Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik rij dagelijks naar mijn werk, dus heb ik niet zo'n behoefte om ook in het weekend te rijden. Overigens wel een leuk idee zo'n meeting. Moet ik de fiets wel een keer goed poetsen.
Maar ik heb wel een probleempje.
Afgelopen maand mocht ik voor mijn werk twee keer narr Brussel. Uiteraard met de BMW.
Ook ben ik een aantal keren naar het centrum van Amsterdam geweest voor mijn werk. Geluk moet je hebben.
Het probleem wat ik nu heb is dat ik na verloop van tijd last krijg van een 'slapende' rechterhand. Ik heb al van alles geprobeerd: andere zit, snelheid aanpassen, zadelhoogte veranderd, andere handschoenen. Maar niks helpt. Na ongeveer 45 minuten raakt mijn rechterhand gevoelloos. Het enig wat ik dan kan doen is koppeling in en even de hand schudden. Niet echt een oplossing
Heeft iemand een idee?
De K1200LT is behoorlijk strak de bocht om te krijgen hoor. Daar heb ik menig ander motorrijder rode oortjes mee laten krijgen.Als het 't zoveelste slagschip wordt dat niet de hoek om kan dan mogen ze 'em houden!
De K1200LT is behoorlijk strak de bocht om te krijgen hoor. Daar heb ik menig ander motorrijder rode oortjes mee laten krijgen.
Misschien een Trottle Rocker? Is een soort plaatje over je gashandle om je polsen een beetje te ontlasten. Verkrijgbaar bij oa: motoport.
Of zoals Ootje al zei: cruisecontrol. Bijv. van throttlemeister of lekker goedkoop van Dino (Struik onderdelen).
Een cruisecontrol lijkt mij niet handig. Daar is het verkeer te druk voor, maar de stuurverhogers lijk mij wel wat. Ik heb even op de site van Wunderlich gekeken en ze zijn redelijk betaalbaar.
Toch blijf ik het wel vreemd vinden. Op mijn vorige motor een R1100RS zat ik meer voorover en voelde ik de druk ook in mijn polsen. Maar bij de RT zit ik rechtop.Mischien toch die Trottle Rocker.
Hoewel, het is een leasemotor. Dus ik kan er niet teveel aan veranderen.
Ik heb vandaag maar een nieuw setje banden op de RT laten zetten. BT 021. Nu maar hopen dat ze bevallen. Zat eerst nog te twijfelen tussen de 020 en de 021, niet om de prijs (vrijwel gelijk) maar omdat mij de 020 altijd zeer goed zijn bevallen.
Km stand: 8650. prijs: 320 euro voor en achter incl.montage.
Wat mij en de bandenman opviel is dat er geen lood op het achterwiel zat. Is dat bij jullie ook zo? Ik bedoel dus op de eerste (fabrieks) montage.
Henry
8650 km??? Is dat niet een beetje weinig? Ik heb er nu 16.000 opzitten met m'n Metzelers en die zijn nog lang niet versleten... Al beginnen ze wel wat 'vierkant' te worden.
Op mijn achterwiel zit trouwens wél een loodje, af fabriek dus.
Ik heb vandaag maar een nieuw setje banden op de RT laten zetten. BT 021. Nu maar hopen dat ze bevallen. Zat eerst nog te twijfelen tussen de 020 en de 021, niet om de prijs (vrijwel gelijk) maar omdat mij de 020 altijd zeer goed zijn bevallen.
Km stand: 8650. prijs: 320 euro voor en achter incl.montage.
Wat mij en de bandenman opviel is dat er geen lood op het achterwiel zat. Is dat bij jullie ook zo? Ik bedoel dus op de eerste (fabrieks) montage.
Henry
Met mijn vorige motor deed ik maar 2500 to 3500 kilometer met een setje banden, dus dit is voor mij een echt record. Bij 5000 kilometer dacht ik nog van: slijten deze banden wel?