w0utje
MF veteraan
Die is vierkant, dit ziet er niet echt vierkant uit. Oh wacht, de spiegel zit ervoor.....lolDe "standaard" tft die bmw nu zowat op al z'n modellen heeft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die is vierkant, dit ziet er niet echt vierkant uit. Oh wacht, de spiegel zit ervoor.....lolDe "standaard" tft die bmw nu zowat op al z'n modellen heeft
Ik vertrek zaterdag toevallig ook naar Oostenrijk. Maar heb deze limieten nog niet bereikt, en met mijn rijstijl verder, ga ik die ook niet bereiken denk ik. Boek af en toe toch aardig sportief door een bocht, maar de steps nog niet aan de grond gehad. En dat wil ik eigenlijk ook zo houden haha.Ben weer terug van een weekje Oostenrijk met mijn R1200R LC, maar wat me toch tegenvalt zijn de sportieve aspiraties van deze fiets,
Het is geen sportfiets dat snap ik... Maar je rijdt de stepjes aan de grond nog voordat de rand van de (achter)band is bereikt, sportief rijden in de bergen is daarmee lastiger dan verwacht... zonde want verder een perfect fietsje.
@Bagel de org cylinderbeschermers zijn prima voor lage snelheden.... bij hoge snelheden kan ie waarschijnlijk toch de kliko in ivm andere schades, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Cheers!
met mijn rijstijl verder, ga ik die ook niet bereiken denk ik.
Ik rij de band echt volledig rond en heb echt zelden de stepjes aan de grond, zeker niet in dynamic mode. In road mode wil ie wel is wat meer doorzakken en de grond toucheren, maar road vind ik ook wat onstabiel sturen op snelheid. Denk dat je wat boven de 75 kilo bent?Ben weer terug van een weekje Oostenrijk met mijn R1200R LC, maar wat me toch tegenvalt zijn de sportieve aspiraties van deze fiets,
Het is geen sportfiets dat snap ik... Maar je rijdt de stepjes aan de grond nog voordat de rand van de (achter)band is bereikt, sportief rijden in de bergen is daarmee lastiger dan verwacht... zonde want verder een perfect fietsje.
@Bagel de org cylinderbeschermers zijn prima voor lage snelheden.... bij hoge snelheden kan ie waarschijnlijk toch de kliko in ivm andere schades, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Cheers!
....
De mijne is net 65+, nog minstens 100 te gaan dus. Vandaag met een bende rt’s en gs’en op stap geweest als enige r, en voelde zeker geen afgunst, integendeel. Ook niet toen het begon te regenen. Met hun slagschepen...
Haha, da’s een bericht van een jaar of 3 geleden aan de kmstand te zien? Ondertussen ben ik overgestapt op een rt uit 2011, en ik moet zeggen: als ik mezelf zie rijden in de reflectie van een etalage of zo, schrik ik altijd van de afmetingen, voelt bijlange na zo niet aan. Maar hier ook: de lc na 2014 heeft van die k1600-koffers gekregen, ziet er ook een pak breder uit (waarschijnlijk zegt de meetstok wel weer iets anders...).Mee eens. Vooral de GSA LC is echt groot. Filerijden wordt een uitdaging als de koffers erop zitten. Dat is voor mij geen reden geweest om over te stappen op de R1200R, maar de grootte van de motor in zijn geheel, speelde wel mee. Al had ik nog wel het oude model.