Ja, maar jij rijdt door....ik sukkel soms onderweg.Mijn Blackbird haalt de genoemde temps niet.
Ik ga er niet zelf over speculeren. Het wachten is op antwoord van het 'Orakel uit Purmerend'!!
Ik weet niet wat jij voor tegenstrijdige verhalen hoort maar je kunt gewoon de radiateur van buiten reinigen, mss heb je een karcher oid en dan in de tegengestelde richting schoonspuiten, natuurlijk niet zo hard op de lamellen dat ze verbuigen. Dan droog blazen en dan ff nog wat matzwart erover, ziet ie er weer gelikt uit.
Ik was een beetje aan het sukkelen door Zutphen, beetje lastige daar om over de IJssel te komen om vervolgens naar Loenen voor een bezoekje aan StarTwin. Mijn God, wat zijn nieuwe duc's duur.....Ik blijf ALTIJD doorrijden. Moet wel heel raar lopen als mijn hele voertuigenpark tot stilstand komt......................
Maar als je het echt niet meer kan afwachten dan neem contact met: AFS motorparts
Dan heb jij mooie rechte wegenDaarom heb ik ook 2 Jappen.................
<off-topic>
Heel simpel!
Pak de Oude IJsselbrug. Dan naar Empe, net voor spoor LA.
Vanaf daar is het een (bijna) rechte weg tot het kanaal.
Links op de hoek daar zit ie!!
Deze route rijd ik wel vaker. Daarna effe Hoenderloo ijssie halen
<on-topic>
Nee je moet alleen weten wanneer in de stress te schieten.
Kvs 110 is veilige bovengrens, dan stoppen. Olie is 130 en dan stoppen.
Vanaf 140 doet olie niet veel meer.
Daarom ben ik door TomTom een stukje noordelijker direct langs de IJssel en dan via Empe/Klein Amsterdam naar Loenen gereden. Rechte wegen viel me trouwens mee.....Daarom heb ik ook 2 Jappen.................
<off-topic>
Heel simpel!
Pak de Oude IJsselbrug. Dan naar Empe, net voor spoor LA.
Vanaf daar is het een (bijna) rechte weg tot het kanaal.
Links op de hoek daar zit ie!!
Deze route rijd ik wel vaker. Daarna effe Hoenderloo ijssie halen
<on-topic>
En dan hebben we het nog niet over de verborgen kosten.Ik was een beetje aan het sukkelen door Zutphen, beetje lastige daar om over de IJssel te komen om vervolgens naar Loenen voor een bezoekje aan StarTwin. Mijn God, wat zijn nieuwe duc's duur.....
Zolang dat ding niet onder me ontploft maak ik me niet druk mbt de temperatuur op het display. Zijn voor gebouwd en dus gaan.En dan hebben we het nog niet over de verborgen kosten.
Mijn S1000RR is net zo'n heefhoofd als deze Blackbird.
En dan reed ik van de week nog in de avond om 21.30 (vliegen en muggen verkeer).
In een vloek en zucht over de 100°C..
Het klinkt dus helemaal niet gek.
Ik zal zelf wel een keer met perslucht eens achter de lamelltjes blazen..
Tweede fan aan de rechterzijde plaatsen....Schakelaartje installeren waarmee je handmatig de ventilator aan kan zetten
Als de aansluitingschema hetzelfde is als de VTEC is dat makkelijk te maken...
Zag ik jou ook nog bij Kootwijk ,of was dat een andere blauwe vfr Toevallig ?Daarom ben ik door TomTom een stukje noordelijker direct langs de IJssel en dan via Empe/Klein Amsterdam naar Loenen gereden. Rechte wegen viel me trouwens mee.....
Hoofd vd VFR wel koel gebleven, en klepjes van mijn helm gingen ook open.
Dat was ik, een ff gedronken in Assel bij de spoorwegovergang.Zag ik jou ook nog bij Kootwijk ,of was dat een andere blauwe vfr Toevallig ?
Ha o.k ,ik was ingeblikt ,maarDat was ik, een ff gedronken in Assel.....
Ik ben omgereden bij Hoendeloo omdat de weg daar afgesloten was. Via Harskamp etc.....Ha o.k ,ik was ingeblikt ,maar
Schakelaartje aanbrengen is makkelijker denk ik. Plus je kan dan voorkomen dat hij helemaal maar de max temperatuur gaat, voordat het gebeurd.Tweede fan aan de rechterzijde plaatsen....
Misschien wel een idee ivm opwarmen vd aarde, want zo koel is het in Nederland ook niet meer....of je moet blijven rijden.Schakelaartje aanbrengen is makkelijker denk ik. Plus je kan dan voorkomen dat hij helemaal maar de max temperatuur gaat, voordat het gebeurd.
Standaard zal het koelwater in de stad oplopen tot 100-zoveel graden en dan pas zal de ventilator aanschakelen.
Met een schakelaartje kun je van de voren de ventilator alvast aanslingeren
(plus is makkelijk te doen)
In het verleden kon je ook zelf de ontsteking vervroegen bij het toerenbeuken en elke 100 meter de olie inspuiten met een balgje op het stuur. Tegenwoordig is het maar niks.Schakelaartje aanbrengen is makkelijker denk ik. Plus je kan dan voorkomen dat hij helemaal maar de max temperatuur gaat, voordat het gebeurd.
Standaard zal het koelwater in de stad oplopen tot 100-zoveel graden en dan pas zal de ventilator aanschakelen.
Met een schakelaartje kun je van de voren de ventilator alvast aanslingeren
(plus is makkelijk te doen)