Boom gekust

pietje 41

MF veteraan
6 okt 2002
2.927
0
Hilversum
Na een gezellig dagje knallen via de dijk Wijk bij Duurstede naar Safe R-dam.Tot zover ging alles nog goed met mijn maat,maar helaas op de terugweg nog even een lekker knalweg gepakt bij A-foort toen ging het minder met mijn maatje.Hij verkeek zich op een bocht en vloog eruit!
Komt in het gras terecht,weet dat hij nu niet moet remmen,schampt een boom en komt tot stilstand.
Eindresultaat een spiegel minder en een deuk in zijn tank plus een zeer pijnlijke arm.
L.B.L een deuk in z'n Ego!!!
Beetje Witjes naar huis gereden en de Engeltjes Bedankt!!!!!!
 
Schrampt een boom. Hmmmm. Halve meter naar linx of rechts en het zou meer zijn dan een pijnlijke arm. Over geluk gesproken.



Was het van ik zie een boom -> wil niet tegen boom knallen-> kijk naar boom -> rij tegen boom aan verhaal.
 
Hij mag blij zijn.. boom of paal zijn even erg.. en mag zeker blij zijn dat die nog verder kon rijden.. het had ook heel anders kunnen aflopen he |( |( |(
 
mazzelaar jij hebt dus meer geluk als mij '(
maar veel succes met het repareren zal je beter lukken als mij
maar het blijft kut schade rijden
 
De hoeveelheid hits vertellen je juist niets. Ik denk dat ik hier op een gemiddeld avondbezoekje de server toch zo'n 40 à 50 hits bezorg.

Je zou al eerder ip's moeten tracen om te weten hoeveel verschillende personen hier komen op een dag om de bezoekers die niet ingelogd zijn mee te tellen.
 
Na een gezellig dagje knallen via de dijk Wijk bij Duurstede naar Safe R-dam.Tot zover ging alles nog goed met mijn maat,maar helaas op de terugweg nog even een lekker knalweg gepakt bij A-foort toen ging het minder met mijn maatje.Hij verkeek zich op een bocht en vloog eruit!
Komt in het gras terecht,weet dat hij nu niet moet remmen,schampt een boom en komt tot stilstand.
Eindresultaat een spiegel minder en een deuk in zijn tank plus een zeer pijnlijke arm.
L.B.L een deuk in z'n Ego!!!
Beetje Witjes naar huis gereden en de Engeltjes Bedankt!!!!!!

Pietje, dit gebeurt ook wel eens met een bus. Groeten uit Highland
 
en d'r heeft er weer eentje mazzel gehad....

Jongens en Meisjes doe nu toch een rustig aan straks zijn de Engeltjes op.....

:P
 
zón mazzel had ik ook en ook van die blauwe plekken,en spierpijn, :?
duzze sterkte en ik geloof nu ook in engeltjes :} nu :)
 
Weer een met wat extra ervaring.
Gelukkig alleen de pijnlijke kant van de boom ontmoet.
Hopelijk steken de mensen met minder engeltjes er iets van op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan