Blik op de weg III

Mooie wagen die NSX ..

Dat lampje, tsja, het blijft gevaarlijk, en die fellere andere lamp vind ik moeilijk irritant.
Terecht dus.
 
maarja wat is erger;

1.door rood
2. iets te donkere ramen

beide 160 pleuro, vind ik dan wel weer een beetje onzin dat dat hetzelfde kost :')
 
Leo : Politieagenten schijnen een extra zintuig te hebben waarmee ze overtredingen aan voelen komen.

Gek dat zintuig heb ik ook, ik hou het alleen niet altijd tegen _O-
 
Was die oranje motor niet iemand van hier? Leek hem wel te herkennen met die oranje/koperkleurige velgen :P Wel leuk dat hij het de agent even wist te vertellen :)
 
Jup, 40 op de snelweg.

Wel opvallend al die motorrijders over de doorgetrokken streep.

Als ik daar had gereden hadden ze me waarschijnlijk hetzelfde zien doen _O-

de kosten voor de heli halen ze er niet eens uit met die boetes..

toch belachelijk dat ze voor zulke dingen een heli in de lucht sturen met 4 man personeel..
 
als ze 'm niet hadden bekeurd hadden we met z'n allen gezegd dat ze vrouwen voortrekken :+

wat zei trouwens die gast in de XJ S op 't eind?
 
Laatst bewerkt:
Juist, daar heb ik in het vorige topic ook al een discussie over gehad. Boetes zijn niet met elkaar in verhouding...
:^

Vroeger gaven ze nog wel 's een waarschuwing...
Leo : Politieagenten schijnen een extra zintuig te hebben waarmee ze overtredingen aan voelen komen.
Ik heb volgens mij een extra zintuig... waarmee ik politie aan voel komen })
 
Ja ze was op weg naar APK. Een constructie als de dag erna even het keuringsbewijs laten zien en de boete vernietigen zou leuk zijn...

En dan zegt die clown ook nog doodleuk dat dat lampje niets met de APK te maken heeft. Volgens mij zijn defecte lampen APK afkeur _O-
 
Laatst bewerkt:
de kosten voor de heli halen ze er niet eens uit met die boetes..

toch belachelijk dat ze voor zulke dingen een heli in de lucht sturen met 4 man personeel..

Ik denk dat dit de opzet was. Iedereen die naar Blik op de weg heeft gekeken gaat nu met iets meer argwaan rijden in de angst achtervolgd te worden door een heli. Dan staan de kosten wel in verhouding met het veiligere verkeer :)

Edit : ik zou voor dat geld dan wel het heli filmpje op willen vragen. Stel dat je dan met je bulletcam aan het filmen bent is dat een mooie afwisseling met de heli beelden.

Zou een mooi joe-tjoep filmpje zijn!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ze ook wel eens vliegen, maar nu moet ik daar ook echt aandacht aan gaan schenken.. Hele tijd naar boven kijken ipv naar de weg, wordt er vast niet veiliger op + dat de kosten van het helikopter ritje in de verste verte niet terug betaald wordt door de boetes die ze binnen halen. Het is gewoon een overpriced speeltje.
 
Ik zie ze ook wel eens vliegen, maar nu moet ik daar ook echt aandacht aan gaan schenken.. Hele tijd naar boven kijken ipv naar de weg, wordt er vast niet veiliger op + dat de kosten van het helikopter ritje in de verste verte niet terug betaald wordt door de boetes die ze binnen halen. Het is gewoon een overpriced speeltje.
En dan zegt oom agent: u hoeft helemaal niet op heli's te letten, u moet op de verkeersborden letten, dan heeft u niks te vrezen...
 
Ik zie ze ook wel eens vliegen, maar nu moet ik daar ook echt aandacht aan gaan schenken.. Hele tijd naar boven kijken ipv naar de weg, wordt er vast niet veiliger op + dat de kosten van het helikopter ritje in de verste verte niet terug betaald wordt door de boetes die ze binnen halen. Het is gewoon een overpriced speeltje.
Ik ook _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan