Ridder Bauknecht
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
- #176
Ok na het probleem een maand genegeerd te hebben, is het toch eens tijd voor actie.
Met de auto naar het werk is maar niets, en ondertussen komt de vorkolie al op mijn voorband..
Heb nog een seal en vorkolie over, dus nog eens een poging wagen.
Poot er weer uit:
Was er kwasi zeker van dat het gat van de dichting niet meer rond zou zijn, maar zowel de buiten- als de binnenzijde waren perfect rond.
De regel eens (op verschillende plaatsen) naast de chromen vorkpoot gehouden, en ook die was recht.
Alu behuizing even over de grond gerold, en geen slag zichtbaar.
Verder zagen de glijbussen er nog goed uit, geen spelig voelbaar. Nieuwe seal gemonteerd en voelt allemaal prima.
Ben dus echt clueless!
Nu nog terug vullen met verse olie en het dan bekijken.
Als ze dan na een paar duizend terug begin te lekken steek ik de motor in brand!
(of ga langs bij de vering specialist.. )
Met de auto naar het werk is maar niets, en ondertussen komt de vorkolie al op mijn voorband..
Heb nog een seal en vorkolie over, dus nog eens een poging wagen.
Poot er weer uit:
Was er kwasi zeker van dat het gat van de dichting niet meer rond zou zijn, maar zowel de buiten- als de binnenzijde waren perfect rond.
De regel eens (op verschillende plaatsen) naast de chromen vorkpoot gehouden, en ook die was recht.
Alu behuizing even over de grond gerold, en geen slag zichtbaar.
Verder zagen de glijbussen er nog goed uit, geen spelig voelbaar. Nieuwe seal gemonteerd en voelt allemaal prima.
Ben dus echt clueless!
Nu nog terug vullen met verse olie en het dan bekijken.
Als ze dan na een paar duizend terug begin te lekken steek ik de motor in brand!
(of ga langs bij de vering specialist.. )