BMW Sportboxer topic - deel 17 (still going strong)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil m wel van je overnemen. Hoe wil je het verder regelen? Ik kan je geen PM sturen.

De kabelboom van de R1200RT schijnt inderdaad te werken.
Heeft iemand die nog in de aanbieding?

Ik dus :) Van een R1200GSA is vlgs mij gelijk aan die van de RT... 8-)

Voor 200 euri is de hele bende van jou ;)
 

Daar heb je een goede deal aan vrees ik :+

Als je langskomt wil ik je ook nog wel helpen inbouwen...zoals het op mijn S-je zit merk je er niks van bij terugplaatsen van de kuipdelen...

Het resetten van de rapidbike kan ik ook nog doen, en dan kun je altijd nog eens naar GOES rijden voor fine tuning,maar die van mij stond al op een meer open uitlaat en luchtfilter ingeregeld...wellicht is jouw S na bezoek aan huize BB al dik in orde O-)

Jij had toch een Staintune liggen die er onder gaat? Kom anders langs als je die eronder hebt zitten.....
 
Ik ben ook nog opzoek naar koffers! Ze vliegen voorbij op marktplaats, in één avond zijn ze weg, of ik moet er het hele land voor door gaan rijden...

Ik bied € 200 euro op de koffers! :+
 
Ik ben ook nog opzoek naar koffers! Ze vliegen voorbij op marktplaats, in één avond zijn ze weg, of ik moet er het hele land voor door gaan rijden...

Ik bied € 200 euro op de koffers! :+
Als Motormaniac ze niet wilt, wat ik me niet voor kan stellen :+
Dan ben jij de 2e in de rij
 
Ben ik weer met nog een tanktas vraagje....
Flink het internet afgestruind en de tanktassen van sw-motech vallen wel in de smaak maar ...... er zijn zoveel types en met de quicklock moet het allemaal wel passen maar ...... het beste is toch om een tanktas ff ook daadwerkelijk te kunnen passen. Mijn oog is wel gevallen op de City tanktas.
Zijn er mensen met een tanktas van sw-motech? En zoja, welke dan? Thx
 
Tijdje terug mijn uitlaten opgepoetst met dat spul van Bredebreier.

[knip]

Dus weer aan de wapper met poetsspul en schuursponsje. de uitlaten stonden er weer mooi bij. (goed nagespoelt)

Daarna stukje gereden, en wat blijkt? De bochten slaan weer bruinig uit?

iemand enig idee hoe dit komt?

[afbeelding]


Niemand een idee, of ook last van verder?
 
Hey Girl....naamwijziging gedaan? girls1100s ...overlopert....
yep, alles goed. Lees ook af en toe nog mee... (ook al sta ik niet meer in de eigenaarslijst... ik was nog wel zo stoer vrij bovenaan..... ) doe niet echt veel rijden, maar brommert staat niet in de weg... Gisteren met een aantal mannen uit Soest wezen rijden, allemaal Harley's.... dus ja, dan moet ik af en toe even wachten.... :+

Tja de 1100 is op een gegeven moment aan BorS verkocht. Bij mij stond de S werkloos in de garage en dat is ook zonde. ;)
Dus inderdaad.... en overlopertje. *D
 
Niemand een idee, of ook last van verder?

Wat ik kan bedenken is dat de pijpen weer donker van kleur worden door de hitte, ze glimmen bij mij netjes, maar na een rit zijn ze weer goudkleurig ;)
Ik heb dan alleen geen last van spikkels en dergelijke op de uitlaat verder. Je houd dit nooit super glanzend tenzij je ze verchroomd of elke dag poetst :+

Ik gebruikte staalwol + commandant en dan nog een polish voor polijsten van (auto)lakken en als finish gebruikte ik
0906-8l-10-10-myths-about-car-care-products-mothers-billet-metal-polish.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee inderdaad, tenzij je verchroomde pijpen heb, die worden meestal juist blauw/olieachtig door de hitte.
 
Net met de brommer maar even naar Ro Snel (Zot hier op het forum) gereden in Zeist... die heeft er tenminste verstand van...

Het bleek dat de remblokken helemaal niet op waren. Maar ik kon de cilinders er niet uitdrukken... kon geen druk opbouwen. Blijkt de remcilinder achter kaduuk te zijn. Kwaaltje BMW blijkbaar... Hij gaat er 1 bestellen voor me, want ga toch niet risico's nemen met remmenmeuk... Ze zijn er wel 2e hands, maar wellicht dan weer snel dezelfde problemen. 110 euro materiaal en het erin knutselen... Volgende week heeft hij tijd en hopelijk het onderdeel binnen... Ik zou het zelf ook wel kunnen, maar laat dit toch liever even door Ro doen.

En dat voor een onderdeel dat je nooit gebruikt.... en ook hoopt nooit te hoeven gebruiken, want dan is het een noodstop met ook de remmen achter erbij. Overigens is volgens hem de oorzaak van het defect juist het feit dat ik nooit de achterrem gebruik.... :+
 
Laatst bewerkt:
Net met de brommer maar even naar Ro Snel (Zot hier op het forum) gereden in Zeist... die heeft er tenminste verstand van...

Het bleek dat de remblokken helemaal niet op waren. Maar ik kon de cilinders er niet uitdrukken... kon geen druk opbouwen. Blijkt de remcilinder achter kaduuk te zijn. Kwaaltje BMW blijkbaar... Hij gaat er 1 bestellen voor me, want ga toch niet risico's nemen met remmenmeuk... Ze zijn er wel 2e hands, maar wellicht dan weer snel dezelfde problemen. 110 euro materiaal en het erin knutselen... Volgende week heeft hij tijd en hopelijk het onderdeel binnen... Ik zou het zelf ook wel kunnen, maar laat dit toch liever even door Ro doen.

En dat voor een onderdeel dat je nooit gebruikt.... en ook hoopt nooit te hoeven gebruiken, want dan is het een noodstop met ook de remmen achter erbij. Overigens is volgens hem de oorzaak van het defect juist het feit dat ik nooit de achterrem gebruik.... :+
Zelfde gehad maar dan met de koppelingspomp... Kon niet meer goed ontkoppelen :')
Mooi dat het gefixt gaat worden, revisie gaat inderdaad te duur worden (kwa uren).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan