Boete ROOD KRUIS op de A9-A1-A6

Update: op donderdag 28 april gaat de kantorrechter "zowel mij als de officier van justitie in de gelegenheid stellen de standpunten nader toe te lichten".
Hopelijk gaat de kantorrechter er ook naar luisteren :X Maar nog altijd meer vertrouwen in de rechter dan in de officier van justitie.

Ik houd jullie op de hoogte.
 
.. En bovendien hebben zij een foute locatie opgegeven dus dat kan een verdedigbaar standpunt zijn.
de feiten van dit geval worden me een tikkeltje onderzichting gepresenteerd

echter "een foute locatie opgegeven', zou dit zo zijn ..
dan lijkt me dit een finale aangrijpng tot een verzoek tot vernietiging

het lijkt mij zo ..
.. dat je het beste op dit soort formaliteiten kunt betogen
.. ze hebben er verder geen tijd voor, snel en efficient
.. en hup de vernietiger in

omstandig uitleggen wat jouw overwegingen zijn iets onregelmatigs te doen
.. motiven van gevaarzetting of gevaar ontwijking

.. is een heel slecht idee, te veel moeite, te veel precedent
.. daar willen ze niet aan, en dan gaan ze vals spelen
.. niets kleuters is het OM vreemd, nl 8-)
 
Laatst bewerkt:
echter "een foute locatie opgegeven', zou dit zo zijn ..
dan lijkt me dit een finale aangrijpng tot een verzoek tot vernietiging

Heb de rest van het topic niet doorgespit waar je dit vandaan hebt geknipt maar het is al een tijdje geleden dat ze hadden besloten dat vormfouten zoals verkeerde straatnamen, gemeenten e.d. geen invloed uit zouden oefenen op evt. vervolging.
 
Heb de rest van het topic niet doorgespit waar je dit vandaan hebt geknipt maar het is al een tijdje geleden dat ze hadden besloten dat vormfouten zoals verkeerde straatnamen, gemeenten e.d. geen invloed uit zouden oefenen op evt. vervolging.

Vaak krijgt het OM inderdaad de kans om dergelijke fouten aan te passen. Daarom moet je daar ook niet meteen mee als verweer komen maar het pas aankaarten als jij het laatste woord van de rechter krijgt. Dan is er geen kans meer om het aan te passen voor het OM. En dan maar afwachten hoe de rechter daar op reageert. Als hij het klungelige gedrag van het OM zat is, heb je mazzel.
 
Vaak krijgt het OM inderdaad de kans om dergelijke fouten aan te passen. Daarom moet je daar ook niet meteen mee als verweer komen maar het pas aankaarten als jij het laatste woord van de rechter krijgt. Dan is er geen kans meer om het aan te passen voor het OM. En dan maar afwachten hoe de rechter daar op reageert. Als hij het klungelige gedrag van het OM zat is, heb je mazzel.
.. inderdaad
je zet en aantal argumenten naast elkaar
en doet niets direct in de zijk zetten ..

je zoekt een fraaie glijbaan naar de uitgang
en je mompelt over allerhande onvolkomenheden

onder het motto ..
het moet wel passen in de annalen van behoorlijk bestuur

zo heb ik een keer een paar ongestructureerde vakken 'veroverd' bij de supermarkt

het introduceren van een paar agentjes in de controlekamer (heb ik dit goed begrepen?)
die met hun luie poten op het bureau
een motorrijder wensen te belagen die al moeite genoeg heeft
zich ter plekke staande te houden in een levensbedreigende verkeerssituatie

(b.v. meneer de rechter beoogt toch niet dat motorrijder zichzelf doodrijdt t.b.v. conform de rijbaanaanduidingen - en nog wel verkeerd benoemd, ach en wee)
.. en de rest verzin je zelf maar

.. lijkt me er ook zo 1 :]
 
Update: op donderdag 28 april gaat de kantorrechter "zowel mij als de officier van justitie in de gelegenheid stellen de standpunten nader toe te lichten".
Hopelijk gaat de kantorrechter er ook naar luisteren :X Maar nog altijd meer vertrouwen in de rechter dan in de officier van justitie.

Ik houd jullie op de hoogte.


*O* *O* *O*
GEWONNEN
*O* *O* *O*

In leken-taal: rechter vond voldoende twijfel dat de waarneming van de verbalisant niet mogelijk was in de scherpe bocht, al kende hij doorgaans veel gewicht toe aan de waarneming van de verbalisant.
Schriftelijke uiteenzetting van de beslissing laat ik over 3 tot 4 weken weten.

Groet,
MotorVos
 
kom zelf eens een weekje mee achterop de bak uitkegelen je moest eens weten wat voor gevaren dat oplevert als men door de kruizen heen gaan rijden staan er niet voor niks ben de hele week op de a10 te vinden dus als je zin heb mag je komen helpen dan zie je wat voor nut rode kruizen hebben en jah de boete had dik 500 eurie moeten zijn wie weet leren de mensen er dan wat van 150 eurie is toch een lachertje in dat opzich :W :W :W :W


zet ze dan aub ook eens een beetje op een lijn neer

gister mocht ik de super g slalommen op de a7 omdat die kut pilonnen overal en nergens stonden
 
Terug
Bovenaan Onderaan