Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soms zit het boekje onder het zadel.het onderhouds interval van 99% van de bmw motorfietsen is na elke 10000km, of eens per jaar. Als je het eigenaarshandboek er bij hebt gekregen staat daar ook gewoon in wat er wanneer onderhoud behoeft
Klopt, netjes in een zwart hoesje. De verkoper had mij er op geattendeerd. Daar staat het inderdaad allemaal in, maar zoals ik al eerder zei, 10.000 red ik nooit in een jaar, dus ik houd het standaard op eens per jaar. of ik ruil hem weer in voor iets nieuws/anders.Soms zit het boekje onder het zadel.
Origineel volgens mij wel.
Leuker bestaat toch niet?Klopt, netjes in een zwart hoesje. De verkoper had mij er op geattendeerd. Daar staat het inderdaad allemaal in, maar zoals ik al eerder zei, 10.000 red ik nooit in een jaar, dus ik houd het standaard op eens per jaar. of ik ruil hem weer in voor iets nieuws/anders.
Het is bijna tijd voor de 2022 modellen, misschien wel een G400GS met cruisecontrol. Maar ik denk het niet.Ik heb mijn GS ingeruild op een Xmax 300.
Stond alweer bijna 40.000km op en wilde dus weer wat anders.
Kan wel zien dat ik wat ouder wordt, want soms na een dag volop schakelen bij een toertje had ik last van enkel en/of pols.
BMW kon voorlopig geen c400x standaard leveren en alleen maar full-options en die zijn mij gewoon te duur met dingen die ik niet wil en/of gebruik.
Vandaar dat het de Xmax is geworden.
Ik blijf wel meelezen en indien nodig commentaar geven.
Naar zo'n C400X heb ik ook al stiekem gekeken, off een GT. Ik heb er nog nooit op gereden, wel op een XMax 250. Die heb ik een klein jaartje gehad. Dat was een perfecte woonwerk scooter, maar na een tijdje wilde ik weer een motor hebben.Ik heb mijn GS ingeruild op een Xmax 300.
Stond alweer bijna 40.000km op en wilde dus weer wat anders.
Kan wel zien dat ik wat ouder wordt, want soms na een dag volop schakelen bij een toertje had ik last van enkel en/of pols.
BMW kon voorlopig geen c400x standaard leveren en alleen maar full-options en die zijn mij gewoon te duur met dingen die ik niet wil en/of gebruik.
Vandaar dat het de Xmax is geworden.
Ik blijf wel meelezen en indien nodig commentaar geven.
Ik ben benieuwd of die electrische scooter een succes gaat worden. Mijn vrouw vind hem spuug lelijk, nou dan weet ik het wel.Het is bijna tijd voor de 2022 modellen, misschien wel een G400GS met cruisecontrol. Maar ik denk het niet.
De nieuwe electrische scooter van BMW is ook wel betaalbaar. Kaal onder de dertien mille.
130 kilometer actieradius, op de snelweg is dat onbekend denk ik.
Design.. far out.
Ik heb zes maanden 100km woon~werk op een Majesty 250 gedaan. Zo goedkoop en zuinig mogelijk was het idee.Naar zo'n C400X heb ik ook al stiekem gekeken, off een GT. Ik heb er nog nooit op gereden, wel op een XMax 250. Die heb ik een klein jaartje gehad. Dat was een perfecte woonwerk scooter, maar na een tijdje wilde ik weer een motor hebben.
Bij veel schakelen, dus stadsrondjes etc. gaat mijn linkerhand ook pijn doen, maar dat komt door de reuma. Het is nog goed te doen, dus ik klaag er (nog) niet over. Ik ben al heel blij dat ik weer motor kan rijden, maar wordt het in de toekomst erger, dan ga ik misschien een keer een C400 proberen.
Ik heb hem hier ook laten zien. Hilarisch.Ik ben benieuwd of die electrische scooter een succes gaat worden. Mijn vrouw vind hem spuug lelijk, nou dan weet ik het wel.
We zouden broers kunnen zijn en onze meiden zussen. Mijn vrouw vindt eigenlijk alleen Ducati rood mooi.Ik heb hem hier ook laten zien. Hilarisch.
Design wat eigenlijk bijna niemand begrijpt.
Verder laat ik een motor pas zien als ik hem al gekocht heb. Bij de GS reed ik even langs haar werk. Kijk! Een nieuwe.
De HP2 Sport had ik in de schuur gezet en die ontdekte ze pas twee maanden later.
Had al vaker Whatsappies gestuurd met de motor in de voor en achtertuin. Geen tekst erbij.
Ze ziet tussen de drie onderling (allroad, boxer, superbike) eigenlijk ook weinig verschil.
Laatst vroeg ze nog met welke ik nou naar het circuit ga.
Elk merk heeft zijn eigen lijnenspel. Als je er met een half oog naar kijkt lijken die drie motoren van jou inderdaad sprekend op elkaar.Ik heb hem hier ook laten zien. Hilarisch.
Design wat eigenlijk bijna niemand begrijpt.
Verder laat ik een motor pas zien als ik hem al gekocht heb. Bij de GS reed ik even langs haar werk. Kijk! Een nieuwe.
De HP2 Sport had ik in de schuur gezet en die ontdekte ze pas twee maanden later.
Had al vaker Whatsappies gestuurd met de motor in de voor en achtertuin. Geen tekst erbij.
Ze ziet tussen de drie onderling (allroad, boxer, superbike) eigenlijk ook weinig verschil.
Laatst vroeg ze nog met welke ik nou naar het circuit ga.
Mijn vrouw moet vooral " lekker zitten".....We zouden broers kunnen zijn en onze meiden zussen. Mijn vrouw vindt eigenlijk alleen Ducati rood mooi.
Maar dat is ook zeker belangrijk. Mijn vrouw zat het lekkerst achterop de BMW K1100 RS, maar zelfs op de G310R valt het haar niet tegen.Mijn vrouw moet vooral " lekker zitten".....
Ja, een eigen smoel en identiteit is belangrijk in de marketing.Elk merk heeft zijn eigen lijnenspel. Als je er met een half oog naar kijkt lijken die drie motoren van jou inderdaad sprekend op elkaar.
Voor mijn oudste kleizoon moet ik de sleutels verstoppen. Het is mijn eigen schuld, want ik heb hem regelmatig laten oefenen met in versnelling trappen, koppeling laten opkomen en een beetje gas.Mijn zoontje was tien toen hij voor mij de G310GS ongevraagd de tuin in wilde parkeren vanaf de straat. Ik kreeg een belangrijk telefoontje met afstappen. Heel aardig bedacht, maar het ging natuurlijk niet goed.
Kijk, jong geleerd oud gedaan.Voor mijn oudste kleizoon moet ik de sleutels verstoppen. Het is mijn eigen schuld, want ik heb hem regelmatig laten oefenen met in versnelling trappen, koppeling laten opkomen en een beetje gas.
Gaat sneller als je denkt. Ik krijg er iedere 7 jaar 1 bij. Een jongen van 14, een jongen van 7 en een kleindochter van net 1.Kijk, jong geleerd oud gedaan.
Mijn kleinkind is maandag één jaar geworden.
Die heeft nog even.
Een vraagje gezien jij ook een 310 hebt model 2021 slaat die van jou koud goed aan zonder gas geven?Gaat sneller als je denkt. Ik krijg er iedere 7 jaar 1 bij. Een jongen van 14, een jongen van 7 en een kleindochter van net 1.
Slechte start en uitvallen bij terug schakelen klinkt als te laag stationair lopen? Rond de 1.700 toeren is bij de eerste modellen normaal.Een vraagje gezien jij ook een 310 hebt model 2021 slaat die van jou koud goed aan zonder gas geven?
Vraag 2 als je terug schakelt maakt eigenlijke niet uit welke versnelling slaat die van jou dan soms ook af?
Hij slaat boem in 1 keer af als je de koppeling in trekt en terug wil schakelen gister net mee naar dealer geweest, en op terug weg sloeg hij al weer af.