Ridder Bauknecht
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
-
- #26
Tja, ik had speciaal geen nette allroad gezocht om zorgeloos wat te kunnen offroaden en niet zo als een garageprinces te behandelen zoals m’n CBR.. Is al grandioos aan het het mislukken. Als detailer kan ik het niet verdragen dat mijn motoren er vuil bijstaan in de garage. Misschien verandert het nog. Een frisse start verdient hij in ieder geval wel.Maak m niet te proper voor affroad he
Mooi project!
In de achtertandwielhouder zit een dicht lager en een keerring, wat smeer je precies met het vet wat je daartussen stopt?
En als je het overdreven goed wil doen (en jij lijkt me wel zo iemand) kun je de bruine schildjes van de lagers wippen en daar ook ontvetten en nieuw vet in doen.
Dat is eig nooit de bedoeling geweest. Heb er trouwens al te veel tijd in gestoken & ben er aan gehecht geraakt!Niks crossen hier, afbouwen en verkopen.
Niemand in mijn kennissenkring heeft een frees die breed genoeg is om in 1 keer over de oliekoeler te gaan.Glasplaat, fijn schuurpapier, goed reinigen achteraf. Met dichting kan het wel wat hebben.
Foam luchtfilter is beter offroad.
Klopt, origineel filtert zeer goed. Maar zit bij offroad gebruik zeer snel vol en kan je dan gewoon weggooien.Zou gewoon het originele filter monteren,heeft het grootste filteroppervlak en filtert beter dan die schuimfilters,tenzij je ook
door water wil gaan rijden dan is foam beter.