whgmkeller
MF'er
Nou ja, het is een slip-on en ik ben best handig, dus ik denk dat ik het best zelf zou kunnen eigenlijk..... Ik zal 'ns even met de dealer overleggen.Een uitlaat zelf monteren is niet zo intuïtief als een Apple Mac bedienen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja, het is een slip-on en ik ben best handig, dus ik denk dat ik het best zelf zou kunnen eigenlijk..... Ik zal 'ns even met de dealer overleggen.Een uitlaat zelf monteren is niet zo intuïtief als een Apple Mac bedienen?
goed weer voor een rit met de rs
De ruit van V stream Z technik doet het goed. Beter uit de wind dan standaard.
Maar toch nog de sportieve look..
En de donkere uitvoering maakt het af wat mij betreft..
Onlangs grip puppies erop gezet..
Even wennen aan die dikkere handgreep, maar veel prettiger dan die dunne dingenBekijk bijlage 1518966Bekijk bijlage 1518967Bekijk bijlage 1518966Bekijk bijlage 1518968Bekijk bijlage 1518969
je had ze niet moeten afsnijden , ik heb het met de rt ook gedaan maar is niet nodig .... op de k1200 heb ik ze niet ingekort maar ze draaien rond omdat
het handvat nog dunner is dan op de rt , heb ze met rubber O ringen goed kunnen vast zetten ... lol
goed weer voor een rit met de rs
De ruit van V stream Z technik doet het goed. Beter uit de wind dan standaard.
Maar toch nog de sportieve look..
En de donkere uitvoering maakt het af wat mij betreft..
Onlangs grip puppies erop gezet..
Even wennen aan die dikkere handgreep, maar veel prettiger dan die dunne dingen
[..]
Ik ben met de BOS uitlaat aan de gang geweest. Het principe van een slip-on is inderdaad heel eenvoudig, maar hij zit er nog niet op. De aansluiting past niet goed genoeg.Nou ja, het is een slip-on en ik ben best handig, dus ik denk dat ik het best zelf zou kunnen eigenlijk..... Ik zal 'ns even met de dealer overleggen.
De speling zit meestal in de rollen die tussen buitenste remschijf en binnenste hart van de remschijf zitten. Die zou je nieuw moeten kopen bij de BMW dealer en ik schat in dat je dat ongeveer EUR 100,- gaat kosten voor beide schijven.om mijn r1100rs goed(koop) rijdbaar te houden ben ik op zoek naar 2 remschijven voor. de dikte van de huidige zwevende schijven is helemaal niks mis mee maar volgens verschillende kenners zit er teveel speling op in alle richtingen. vooral met wiel mee.
is er iemand die weet hoe je dit oplost? 2 nieuwe schijven kopen verdubbeld de waarde van de motor zo ongeveer
De busjes die @far noemt zijn een Euro of 5 per stuk, en zo te zien heb je er 10-12 per schijf nodig. Dan kan het een optie zijn om voor alternatieve schijven van bijvoorbeeld EBC te kijken. Tills.de heeft die bijvoorbeeld. Ik heb alleen geen idee of dat ook werkt voor ABS remmen. (en of je die hebt.) Maar het is een afweging waard, of je per schijf €50-60 uitgeeft aan nieuwe busjes of voor ca €120,- per schijf nieuwe (imitatie)schijven koopt.om mijn r1100rs goed(koop) rijdbaar te houden ben ik op zoek naar 2 remschijven voor. de dikte van de huidige zwevende schijven is helemaal niks mis mee maar volgens verschillende kenners zit er teveel speling op in alle richtingen. vooral met wiel mee.
is er iemand die weet hoe je dit oplost? 2 nieuwe schijven kopen verdubbeld de waarde van de motor zo ongeveer
Jaja..Jeroen.......spijt dat je die van jou hebt weg gedaan...?
Gááf, ik heb het gelijk even naar mijn broer (piloot bij een grote luchtvaartmaatschappij elders in de EU) gestuurd, ik heb laatst op zijn flightsim met VR-bril met een Spitfire gevlogen. Hij had het al gezien en heeft wel interesse, maar vraagt zich af of er mogelijkheid is om zelf te vliegen...Ach, zo heel ver is de RS niet, ik zie haar nog regelmatig. En, eerlijk is eerlijk, de fiets die er voor terug gekomen is, bevalt me wel prima (gelukkig). Had ik geld teveel gehad, stond er eerst een Supermarine Aircraft Spitfire Mk26B in een hangaar op Hilversum, daarna een R1250RS. In het Imperial Blue.
Bij jou lijkt er een mof op te zitten die over de vaste pijp schuift; bij mij dus niet.Ik zie niet heel goed wat er 'fout' zit. Mijn ST heeft ook een ZACH Auspuff en dat ziet er ook zo uit. De standaard uitlaat past er ook gewoon nog op. Enige verschil is dat de Zach een 'losse' linkpijp heeft en de standaard demper een vaste linkpijp.
Bekijk bijlage 1519896De Bos schuift toch gewoon over de aansluipijp heen? Knelband er omheen en klaar, of zie ik dat nu verkeerd?
geen abs, dat scheelt. jammer dat die busjes niet gewoon in een setje aangeboden worden ik zal me eens orienteren op imitatie schijven. remmen doe ik bijna niet op de boxer, gas dicht is al bijna stilstaanDe busjes die @far noemt zijn een Euro of 5 per stuk, en zo te zien heb je er 10-12 per schijf nodig. Dan kan het een optie zijn om voor alternatieve schijven van bijvoorbeeld EBC te kijken. Tills.de heeft die bijvoorbeeld. Ik heb alleen geen idee of dat ook werkt voor ABS remmen. (en of je die hebt.) Maar het is een afweging waard, of je per schijf €50-60 uitgeeft aan nieuwe busjes of voor ca €120,- per schijf nieuwe (imitatie)schijven koopt.
Ik heb ook nog ergens een sticker liggen "Bremsen macht nur die Felgen dreckig"...geen abs, dat scheelt. jammer dat die busjes niet gewoon in een setje aangeboden worden ik zal me eens orienteren op imitatie schijven. remmen doe ik bijna niet op de boxer, gas dicht is al bijna stilstaan
Die 'mof' is gewoon de klemband die op de aansluiting hoort te zitten, daarmee fixeer je de linkpijp op de vaste pijp van de kat. Die zit bij de Zach en ook bij de standaard pot.Bij jou lijkt er een mof op te zitten die over de vaste pijp schuift; bij mij dus niet.