BMW F900XR

Bedankt voor dit interview. Heel duidelijk. Deze guy doet het leuk met meerdere test. Ben benieuwd hoe die staat op de bike. Misschien te zien volgende week zondag 👍
 
Nu met wondersteen:)

20201110_125407.jpg


Daarna heb ik een hele domme blunder gemaakt...zag nog wat viezigheid op mijn uitlaatbochten zitten nadat ik hem gestart had. Dus ik dacht haal er even een microvezeldoek langs...:X

Resultaat was dat de microvezeldoek vastgeplakt zat aan de uitlaatbocht en ik dus met schuurpapier de resten eraf heb kunnen schuren... daarna maar weer opnieuw met de Autosol Polish de krasjes eruit gepoetst en wederom met de wondersteen gepoetst. Nu is het resultaat echt een spiegel_O-
20201110_140319.jpg


Nu nog een keer de tijd nemen om de collector onder handen te nemen. Is alleen het makkelijkste om de uitlaat dan te demonteren denk ik.
 
Nu met wondersteen:)

Bekijk bijlage 1563346

Daarna heb ik een hele domme blunder gemaakt...zag nog wat viezigheid op mijn uitlaatbochten zitten nadat ik hem gestart had. Dus ik dacht haal er even een microvezeldoek langs...:X

Resultaat was dat de microvezeldoek vastgeplakt zat aan de uitlaatbocht en ik dus met schuurpapier de resten eraf heb kunnen schuren... daarna maar weer opnieuw met de Autosol Polish de krasjes eruit gepoetst en wederom met de wondersteen gepoetst. Nu is het resultaat echt een spiegel_O-
Bekijk bijlage 1563344

Nu nog een keer de tijd nemen om de collector onder handen te nemen. Is alleen het makkelijkste om de uitlaat dan te demonteren denk ik.


Het demonteren van de voorbochten gaat het makkelijkste als het achterwiel er uit is, ben ik achter.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je gelijk hebt, ik bedoel de katalysator. was even vergeten dat de voorbochten los zijn van de kat.
 
Dat zie ik wel voor me inderdaad!

zijn er mensen die zondag vanuit het noorden komen? Ik kom uit Purmerend en rijdt via de A10, A2 en A12 naar De Meern toe. Als je wilt aanhaken, altijd leuk!
 
Laatst bewerkt:
Zeg beste mede XR 900 rijders, ik bedenk mij het volgende over onze meeting afspraak a.s. zondag: deze meeting is qua aantal mensen in strijd met de COVID-regels. Een groep buiten mag bestaan uit maximaal 2 personen uit verschillende huishoudens. Volgens mij zijn we met meer dan 2 mensen.
In beginsel wil ik niet handelen in strijd met maatregelen die Covid kunnen indammen, nog los van het feit dat ik zo min mogelijk risico wil lopen.
Dus: ondanks dat ik dit in gang heb gezet en het ontzettend leuk vind om mede 900 XR enthousiastelingen te ontmoeten, wil ik dit eigenlijk laten lopen en op een ander tijdstip bij elkaar komen.
Hoe staan jullie er tegenover?
Groet Richard
 
Dat is waar ook, wellicht gaat er een en ander veranderen met de aankomende persco van vanavond. Als de regels niet veranderen ben ik voor verplaatsing van de meeting ;) ik kan het met mijn werk niet maken om de regels te overtredenO-)
 
Ok duidelijk. Geeft mij ook wel goed gevoel om uit te stellen (wel met enig helaasgevoel ). Volgende meeting volgt wanneer we allemaal kunnen. Hoeft van mij niet te wachten tot voorjaar, Het weer is toch enorm onvoorspelbaar afgelopen jaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan