BMW F900XR

Ja we zijn in Maart een ritje vanuit Nijkerk wezen doen😀
Foto’s staan nog wel ergens stukje terug in dit topic…Pagina 61
Vooral de rode exemplaren waren goed vertegenwoordigd 😉
Ok. Dat is mooi om te horen. Niet alleen maar praten maar ook rijden. Leuk.
Ben benieuwd of er een voor- én najaar ritueel inzit. 😎

…en die rode vallen gewoon ook meer op natuurlijk.
 
Chique die rode parade😀👌

goud is volgens mij sterk ondergewaardeerd. Bmw heeft deze kleurstelling ook gewijzigd voor de tripple black versie. Als ik dadelijk mn centjes bij elkaar heb is er geen gouden meer te vinden. Collectors item😇
Bij motorplaza in Groningen hebben ze een mooie z.g.a. Full option f900xr in het goud in de huur. Die gaat over een tijdje in de verkoop. Waarschijnlijk mooi met ‘de kop eraf’ qua prijs. En misschien nog steeds met 3easy dan.
Ik zou zeggen sla je slag! 😎😁
 
Waarom heb je hem verkocht?
Tank was leeg :+

En ik wilde deze hebben
20210408_142056.jpg
 
Ok. Dat is mooi om te horen. Niet alleen maar praten maar ook rijden. Leuk.
Ben benieuwd of er een voor- én najaar ritueel inzit. 😎

…en die rode vallen gewoon ook meer op natuurlijk.
Najaarsrit kunnen we toch ook doen😄
Ik roep maar iets: zondag 3 oktober???
 
Ik ben al enige tijd opzoek naar de rode voor een goede tweede hands prijs maar in deze tijd van het jaar zijn ze of direct weg of onwijs duur.

Iemand enig idee vanaf wanneer de Triple black editie leverbaar is, vanaf wanneer komt jouwe @NicolloM ?

Mogelijk komt rood dan wat meer tevoorschijn. Ik heb momenteel een BMW R Nine-T te leen om niet geheel motorloos te zijn deze zomer totdat ik een nieuwe heb, dus heb wel alle tijd om rustig te kijken.

Deze gouden demo misstaat ook niet maar heb de voorkeur aan rood.
 

Bijlagen

  • DSC01334.jpg
    DSC01334.jpg
    431,4 KB · Weergaven: 36
vet toch zon goude😇

alle motoren zijn momenteel onwijs duur. Gaat helemaal nergens over.
ik heb mn oude f650 verkocht voor dezelfde prijs als dat ik hem 5 jaar eerder zelf kocht….
 
Ik ben al enige tijd opzoek naar de rode voor een goede tweede hands prijs maar in deze tijd van het jaar zijn ze of direct weg of onwijs duur.

Iemand enig idee vanaf wanneer de Triple black editie leverbaar is, vanaf wanneer komt jouwe @NicolloM ?

Mogelijk komt rood dan wat meer tevoorschijn. Ik heb momenteel een BMW R Nine-T te leen om niet geheel motorloos te zijn deze zomer totdat ik een nieuwe heb, dus heb wel alle tijd om rustig te kijken.

Deze gouden demo misstaat ook niet maar heb de voorkeur aan rood.
Je mag die van mij kopen, weet alleen niet wat jij te duur vind haha. Dan ga ik stiekem toch misschien voor de TblackO-)
 
Goedendag alle.

Ik ben Hermen uit het midden van het land.
Ben nu in het bezit van een Speed Triple S uit 2017, m'n vrouw gaat nu weer mee met rijden, het gaat op de speed maar houd niet over.
Dus vandaag een proefrit voor een s1000xr, lang verhaal kort.
De vrouw vindt het helemaal niks 😋
Verkoper dacht goed mee en zei, is een 900xr niks.
Proefrit met een goude, zat niet lekker.
Dus terug bij de dealer, joh zit niet lekker.
Gelijk weer op de 900xr in de showroom, huh die zit veel fijner, blijkt er op de demo een verlaagd zadel te zitten 😅
Dus morgen in de herkansing.
Ik houd jullie op de hoogte, als jullie dat willen uiteraard.

