Bo Bendsneyder

Status
Niet open voor verdere reacties.
BTW.....voor ons is hij gewoon 2e geworden :+

full
 
bo kwam in ronde 5 voor kornfeil over de meet volgens de rijderskolom, heb het nog teruggekeken de rode vlag was in ronde 4 dus telt de finish van ronde 5.
wat wel kan dat kornfeil op de meet met een paar honderste verschil voor bo zat dat is misschien op de rijderskolom niet te zien.
 
De rode vlag werd getoond met nog 4 ronde te gaan voor de kop, maar nog niet iedereen had die ronde daarvoor voltooid en dus gaan ze nog een ronde terug en dus de stand van ronde 13 waar Bo nog net achter Kornfeil zat en hem in bocht 1 na start finish inhaalde. Beetje zuur dus, maar fantastisch gereden door Bo met goede ronde tijden en prima uit de ellende gebleven 👍
 
De rode vlag werd getoond met nog 4 ronde te gaan voor de kop, maar nog niet iedereen had die ronde daarvoor voltooid en dus gaan ze nog een ronde terug en dus de stand van ronde 13 waar Bo nog net achter Kornfeil zat en hem in bocht 1 na start finish inhaalde. Beetje zuur dus, maar fantastisch gereden door Bo met goede ronde tijden en prima uit de ellende gebleven 👍

Inderdaad. De laatste persoon voor de punten had ronde 14 nog niet voltooid en dus kijken ze naar ronde 13.. helaas. Maar belangrijkste is wat hij over de hele race heeft laten zien. Controle en snelheid! 2 podiums in je debuutjaar is meer dan alleen geluk...
 
De rode vlag werd getoond met nog 4 ronde te gaan voor de kop, maar nog niet iedereen had die ronde daarvoor voltooid en dus gaan ze nog een ronde terug en dus de stand van ronde 13 waar Bo nog net achter Kornfeil zat en hem in bocht 1 na start finish inhaalde. Beetje zuur dus, maar fantastisch gereden door Bo met goede ronde tijden en prima uit de ellende gebleven 👍

Goede uitleg, thanks!
 
Zodra een coureur al het racen goed doet, gaan we over andere dingen muggenziften. Je moet toch wat tijdens rodevlagsituaties. :+

:^

En als men zich nou nog een beetje in zou leven of zich een beetje zou verdiepen in de materie. Nee hoor, gewoon ongegeneerd overal out of the blue je mening neer plempen :X
 
Bo spreekt voor een Nederlandse jongen van zijn leeftijd meer dan behoorlijk Engels, zeker na een uur met een adrenaline gehalte te hebben gezeten die wij waarschijnlijk nooit mee gaan maken!

Daarnaast, top gereden en ook nog blijven zitten!

Louter lof voor deze jonge baas!
 
Bo spreekt voor een Nederlandse jongen van zijn leeftijd meer dan behoorlijk Engels, zeker na een uur met een adrenaline gehalte te hebben gezeten die wij waarschijnlijk nooit mee gaan maken!

Daarnaast, top gereden en ook nog blijven zitten!

Louter lof voor deze jonge baas!

Sterker nog: Bo spreekt beter Engels dan de gemiddelde MotoGP coureur :Y _O-
 
Goed blijven zitten, verstandig gereden. Tweede podium van het seizoen binnen, wie had dat kunnen dromen vorig jaar!!
 
Inderdaad en zeker op dit circuit had ik het niet verwacht met de lange rechte stukken. Aan de andere kant dat heeft Silverstone ook. Wat nou Bo is te lang/zwaar voor dit soort circuits.
Maar hoe gaaf zijn 2e podium👍
 
Hij moet wel naar school blijven gaan, niet alleen maar racen, dan leert 'ie ook nog Engels.

Als je het niveau Engels van de GP coureurs vergelijkt met dat van Formule-1 rijders dan springen de tranen je in de ogen. Maar ik denk ook dat dat te maken heeft dat de meeste Formule-1 teams in GB zitten en veel Engelsen in dienst hebben. De GP wereld is toch meer een Italiaans-Spaanse aangelegenheid. Uiteindelijk leer je goed Engels praten door er dagelijks mee in aanraking te komen, op school leer je geen goed Engels praten. Bo spreekt waarschijnlijk (evenals de rest van de coureurs) dagelijks te weinig met native Engels sprekers om het ooit echt vloeiend (zoals bijv. Max Verstappen) te leren spreken.

Vind ik overigens ook erg jammer. Het is toch een uithangbord voor Nederland en het had mooi geweest als hij vloeiend Engels sprak. Maar ik vind dat je het hem niet kwalijk kan nemen.

Maar het is niet vreemd dat je er een opmerking over maakt. Het is een beetje jammer dat zodra je opmerking maakt die ook maar ruikt naar een klein beetje kritiek, je direct wordt afgezeken hier. Schijnbaar is het te lastig om er inhoudelijk op in te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Als je het niveau Engels van de GP coureurs vergelijkt met dat van Formule-1 rijders dan springen de tranen je in de ogen. Maar ik denk ook dat dat te maken heeft dat de meeste Formule-1 teams in GB zitten en veel Engelsen in dienst hebben. De GP wereld is toch meer een Italiaans-Spaanse aangelegenheid. Uiteindelijk leer je goed Engels praten door er dagelijks mee in aanraking te komen, op school leer je geen goed Engels praten. Bo spreekt waarschijnlijk (evenals de rest van de coureurs) dagelijks te weinig met native Engels sprekers om het ooit echt vloeiend (zoals bijv. Max Verstappen) te leren spreken.

Vind ik overigens ook erg jammer. Het is toch een uithangbord voor Nederland en het had mooi geweest als hij vloeiend Engels sprak. Maar ik vind dat je het hem niet kwalijk kan nemen.

Maar het is niet vreemd dat je er een opmerking over maakt. Het is een beetje jammer dat zodra je opmerking maakt die ook maar ruikt naar een klein beetje kritiek, je direct wordt afgezeken hier. Schijnbaar is het te lastig om er inhoudelijk op in te gaan.
Je geeft het ook aan, het heeft niet zoveel met school te maken ;)


Van harte gefeliciteerd met de 3de plek BO, klasse!
 
Inderdaad en zeker op dit circuit had ik het niet verwacht met de lange rechte stukken. Aan de andere kant dat heeft Silverstone ook. Wat nou Bo is te lang/zwaar voor dit soort circuits.
Maar hoe gaaf zijn 2e podium👍

Als er genoeg snelle bochten zijn waar Bo kan compenseren en de streep ligt niet te ver op slipstreamafstand. Dan maakt het niet zo veel uit. Bo is goed op de remmen dus compenseerd daar vaak al veel van zijn verlies. Alleen in de laatste ronde heb je daar niet altijd iets aan...
 
Om op dat stop en go terug te komen, hij had wel een hele goede start en kwam echt zeer vlot van zn plek. Dat is dan wel apart, of hij had gewoon een wereld start. Iig wel mooi!
 
duidelijk had ik nog niet over nagedacht.

De rode vlag werd getoond met nog 4 ronde te gaan voor de kop, maar nog niet iedereen had die ronde daarvoor voltooid en dus gaan ze nog een ronde terug en dus de stand van ronde 13 waar Bo nog net achter Kornfeil zat en hem in bocht 1 na start finish inhaalde. Beetje zuur dus, maar fantastisch gereden door Bo met goede ronde tijden en prima uit de ellende gebleven 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan