Boete feitcode A915 (voertuig niet verzekerd)

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Dit is niet de eerste keer dat centraal beheer dit doet. Toen ik mijn vorige motor bij hen had verzekerd had ik precies hetzelfde. Maar, ik had toendertijd na het krijgen van de eerste waarschuwing gelijk gebeld om het recht te zetten, en dat werd pas een week of 2 later ook echt gedaan :') .
 
CB had gelijk: afgelopen dinsdag brief in de bus:
full



Die stuur ik nu naar RDW.

Voor de zekerheid een bezwaar/beroep op de boete naar CJIB.

Wordt vervolgd.
 
Hallo TurboO,

Wij hebben je bericht gelezen die geplaatst is op 21 november 2011. Het is een vervelende situatie.
Heb je inmiddels al contact gehad met CBA, of kunnen wij je ergens mee helpen?

Als je hier gebruik van wilt maken, stuur dan een mail naar webcare [@] centraalbeheer.nl met je contactgegevens, polisnummer en onderwerp. Dan zoeken wij het voor je uit.

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam

Webcare [@] centraalbeheer.nl
055 579 8000
Centraal Beheer | Verzekeringen en financiële producten | Voor uw bedrijf, uzelf en uw gezin
 
Nounou, 55 cent voor een postzegel :z

92 cent per brief , twee brieven
Kopietjes maken (kost mijn inktjet heeeeele dure cartridges en papier).
En ik ben er al zeker 2 uur mee zoet, a 50 euro excl btw :)
Telefoontjes, kopzorgen...


Ik kom op iets meer dan één postzegel :)
 
Hallo TurboO,

Wij hebben je bericht gelezen die geplaatst is op 21 november 2011. Het is een vervelende situatie.
Heb je inmiddels al contact gehad met CBA, of kunnen wij je ergens mee helpen?

Als je hier gebruik van wilt maken, stuur dan een mail naar webcare [@] centraalbeheer.nl met je contactgegevens, polisnummer en onderwerp. Dan zoeken wij het voor je uit.

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam

Webcare [@] centraalbeheer.nl
055 579 8000
Centraal Beheer | Verzekeringen en financiële producten | Voor uw bedrijf, uzelf en uw gezin

Netjes.

Ik hoop dat het ook voor mij geldt, want dit is mijn boete :)

Ik stuur wel een mailtje :)
 
Nounou, 55 cent voor een postzegel :z

Niet te laconiek:

Beroep je op Artikel 7:15 lid 2 en 3 Algemene wet bestuursrecht.

Indien aan je verzoek wordt tegemoet gekomen zal er een forfaitaire schadevergoeding (€ 218) tot uitdrukking komen vermeerderd met een factor die wordt bepaald aan de hand van de zwaarte van het bezwaar (waarschijnlijk 0 tot 0,5).

Je dient dit verzoek in te dienen voor het uitspraak op je bezwaar is geweest.

Overigens heb ik het nog niet geprobeerd bij dit bestuursorgaan, dus hou ons op de hoogte.
 
Ik heb hem! :')

380 euries, en nog 6 eruo voor de dames van de administratie :)

Eerste verhoging wordt 576 en tweede verhoging 1146. Dat zal me leren!!!

Sinds 27 november vorig jaar een motor bij CB verzekerd.

En ik had al eerder (drie) een brief gehad, en daarom 13 oktober maar eens met Centraal Beheer gebeld. Zij zouden een artikel 34 verklaring regelen richting RDW (die toch?).

Mooi, dacht ik bij mezelf, weg met die brieven, onzin allemaal.

Vandaag de brief per paarse rand op de mat. Ik rijd natuurlijk nooit te hard, dus was al wat verbaasd.

Nu aan het bellen met CB (sta in de wacht), verzekering klopt, gegevens ook (kenteken en meldcode).

Even los van wat CB nu gaat zeggen, wat kan ik nog doen?

Beste Martell,

Dit is een vervelende situatie voor jou.
Je hebt inderdaad een artikel 34 verklaring nodig om aan te tonen bij het RDW dat je voor je motor verzekerd bent.

Ik kan het een en ander voor je nagaan.
Wil je zo vriendelijk zijn om je klantgegevens: voorletters, achternaam, postcode, huisnummer en geboortedatum naar ons te mailen? Ons e-mailadres is webcare[@]centraalbeheer.nl . Graag bij onderwerp MOTOR-FORUM, art.34 vermelden.

Met vriendelijke groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055-579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
Motorverzekering afsluiten? - Sluit makkelijk online - Centraal Beheer
 
Verbazingwekkend dat dit via een medium als MF moet gaan...

Wel vriendelijk, dat dan weer wel...
 
Verbazingwekkend dat dit via een medium als MF moet gaan...

Wel vriendelijk, dat dan weer wel...

Centraal Beheer
Webcare


Berichten:
2
Reg. datum:
31 mrt. 2011

Beide berichten zijn hier geplaatst,dus vooruitziende blik om 13-03 al een account aan te maken :+

Ik heb overigens hetzelfde gehad met motorverzekering online die mij niet aangemeld hebben,1 mailtje was genoeg en ze hebben het direct opgelost.
Op de site van rdw kun je je kenteken checken.
 
Centraal Beheer
Webcare


Berichten:
2
Reg. datum:
31 mrt. 2011

Beide berichten zijn hier geplaatst,dus vooruitziende blik om 13-03 al een account aan te maken :+

Ik heb overigens hetzelfde gehad met motorverzekering online die mij niet aangemeld hebben,1 mailtje was genoeg en ze hebben het direct opgelost.
Op de site van rdw kun je je kenteken checken.

Elk zichzelf respecterend bedrijf dat zaken doet met consumenten, heeft tegenwoordig een webcare team. Dit puur om online het imago van het bedrijf te beschermen.

Op zich dus niet vreemd dat zij zich hier al hadden aangemeld om regelmatig op hun bedrijfsnaam te zoeken.

Wel jammer dat tot nu toe 50% van de medewerkers van dit webcare team niet de moeite heeft genomen om verder te kijken dan zijn neus lang was...

Ik ben in ieder geval blij dat ik gewoon bij mijn tussenpersoon kan binnenwandelen om hem wakker te maken als hij zit te slapen.
Ik ben nog blijer dat mijn tussenpersoon bij mijn enige schade (poging diefstal 15 jr oude motor) zei "zet maar ff kort op de mail wat er gebeurd is, dan regel ik het verder". 's Middags de sleepwagen op de stoep om de motor naar de dealer te brengen en 2 weken later het geld van de reparatie op mijn rekening.
 
Laatst bewerkt:
"Alle medewerkers zijn in gesprek". Zelfs de directeur, en de mensen met verlof en zo. Dat ze dat weten, knap hoor.

Vaak is het ook meer: "Al onze medewerker is in gesprek" :+
Erger is het wanneer RDW of belastingdienst beloofd je terug te bellen, gaat in de meeste gevallen niet gebeuren dus.. :r
 
CB had gelijk: afgelopen dinsdag brief in de bus:
[afbeelding]


Die stuur ik nu naar RDW.

Voor de zekerheid een bezwaar/beroep op de boete naar CJIB.

Wordt vervolgd.
Als dat werkt ga ik zoiets binnen het zwarte grijze circuit in gang zetten:

Verzekerings BV oprichten.
Op flitsservice.nl zetten ofzo.
'Iedereen met boete feitcode A915 mag mij een mail sturen met kenteken en naam etc.
Voor € 150 stuur ik je een brief dattie weldegelijk verzekerd was.'

Goud geld. *D

Even serieus: ik hoop dat die brief werkt, maar ik betwijfel het, ondanks dat het centraal beheer is, mocht je toevallig een vriend hebben die daar werkt... Je kent het verhaal. Als het wel werkt: dikke faal in de processen van het CJIB of de RDW whatever.
 
Laatst bewerkt:
Elk zichzelf respecterend bedrijf dat zaken doet met consumenten, heeft tegenwoordig een webcare team. Dit puur om online het imago van het bedrijf te beschermen.

Op zich dus niet vreemd dat zij zich hier al hadden aangemeld om regelmatig op hun bedrijfsnaam te zoeken.

Wel jammer dat tot nu toe 50% van de medewerkers van dit webcare team niet de moeite heeft genomen om verder te kijken dan zijn neus lang was...

Ik ben in ieder geval blij dat ik gewoon bij mijn tussenpersoon kan binnenwandelen om hem wakker te maken als hij zit te slapen.
Ik ben nog blijer dat mijn tussenpersoon bij mijn enige schade (poging diefstal 15 jr oude motor) zei "zet maar ff kort op de mail wat er gebeurd is, dan regel ik het verder". 's Middags de sleepwagen op de stoep om de motor naar de dealer te brengen en 2 weken later het geld van de reparatie op mijn rekening.
Lees: ze zijn op dit forum om vast te stellen of die all-risk claim die jij op die ene 80 weg waar je onderuit ging niet deed omdat je eigenlijk op een circuitdagje was waar je op je plaat ging waarvan de foto's op MF staan :+
 
Als dat werkt ga ik zoiets binnen het zwarte grijze circuit in gang zetten:

Verzekerings BV oprichten.
Op flitsservice.nl zetten ofzo.
'Iedereen met boete feitcode A915 mag mij een mail sturen met kenteken en naam etc.
Voor € 150 stuur ik je een brief dattie weldegelijk verzekerd was.'

Goud geld. *D

Even serieus: ik hoop dat die brief werkt, maar ik betwijfel het, ondanks dat het centraal beheer is, mocht je toevallig een vriend hebben die daar werkt... Je kent het verhaal. Als het wel werkt: dikke faal in de processen van het CJIB of de RDW whatever.

Dan zul je ook moeten zorgen dat het voertuig dan ook daadwerkelijk bij Verzekerings BV is verzekerd. Of dacht je dat daar niet naar gekeken zou worden maar dat alleen een art 34 verklaring klaar zou zijn?
 
Lees: ze zijn op dit forum om vast te stellen of die all-risk claim die jij op die ene 80 weg waar je onderuit ging niet deed omdat je eigenlijk op een circuitdagje was waar je op je plaat ging waarvan de foto's op MF staan :+

Nee, das de afdeling Sherlock. Die gaan hier echt niet reageren (en zeker niet op de verkeerde :+ )

Dit is gewoon de bedrijfsbrandweer.
 
Brieven naar RDW en CJIB zijn al de deur uit.
Ben benieuwd.
 
Een paar maanden geleden twee fietsen gehaald voor een kennis en zijn vrouw die nog aan t lessen waren.
Die staan lekker droog in zijn schuur,en dan vergeet je de verzekering.
De brief gooi je weg,dat zal allemaal wel.
En die kregen vorige week ook het verzoek tot het betalen van 2x 386 euro.

Ik kan er helaas niet verdrietig om worden,met wat moeite hadden ze beide voor 120 verzekerd geweest...
 
Terug
Bovenaan Onderaan