BMW Sportboxer topic - deel 17 (still going strong)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kofferbak weet ik wel open en dicht te doen :X

Heb jij ook een kofferbak aan je S hangen dan :?


Maar hoe nu die tas erop?
Of weet je het ook niet dropje van me? :+

Idd geen idee, misschien als ik het zou zien, ik hou gewoon van een lulpraatje op zijn tijd :+ ;) Altijd maar serieus, daar zit ik al hele dagen in, ik zie het forum hoofdzakelijk als een stukje ontspanning.

De oplossing is er trouwens al zie ik :9
 
Laatst bewerkt:
Hierbij wil ik u informeren naar de deksels.



Wij gaan er van uit dat u de smalle deksels bedoelt.

Deze hebben we niet op voorraad en moeten dus besteld worden.



De prijs van de deksels is € 75.24 per stuk in het zwart.



Ze zijn er ook in het wit en dan zijn ze € 211.50



Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,





Met vriendelijke groet,

Frans Homborg



Huijsmans Service Center bv

Koen, deze reactie kreeg ik terug.

laterz Jan

Daar was ik al bang voor. Typische BMW-prijzen: €150,- voor twee plastic deksels vind ik een beetje overdreven. Dan leen ik ze liever van je voor een week als dat aanbod nog steeds staat.
 
Heb jij ook een kofferbak aan je S hangen dan :?
Ja een heel kleintje :Y Zit gereedschap in en bandenreparatie setje :+Idd geen idee, misschien als ik het zou zien, ik hou gewoon van een lulpraatje op zijn tijd :+ ;) Altijd maar serieus, daar zit ik al hele dagen in, ik zie het forum hoofdzakelijk als een stukje ontspanning.

De oplossing is er trouwens al zie ik :9
Als je de tanktas anders om op je tank zet :X zie je ff niet hoe het moet :$
Rare vorm tank dat dan wel weer. *D
 
Ja een heel kleintje :Y Zit gereedschap in en bandenreparatie setje :+

Oh, bij mij kan er veel meer in. Zit standaard een gereedsschapskoffertje in (ook een klein beetje voor het extra gewicht :+ ) 5-liter brandstoftankje, regenoverall, droge handschoenen. slot, navigatie als ik die niet gebruik, en nog wat klein spul.

En natuurlijk plenty of space voor een weekendje weg ofzo *D
 
Zijn trouwens alle boutjes van de ring rond tankdop echt? Of zitten daar ook nog neppers tussen ?

Voordat ik er kapot draai .... B|
 
Daar was ik al bang voor. Typische BMW-prijzen: €150,- voor twee plastic deksels vind ik een beetje overdreven. Dan leen ik ze liever van je voor een week als dat aanbod nog steeds staat.
dat staat nog steeds: tuurlijk.
dan wil je zeker alleen de deksels..? ivm het opsturen. ik sleutel graag..
al denk ik dat het toch nog onder tarief tm 10 kg valt .
betekend 2x€6.75

ik lees het graag in pb, hebben we gelijk adressen.

Laterz Jan
 
Ik zit al een tijdje te kijken voor een andere motor (vooral voor vakanties en een beetje woonwerk) en heeft de 1100s ook wel mijn interesse gewekt. Zit alleen nog met een klein vraagje. Hoe is het rijden met duo? En zit je achterop een beetje comfortabel?
Bvd,
Eddy
 
Ik zit al een tijdje te kijken voor een andere motor (vooral voor vakanties en een beetje woonwerk) en heeft de 1100s ook wel mijn interesse gewekt. Zit alleen nog met een klein vraagje. Hoe is het rijden met duo? En zit je achterop een beetje comfortabel?
Bvd,
Eddy
dat achterop moet je met n korreltje zout nemen.
ik heb het serieus geprobeerd met m'n meissie.
1.76 lengte +/- 80 kg
opgetrokken knieën/ naar voren glijden over het zadel (al is daar met de juiste broek iets tegen te doen) toch wel met afremmen het gewicht naar voren duwend zodat de bestuurder met de handen alles moet opvangen.
wij vonden het geen succes.
als je kleiner en lichter bent voor achterop is dat n voordeel.

laterz Jan
ps.
voor de vakantie vind ik m top. heb genoeg aan koffers met citydeksels voor n week.
samen op vakantie betekend normale deksels voor de bagage.
het ontbreken van 'n topkoffer vind ik dan n minpunt. (hangt erom hoeveel troep je meeneemt.)
 
Laatst bewerkt:
dat achterop moet je met n korreltje zout nemen.
ik heb het serieus geprobeerd met m'n meissie.
1.76 lengte +/- 80 kg
opgetrokken knieën/ naar voren glijden over het zadel (al is daar met de juiste broek iets tegen te doen) toch wel met afremmen het gewicht naar voren duwend zodat de bestuurder met de handen alles moet opvangen.
wij vonden het geen succes.
als je kleiner en lichter bent voor achterop is dat n voordeel.

laterz Jan
Mijn vriendin vond het ook niet heel plezierig om bij de S achterop te zitten. Lees; pijn in de polsen van het tegenhouden en knieen omdat deze ingehouden moesten worden...

Maarja nu op de 1150gs sukkelt ze elke keer half in slaap na 3 uur rijden :')
 
Mijn vriendin vond het op de R1100S niet zo plezierig, maar wel stukken beter dan achterop bij de RSV ;)

Het zadel glijd, dat is het ergste punt, verder zijn er weinig problemen, als je er zorgt dat het zadel stroever is, dan zou het niet erg zijn.

Ik heb eigenlijk geen last gehad van mensen achterop, vond het zoveel beter rijden dan bij de RSV, remde nu niet extra zoals ik op de RSV wel deed :P

Mijn passagiers vonden het kofferrek wel handig om zich aan vast te houden ;)
 
Mijn meissie is 1.68 en 75 kg. Heb ze voor het eerst achterop gehad van de week. Schoof wel elke keer tegen me aan ja..Kon ook niet anders ..ze had maar 1 hand om me vast te houden..in de andere het afdekkapje...en de stepjes zaten er ook niet op. Soort van noodgeval zeg maar..haha
 
Afgelopen vrijdagavond even langs de Knalpot gereden en nieuwe boutjes voor de cover gekocht.
Was een lekker weertje en erg leuk om er eens rond te snuffelen (stond nog een 1200S)

Daar staat werkelijk van alles, van bejaarde motoren, zijspannen, een trike op basis van een R100 en nieuw GS-spul.
 
Mijn vriendin vond het op de R1100S niet zo plezierig, maar wel stukken beter dan achterop bij de RSV ;)

Het zadel glijd, dat is het ergste punt, verder zijn er weinig problemen, als je er zorgt dat het zadel stroever is, dan zou het niet erg zijn.

Ik heb eigenlijk geen last gehad van mensen achterop, vond het zoveel beter rijden dan bij de RSV, remde nu niet extra zoals ik op de RSV wel deed :P

Mijn passagiers vonden het kofferrek wel handig om zich aan vast te houden ;)

Ik heb voor dit seizoen een triboseat gekocht. Dit is een soort netje, wat je over je zadel spant, en zorgt dat de passagier niet zo aan het glijden is.
Zeker een textielen broek is nogal glad aan de billetjes....

Kost niet de wereld en het bevalt mij prima. Ben je hem zat dan trek je hem er zo weer vanaf.
 
dat staat nog steeds: tuurlijk.
dan wil je zeker alleen de deksels..? ivm het opsturen. ik sleutel graag..
al denk ik dat het toch nog onder tarief tm 10 kg valt .
betekend 2x€6.75

ik lees het graag in pb, hebben we gelijk adressen.

Laterz Jan

Je hebt je pb op dit forum niet aanstaan. Dus ik stuur je wel ff een mailtje naar het adres in je profiel.
 
Ik heb voor dit seizoen een triboseat gekocht. Dit is een soort netje, wat je over je zadel spant, en zorgt dat de passagier niet zo aan het glijden is.
Zeker een textielen broek is nogal glad aan de billetjes....

Kost niet de wereld en het bevalt mij prima. Ben je hem zat dan trek je hem er zo weer vanaf.

Ze rijd gelukkig zelf ook :+ , maar ik ga er naar kijken :)
 
Startmotor is waarschijnlijk stuk :(

Motor start behoorlijk slecht, meer niet dan wel en de startmotor heeft er moeite mee, de rest is prima. Zit nu net een nieuwe accu in (dacht dat dat wel eens de oorzaak kon zijn, de waardes van de accu waren aan de lage kant)


Voor 250 zie ik een nieuwe op MP en 150 een 2dehands. Voor dat prijs verschil loop ik denk ik liever niet het risico... Ik krijg echter nog een prijsopgave van een revisie bij een bedrijf dat vlakbij m'n motorzaak zit.
 
Denk erover na om mijn ac schnitzer dempers en catalisator te verruilen voor een lasersysteem. Wil nog iets meer geluid. Wat kan zo,n schnitzersysteem opbrengen? Zie nergens een dergelijk systeem te koop , derhalve kan ik ook niet vergelijken..

5n12yg.jpg
 
Startmotor is waarschijnlijk stuk :(

Motor start behoorlijk slecht, meer niet dan wel en de startmotor heeft er moeite mee, de rest is prima. Zit nu net een nieuwe accu in (dacht dat dat wel eens de oorzaak kon zijn, de waardes van de accu waren aan de lage kant)


Voor 250 zie ik een nieuwe op MP en 150 een 2dehands. Voor dat prijs verschil loop ik denk ik liever niet het risico... Ik krijg echter nog een prijsopgave van een revisie bij een bedrijf dat vlakbij m'n motorzaak zit.
Ik heb nog wel een startmotor voor je hoor.. hoef ik niet de hoofdprijs voor :N
Komt wel uit een gebruikte S (Zit er zelfs nog onder) heeft 68k gelopen...

Je kan ook op ebay kijken overigens

r1100s starter | eBay

Duurt het wel ff
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel een startmotor voor je hoor.. hoef ik niet de hoofdprijs voor :N
Komt wel uit een gebruikte S (Zit er zelfs nog onder) heeft 68k gelopen...

Je kan ook op ebay kijken overigens

r1100s starter | eBay

Duurt het wel ff
Thanks voor de link, mijne heeft maar 64k er op staan nu, 71 euro inc verzending een nieuwe, das wel netjes! en 3 dagen levertijd :P

http://www.ebay.nl/itm/Starter-BMW-...pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c6ed0772d

Ik moet nog even aanhoren wat een revisie gaat kosten, stond bij de motorzaak toen ie niet meer wilde starten dus die zaak is er mee aan de slag, ik hoor er binnenkort nog meer van. Daar om de hoek reviseren ze startmotoren vertelde de zaak.

Ik heb de startmotor niet gezien, of het relais, dus moet het even aanhoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan