geven op de kwestie wie nou wie een spiegel heeft voorgehouden in tekortkomingen van kennis, gedrag, motoriek, vertrouwen (van de rij-instructeur of van de lessende partner) en kunde of zelfs van sociale vaardigheden zoals fatsoenlijke mensen zaken met elkaar bespreekbaar maken. Mijns inziens is dit gesprek helaas niet gevoerd met Pascal (Hawk8748) en is er een zeer eenzijdig verhaal gezet op de diverse fora.

Helaas -en dat is het enige dat ik erover zeggen wil- corresponderen de bevindingen van Pascal en Mia NIET met de reacties en gedragingen tijdens de rijles en er vlak na, wanneer de euforie (zoals elke motorrijder zich nog wel van de eerste motorrijles kan herinneren) torenhoog is, met de berichtgeving van beide personen in diverse motorfora. Direct na de les is zelfs een 3-uur durende rijles (!!!) met Victor geboekt in dezelfde week nog wel. Hoe is dit te verklaren na zo\\\'n zogenaamde rijles???!!

Vooralsnog bedank ik alle geïnteresseerden voor de gegeven reacties -goedschiks of niet- en beëindig ik deze soap met lezen en volgen.

Rijschool VICTOR HAAN is uitermate tevreden over de 46% vrouwelijke motorkandidaten die op dit moment bij ons les hebben, dat ik persoonlijk enorm leuk vind.

Wij wensen Pascal en Mia zeer veel toekomstige verkeersveilige motorkilometers toe en rij vooral niet voorzichtig, maar gecontroleerd.

Motorliefhebbers...geniet toch zo veel mogelijk van de passie en de vrijheid van het motorrijden...HET IS ZOMER!

Met verkeersveilige groeten,
RIJSCHOOL VICTOR HAAN

Priscilla Haan

PS: een verdere/ vervolg-reactie op het internet zal achterwege blijven.

VOOR WIE NOG OP VAKANTIE GAAT wensen al onze rij-instructeurs u een heerlijke vakantie toe.
Motorfiets rij-inhstructeurs: Victor Haan, Mike Wong, Hans de Jong en Ad van Rijsbergen (keuze genoeg);
Personenauto rij-instructeurs: Sandra Godijn, Linda de Jager-Kersbergen, Ed Visser en Peter Bouwman.
 
Lieve mensen, ik heb duidelijk aangegeven dat wanneer je mocht twijfelen aan mijn verhaal , dat je dan gewoon maar ff langs moet gaan. Vraag het aan de eerste bron!

Zijn examens deed hij gewwon in Rijswijk, maar de examinatoren waren ook niet gestoord en kwamen hier achter via een ex-instructeur van de betreffende rijschool. Hij is ook onofficieel niet meer welkom op de examenplaats, dus is hij verkast richting Leiden.
 
Lieve mensen, ik heb duidelijk aangegeven dat wanneer je mocht twijfelen aan mijn verhaal , dat je dan gewoon maar ff langs moet gaan. Vraag het aan de eerste bron!

Zijn examens deed hij gewwon in Rijswijk, maar de examinatoren waren ook niet gestoord en kwamen hier achter via een ex-instructeur van de betreffende rijschool. Hij is ook onofficieel niet meer welkom op de examenplaats, dus is hij verkast richting Leiden.

onofficieel ?! Volgens mij maakt het cbr korte metten met zulke instructeurs. Kan me vergissen.
 
Yo Ted,

Als ik hem finaal de grond in wil trappen dan had ik het over zijn kunde en niet over het feit dat hij medeburgers in gevaar bracht? En ik weet veel over zijn motor-kunde
 
Yo Ted,

Als ik hem finaal de grond in wil trappen dan had ik het over zijn kunde en niet over het feit dat hij medeburgers in gevaar bracht? En ik weet veel over zijn motor-kunde
Ach, ik zie het maar zo . ... motorinstructeurs zijn ook maar motorrijders en daarum dus geen heiligen O-) (denk dat er genoeg motorrijders zijn die al een stukkie motor of auto gereden hadden voor ze het roze papiertje hadden, om maar iets te noemen)

Zover ik begrijp zijn er in zijn volgens jouw certificaatloze periode geen ongelukken oid gebeurd (anders had jij dit ZEKER wel gepost), de beste man heeft nu wel al zijn papieren en blijkbaar vond het CBR het ook niet belangrijk genoeg aangezien de beste man nog steeds les geeft .... "ouwe koeien gezever" dus, op zijn minst.

Verder klinkt het altijd vreemd als je concurrent je zwart wil maken, komt altijd verdacht over.

"What goes around, comes around :P "
Als iemand zo met zijn collega's/ concurrenten omgaat, hoe gaat deze dan met zijn leerlingen om ????
Rijschool Victor haan in Rotterdam, dacht 't niet :N
 
Laatst bewerkt:
Wie vertelt me dat deze persoon niet een afspraak heeft gemaakt met het CBR waardoor hij al wel lessen kon geven maar nog even moest wachten op de afgifte van zijn certificaat.

De andere zaken die je aanhaalt kunnen wij niet controleren, je zegt dat zijn pupillen niet verzekerd waren maar waar baseer je dat op ?

Als hij echt bestuurslid is van de bovag en het CBR heeft idd iets onrechtsmatig geconstateerd dan zouden er wel straffere maatregelen genomen zijn.
Want wie zegt me dat ie niet vanwege een andere reden naar een ander CBR is gegaan.

Kortom, je verhaal rammelt aan alle kanten, maar kan wel potentieel schade toebrengen aan de reputatie van je concurrent.

Zou dus ook graag zien dat je het verhaal weghaalt, tenzij je met echte bewijzen kunt komen.
 
Wel flauw dat het een concurrent is, en dan gewoon niet zegt dat dat zo is...

Nu klinkt het allemaal helemaal ongeloofwaardig natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan