Blik op de weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
jup ik zie hem te staan, Hulde aan de poster, heb dit keer de aflevering op tv gezien. Bla bla bla voorangsvoertuigen...ik heb altijd voorrang! O-)
 
Ik werpte pas een blik over de weg naar Medemblik, toen ik zag dat een koekblikker die duidelijk een blikje teveel had gedronken, bewust over een weerloos en onschuldig blikje reed. In een ogenblik zag ik dat het blikje ernstige blikschade had. Als de bliksem raapte ik het blikje op en smeet et richting zijn blikveld. Men zegt dat blikken niet kunnen doden, maar dan gooi blijkbaar niet hard genoeg!
 
kijk hier eens www.binaries4all.nl stille Zeeuw ;)

Je pointers zijn dan :

- grabit
- quickpar
- winrar

NZB staat o.a. op http://www.binsearch.info/
, dat scheelt je een hoop headers met grabit.
Oke, grabit, quickpar en winrar ken ik. Binsearch gebruik ik ook. Maar nog kan ik blik op de weg of 183313 niet vinden? Kan je me dan vertellen in welke groep hij staat?

Oke, gevonden. Ik zocht op de verkeerde naam (neem de afkorting)
 
Laatst bewerkt:
Oh? Dat wist ik niet. Da's wel goed nieuws dan! *O*

Maar nu weet ik ook weer wat het rare moment in deze uitzending was: het oude vrouwtje dat op het industrieterrein aan het wandelen was en zich daar ergerde aan een motorrijder die even aan het "toeren" was. _O-
 
Gisteren was er ook zo'n programma, kweet niet of het blik op de weg was. Maar ik vond de agenten toch ontzettend attent. Hulde!

Hebben ze een mannetje van de weg gehaald. Reed veel te hard met zijn koekblik, dus mocht zijn roze papiertje inleveren. Even wat gegevens noteren en de agenten merken op dat het 0.00u is geweest en die jongen jarig is. Dus ze geven hem een hand en feliciteren de jongen. Prachtig toch _O- Hij keek er wel beteuterd bij *O*

Voor de jongen toch wel pech, want hij was met zijn maat op weg naar de disco om het te gaan vieren. Maat moest verder rijden. Ik weet niet of die jongen daarna nog een feestgevoel had. Zeker niet omdat ie al eerder een aantekening voor door rood licht rijden had opgelopen.

Ik vind het wel altijd prachtig, die geweldige onnozele gelaatsuitdrukkingen en de beperkte tekst die de overtreders uitkramen 8-)
 
Kan iemand misschien het NZB-file nog een keer geven, de link werkt namelijk niet meer.
Thanks!
 
kwaliteit van uitzending gemist is heeeeel slecht (bij mij iig...)

Vandaar dat ik 'm probeer de leechen, maar nzb werkt niet meer....

groet, Mariecke
 
Gisteren was er ook zo'n programma, kweet niet of het blik op de weg was. Maar ik vond de agenten toch ontzettend attent. Hulde!

Hebben ze een mannetje van de weg gehaald. Reed veel te hard met zijn koekblik, dus mocht zijn roze papiertje inleveren. Even wat gegevens noteren en de agenten merken op dat het 0.00u is geweest en die jongen jarig is. Dus ze geven hem een hand en feliciteren de jongen. Prachtig toch _O- Hij keek er wel beteuterd bij *O*

Voor de jongen toch wel pech, want hij was met zijn maat op weg naar de disco om het te gaan vieren. Maat moest verder rijden. Ik weet niet of die jongen daarna nog een feestgevoel had. Zeker niet omdat ie al eerder een aantekening voor door rood licht rijden had opgelopen.

Ik vind het wel altijd prachtig, die geweldige onnozele gelaatsuitdrukkingen en de beperkte tekst die de overtreders uitkramen 8-)

ja hahaha die heb ik ook gezien
dat was bij ons in de buurt!
hij reed 140 waar je 80 mocht ofzo dacht ik?

die was niet blij ;)
 
Op de avonden dat er wedstrijden van de Champions League zijn, worden er herhalingen uitgezonden i.p.v. nieuwe afleveringen. Het gaat hier om de volgende dinsdagen in de periode van dinsdag 5 september t/m dinsdag 19 december 2006:
di. 12 september: herhaling van 25 september 2005
di. 26 september: herhaling van 2 okt. 2005
di. 17 oktober: herhaling van 9 oktober 2005
di. 31 oktober: herhaling van 16 oktober 2005
di. 5 december : herhaling van 23 oktober 2005

Op de overige dinsdagen in genoemde periode worden 10 nieuwe afleveringen uitgezonden. Op 21 november is er geen uitzending van Blik op de Weg i.v.m. het Lijsttrekkersdebat die avond.


Veel herhalingen dus
 
Ondanks MF Oma wou ik jullie toch even waarschuwen :+

Voor de liefhebber: Vanavond is er weer een (nieuwe) aflevering van BodW, rond 20:30 op Nederland 1.
 
Ondanks MF Oma wou ik jullie toch even waarschuwen :+

Voor de liefhebber: Vanavond is er weer een (nieuwe) aflevering van BodW, rond 20:30 op Nederland 1.
Altijd een leuk programma :Y


Hopen dat die sukkel van wegmisbruikers eens gaat kijken hoe presenteren óók kan -O-
 
Een van de weinige Nederlandse TV-programma's waar ik mijn alarm voor instel. Goed programma en niet "dat vingertje" of "zij zijn ALTIJD de slechte".

Ik ga ZEKER kijken !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan