BMW F900XR

Daar kan ik mij iets bij voorstellen, de 1000 is een helse machine en behoorlijk agressief.
Daar is lang niet iedereen gecharmeerd van (ook mannen niet).
Het lag niet aan het agressief helse machientje.
De Speed die ik nu heb is lichter en heeft 10pk minder.
Dus ze is wel wat gewend 😇
Ging om de zitpositie, en dat was niet fijn voor m'n vrouw.
 
Gister gereden.
Dat ging zeker goed, alleen komen we elke keer met onze voeten tegen elkaar aan. 🤔
Ook nog even stukje alleen gereden, was zeker leuk, maar ik twijfel nog.
Dus wordt vervolgd.
Je kan altijd nog voor een f850gsa gaan....
20210811_130942.jpg
 
Heeft iemand hier al een (waterdichte) usb (5v, 1-2A) aansluiting gemaakt op de F900xr voor het opladen van een gsm of ander device op het stuur?
Noemenswaardige tips/adviezen/linkjes om te delen eventueel?
 
Ik zit even snel te googlen, en ik denk dat ik mij vergis met een F750/850 GS. Die hebben dat daar wel.
 
Evengoed. Je kan, uit mn hoofd, het kabelboompje van de optionele 12v plug voor in de snavel van een r1200GS uit 2010 gebruiken om de boel af te takken, zo behoud je die 12v plug onder je zadel. Of die kabelboom lang genoeg is om naar je stuur te verwerken durf ik niet te zeggen. De dealer kan je daar vast wel mee helpen.
 
Nee, er zit er toch ook 1 links onder je TFT/
Evengoed. Je kan, uit mn hoofd, het kabelboompje van de optionele 12v plug voor in de snavel van een r1200GS uit 2010 gebruiken om de boel af te takken, zo behoud je die 12v plug onder je zadel. Of die kabelboom lang genoeg is om naar je stuur te verwerken durf ik niet te zeggen. De dealer kan je daar vast wel mee helpen.
dank. Ik dacht al: heb ik dat nu echt over het hoofd gezien. Maar goed: even doorzoeken naar een andere dhz oplossing.
 
Voor de geïnteresseerde en/of personen die nog aan het afwegen zijn. Ik kwam deze tegen op internet. een motor duotest: BMW F900XR vs Aprilia Tuono 660.
Publicatie 18 augustus 2021 (digitale inkt net droog dus). Veel leesplezier!

link:
 
Terug
Bovenaan Onderaan