Bluetooth Headsets

Hebben mensen ervaring met Lexin (in het specifiek de B4FM)? Zo ja, hoe bevalt die?

Niet zozeer met de Lexin.

Maar als je voornemens bent een dergelijk setje via Ali te bestellen kun je ook eens naar de Ejeas sets kijken. Is vergelijkbaar denk ik.

Ik heb de e6 met de afstandsbediening voor op het stuur in combi met een Uclear speaker setje en dat is een zéér fijne combinatie waar ik erg over te spreken ben. Heel stabiele verbinding, communiceert moeiteloos met mijn telefoon / navigatie.

Of hij koppelt aan Cardo's o.i.d. kan ik je dan helaas weer niet vertellen.. Voor solo gebruik zeg ik: perfect!

Mocht je reaearch al hebben gedaan; vergeet mijn input dan maar (Ik wil niet wijsneuzerig overkomen, ik ben gewoon goed te spreken over mijn setje).


Groet.
 
Laatst bewerkt:
Naast een el cheape BT set heb ik vorige weken Midland BTX1 Pro S aangeschaft, is gemonteerd. Thuis de headset gemakkelijk kunnen koppelen met deiPhone en TomTom navi.

Volume music en navi aanwijzingen ruim voldoende bij toursnelheid, brult de helm uit....
 
Ik zit te twijfelen tussen de 10s en de 20s. Ik kan niet heel duidelijk achter de verschillen komen. Ook de prijs lijkt redelijk gelijk (bij FC moto).

Ik zal het vooral gaan gebruiken om te luisteren naar de instructies van de navigatie. Ook om te communiceren met mijn vriendin die nu nog achterop zit en misschien over een paar jaar zelf wilt gaan rijden. En om te communiceren met een andere rijder met een Schubert sc1.

Misschien een enkele keer naar muziek luisteren of bellen.
 
Vraagje ik ben een sena 10c pro in mijn helm aan het installeren nou zitten er 2 microfoons bij een vaste en 1 met alleen een draadje ,maakt het uit welke ik gebruik
 
nee gewoon wat je zelf het fijnste vindt. met een klaphelm zal het bijna de vaste moeten worden, met een integraal is de bedrade beter..
 
Afgelopen week bij louis een sena srl-02 besteld
Was al afgeprijsd en met een code (602) die schijnbaar altijd werkt nog eens 50,- korting
Heb heb nu voor 219,-
Dus ben je opzoek is het zeker de moeite om daar te kijken
 
Nou met de sena 10c pro is hij niks goedkoper € 329
bij motardinn €302
dus geen appels met peren vergelijken
 
Vandaag de Sena ( schuberth) SC1 Advanced gekocht en plug and play in me nieuwe C4 pro helm geplaatst ! Alleen nog thuis uitgetest Bleutooth telefoon oorverdovend, moest rap volume opzoeken en lager zetten. Radio werkt ook perfect.

Morgen maar is een praktijktest doen door wat te gaan toeren.
6F2847D2-6564-482F-A630-C3C8CF9417DC.jpeg
 
Iemand ervaring met cardo packtalk slim monteren op scorpion helm (specifiek de exo air 510) en/of shoei nxr?
Ik kan uiteraard in de winkel even passen, maar dit scheelt hopelijk langsgaan.
Ik ga sws via internet bestellen nl (scheelt ruim 150 euro).
 
Iemand ervaring met cardo packtalk slim monteren op scorpion helm (specifiek de exo air 510) en/of shoei nxr?
Ik kan uiteraard in de winkel even passen, maar dit scheelt hopelijk langsgaan.
Ik ga sws via internet bestellen nl (scheelt ruim 150 euro).
Wat wil je passen? De helm of de combinatie? Heb je zelf al één van de twee? Helm wordt sowieso passen.
Vaak hebben helmen inkepingen ter hoogte van de plaats voor de oren. Als de helm goed op je hoofd past, moeten de speakers van de set daar goed in kunnen passen. 90% kans dat het geen probleem is.
 
Ik ben aan het kijken voor een BT headset (2 stuks) en kom erg veel keuze en mogelijkheden tegen.
Vanaf 35 euro oplopend tot 580 euro.
Nou kwam ik deze tegen voor 100 euro..dubbele set.
Iemand hier toevallig ervaring mee??

Of weet hier iemand een goed setje (2 stuks) te koop voor rond de 100 euro?

Met BT bedoel je hoogstwaarschijnlijk Midland , ik gebruik de Midland BTX Pro , de eerste die ik had was na een week defect nieuwe gekregen onder garantie , de tweede van mijn vrouw valt regelmatig weg dus geen verbinding meer , vriendin van mijn zoon ook BTX Pro ook na een week defect, opgestuurd voor reparatie , verder is het koppelen van de sets soms een crime,, knopje dit, knopje dat, dan knopje zus, en tot slot knopje zo , batterijduur is goed , ga je uiteindelijk voor de BT kies dan voor HIFi speakers deze klinken duidelijk beter dan de speakers die standaart bij de set worden geleverd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan