Hij zou dan alleen wel minder moeten lopen bedenk ik me ineens...Is zo'n ding vloeistof gekoeld? Want ik denk koppakking kaduk, en koelvloeistof in de verbranding is vieze blauwe rook.
Ik dacht dat koelvloestof witte rook gafIs zo'n ding vloeistof gekoeld? Want ik denk koppakking kaduk, en koelvloeistof in de verbranding is vieze blauwe rook.
Ik dacht dat koelvloestof witte rook gaf
Onlangs misschien de olie ververst en de hoeveelheid aangehouden voor als je een nieuw oliefilter plaatst, maar geen nieuw filter geplaatst?
yesMet filterkas wordt hier de luchtfilerkast bedoeld?
Ja, ik bedoel de luchtfilterkastIk heb d'r wel pas olie bij gegooid. De vorige eigenaar had daar niet echt naar gekeken. en staan een eindje onder het minimum. maar heb d'r idd geen nieuwe filter in gedaan.
Met filterkas wordt hier de luchtfilerkast bedoeld?
Ik zou er volsynthetische 5w50 in gebruiken (Valvoline of putoline is erg goed).
Heb je een beetje ervaring met zo'n KTM?
Als je het ding niet goed onderhoud heb je zo een massa onkosten hoor!
Aan de andere kant als je olie en luchtfilter op tijd vervangt heb je er een wereldfiets aan!
Dan zal ik d'r eens wat olie uit gooien. want ik had d'r een beetje extra ingedaan. niet extreem hoor.
Maar dan ben k bij deze geholpen denk ik.
Ik vind het alleen vreemd dat de overloop van je carter uitkomt in je luchtfilter. Dan vragen ze toch om problemen lijkt mij
Of heeft dit ook nog een reden
nwe paus?
nope...koppakking geeft witte rook....Is zo'n ding vloeistof gekoeld? Want ik denk koppakking kaduk, en koelvloeistof in de verbranding is vieze blauwe rook.