...
Ootmans
...TJEEMIG...
...of ik RVS bochten heb...???
...of chroom...???
...als ik aan de bochten ruik nadat ze met Starglanz gedaan zijn, zeg ik RVS...
...maar als ze weer op glans zijn, glimmen ze zoals chroom...
...dus zeg het maar...
...de rest van het uitlaatsysteem glimt ook zoals chroom, de einddemper ook...
...
Joke
...waarom de S niet, en de RT wel...
...heel simpel eigenlijk...
...als je op de bochten van de S tikt, zit er een ander geluid in dan de bochten van de RT...
...het klinkt alsof ze veel dunner zijn...
...en of het er iets mee te maken heeft weet ik niet ; maar ze verkleuren ook veel vlugger...
...in het begin hield ik het keurig bij ; maar daar ben je gauw spek-zat van...
...nu zijn ze gewoon glimmend-bruin...
...en wat ook niet onbelangrijk is om te vermelden ; aan de voorzijde van de S bochten daar brandt iets in (en dat is niet zo op de RT)...
...iets wat lijkt op remstof...
...op allebei de bochten ; allebei ook op exact dezelfde plek...
...polijst ik nou die bochten, dan zie je dat ingebrande heel erg goed...
...en nu dus niet...
...of ga je op de S meer te keer (en worden die heter) dan op de RT waar je met moeders achterop alleen maar rustig rond toert ?
...afgelopen zaterdag toch met regelmaat tegen of in de toerenbegrenzer gezeten...
...dus ; ook met de RT wordt zeker niet alleen maar rustig gereden...
...wist U trouwens dat je 120 in zijn 2 kan doen met een RT...
...flauwekul dus eigenlijk dat er een 6 bak onder zit...
...nog iets bijzonders ontdekt afgelopen weekend...
...als je op de cruise-control rijdt, en je duikt een bocht in, neemt het ding uit zichzelf gas terug !...
...kom je weer rechtop, gaat het gas ook weer 'open'...
...dacht eerst dat het flauwekul was, dus meerdere keren (op een dijkje) uitgeprobeerd, en het werkt echt...
...grappig...