Groet.
 
Je mag die van mij kopen, weet alleen niet wat jij te duur vind haha. Dan ga ik stiekem toch misschien voor de TblackO-)
Gisteren even goed naar de Triple black gekeken, ik ga die eerst even bewonderen in de showroom. Ik stoor mij bij de 900XR wel aan de grijze/zilveren vlakken en de Black editie is alles daarvan opgelost.

De huidige tweedehands 900XR staan rond de 15k (de rode) en dat vind ik te veel.
 
Gisteren even goed naar de Triple black gekeken, ik ga die eerst even bewonderen in de showroom. Ik stoor mij bij de 900XR wel aan de grijze/zilveren vlakken en de Black editie is alles daarvan opgelost.

De huidige tweedehands 900XR staan rond de 15k (de rode) en dat vind ik te veel.
Die lichte vlakken in het frame storen mij ook, ik denk er over om die tzt te laten coaten
 
Ik ben al enige tijd opzoek naar de rode voor een goede tweede hands prijs maar in deze tijd van het jaar zijn ze of direct weg of onwijs duur.

Iemand enig idee vanaf wanneer de Triple black editie leverbaar is, vanaf wanneer komt jouwe @NicolloM ?

Mogelijk komt rood dan wat meer tevoorschijn. Ik heb momenteel een BMW R Nine-T te leen om niet geheel motorloos te zijn deze zomer totdat ik een nieuwe heb, dus heb wel alle tijd om rustig te kijken.

Deze gouden demo misstaat ook niet maar heb de voorkeur aan rood.
Hey Brasser,

De triple black is besteldbaar. En de levertijd zou 8 weken moeten zijn + 2 weken vanwege het moeilijk kunnen leveren van ESA (i.v.m. overstroming in Duitsland in de regio waar de fabriek staat). Maar ik ben nog aan het wachten op de definitieve bevestiging. Contactpersoon is ziek..... |((...ook erg vervelend voor hem overigens)
 
Goedendag alle.

Ik ben Hermen uit het midden van het land.
Ben nu in het bezit van een Speed Triple S uit 2017, m'n vrouw gaat nu weer mee met rijden, het gaat op de speed maar houd niet over.
Dus vandaag een proefrit voor een s1000xr, lang verhaal kort.
De vrouw vindt het helemaal niks 😋
Verkoper dacht goed mee en zei, is een 900xr niks.
Proefrit met een goude, zat niet lekker.
Dus terug bij de dealer, joh zit niet lekker.
Gelijk weer op de 900xr in de showroom, huh die zit veel fijner, blijkt er op de demo een verlaagd zadel te zitten 😅
Dus morgen in de herkansing.
Ik houd jullie op de hoogte, als jullie dat willen uiteraard.

Groet.
Hoi Hermen,

Bij mijn 'proefzit' had de dealer ook een comfort zadel liggen in het magazijn. En die klik je dus gewoon op de motor i.p.v. het standaard zadel. Geen lastige fratsen voor nodig. Dus daar heb ik ook op kunnen 'proefzitten'.
Of het zadel daadwerkelijk comfortabeler is daar lees ik wisselvallige berichten over. Maar de zithoogte is wel hoger. En dat vond ik net wat fijner bij mijn postuur en zithouding passen.

Dus vraag vooral of ze die hebben liggen en of je daar ook even op kan zitten.
 
Najaarsrit kunnen we toch ook doen😄
Ik roep maar iets: zondag 3 oktober???
ik hoop dat BMW de motor dan al heeft geleverd. Want het kan niet snel genoeg gaan. Maar ik verwacht het niet.
Als we een 1 achter de 3 zetten qua voorstel (dag) dan heb ik er meer vertrouwen in dat ik ook daadwerkelijk de triple black kan meenemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan