Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.837
- 16.577
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De dealer heeft een uurtje terug gebeld en ze denken ook dat het aan de uitlaat ligt.
Dat kan best wel zijn, maar op het forum staan exact dezelfde klachten als ik heb.
Bij tien graden geen probleem, bij vijf graden een onwillige motor.
Ik heb net 15 berichten gekopieerd van een internationaal forum en naar de dealer gestuurd.
Want er werd al verteld dat ik alle kosten mag gaan betalen..
Dit lijk mij weer zo'n motor waarbij men te veel haast had met de introductie. Eerst verkopen en dan kijken oftie het doet.
Hij staat nu dus bij de dealer en ze vroegen al de originele uitlaat op.Als ik jou was zou ik de originele uitlaat eens terug op dat ding drukken en dan nog eens proberen. Als ie het dan blijft doen kunnen ze daar ook niet over mekkeren.
Ik dacht alleen de versnellingsbak.Dat valt wel mee, de introductie, was al een halfjaar uitgesteld, vanwege allerlei problemen.
Hij staat nu dus bij de dealer en ze vroegen al de originele uitlaat op.
Ik moet dan alles betalen en vervolgens 'duurtesten' of de motor nu wel altijd start in de kou.. hij heeft er niet de internationale referentie voor.
En die 310's van de meldingen zijn allemaal standaard..
Ik dacht alleen de versnellingsbak.
Ophalen, onderzoek, uitlezen en monteren van de originele uitlaat.Wtf ga je betalen aan het buiten zetten en een keer op de startknop duwen...
Ophalen, onderzoek, uitlezen en monteren van de originele uitlaat.
Moest nu met het crisisvervoer vandaag.
Echt een hele straf ik heb een zwaar leven.
Cashback?Mja. als ie straks met de originele uitlaat nog steeds niet start als het koud is, is het dan geen garantiekwestie?
D8 ik zeker aan, helaas lukte een hotstart bij de auto niet gisteren. Dan kon ik het voltage in de gaten houden en de wil om te starten.Is je accu niet gewoon gaar?
accutje even testen kost zeker ook weer
Ze hebben er een 'PUMA' richting BMW van gemaakt, er wordt dus wel degelijk goed naar gekeken.
Hierbij onder meer een check van de nokkenassensor. Maar alles is OK en de uitlaat is het laatste punt.
Ehhhh zè zeggen het.Die zit er helemaal niet op
Jij bent eerste monteur bij een BMW dealer.Ik ga het zo ff controleren
Hebben ze nog iets kunnen ondervinden aan jouw klacht?De '310' is weer terug, maar start nog niet erg enthousiast.
Nu wel weer met de originele uitlaat, dus het 'SM' karakter is ook weer gedempt.
Gisteren de tweede tank gevuld bij iets meer dan 600 kilometer totaal.
Het verbruik is duidelijk hoger dan de eerste tank.
Harder gereden en wat hogere toeren dan de eerste driehonderd kilometer.
Maar de talloze malen starten en testen zal ook zijn invloed hebben.
Op naar de derde tank!
Nee, alles getest / gecontroleerd / afgesteld aan de hand van BMW Duitsland en niets gevonden. Exact volgens de berichten op buitenlandse fora.Hebben ze nog iets kunnen ondervinden aan jouw klacht?
Na het inrijden noteerde iemand ook iets beter starten.
Wie weet lost het zichzelf op.
Nee, alles getest / gecontroleerd / afgesteld aan de hand van BMW Duitsland en niets gevonden. Exact volgens de berichten op buitenlandse fora.
Voor het extra werk hoefde ik uiteindelijk toch niets te betalen.. zonder gezeur.
Ik houd mijn open uitlaat er wel bij als zomerartikel.
Kan ik gelijk de kleine buts laten lassen waar hij net iets te krap onder de brug zat.
('310' GS bocht hoort iets langer te zijn dan de '310' R bocht in verband met de langere negatieve veerweg)
Na het inrijden noteerde iemand ook iets beter starten.
Wie weet lost het zichzelf op.
Ja, de temperatuur is momenteel al even wat hoger.Het is te hopen, en als de tempratuur een beetje meewerkt, dan gaat het helemaal goedkomen. Wat het inrijden betreft, is dat tot de 1000 km of als deJapanse motorfietsen tot 1600 km.
Ik had je bevestiging nog niet gezien.snap ik, nokkenassensor zit er echt niet op
Ja, de temperatuur is momenteel al even wat hoger.
Tot 300 kilometer maximaal 6.000 Rpm.
Tot 1.000 kilometer niet 100% belasten.
500..1.200 kilometer eerste beurt.
Ik had je bevestiging nog niet gezien.
Ben er bij de dealer ook niet meer over begonnen, vast een niet officieel foutje.
Foto?Ik heb echt geen tijd gehad om een fototje te schieten helaas
Volgende week weer proberen