Bot 13

Die kerel is nie christelijk en nie homo.

Hij's wel blues. Als in: speelt in bleusbandje gitaar / mondharmonica. Herrie schoppen kan 'ie dus wel.

(Mijn model blijft trouwens thuis)
Laat hem dan ook maar wat muziek meenemen.
Speelt hij ook blues achterstevoren?
 
Met mijn model is niets mis.

Ze gaat niet mee naar de BOT, da's alles. We laten elkaar zo af en toe vrij in de hobbies. Zij gaat binnenkort een weekendje met haar vriendinnen naar de Veluwe.

Ze rijdt trouwens geen motor en heeft ook geen ambities dat te gaan doen. Zit wel prima achterop of in 't bakkie.
 
Ik kom zowiezo even op zaterdag overdag kijken en de rit mee rijden. Tenzij ik precies in een zijspan- of motorloze periode val :P

Of ik blijf BBQ-en weet ik nog niet.

Dus eigenlijk een schamele RD
 

B|


Vooruit gooi ik er nog een bbq tegenaan; RBD

Blijven tukken gaat echt niet, vrouwlief moet de volgende morgen vroeg weg om een marathon te wandelen.


Nog behoefte aan stookhout?
 
B|


Vooruit gooi ik er nog een bbq tegenaan; RBD

Blijven tukken gaat echt niet, vrouwlief moet de volgende morgen vroeg weg om een marathon te wandelen.


Nog behoefte aan stookhout?

Kijk dit klinkt al beter en ja er is altijd behoefte aan veul hout :Y
 
jan willen 35 jaar das nie nix.

full
 
Kick !


Nog een goede twee weken en het is zover. *O*

Kan ik gelijk eens kijken of mijn zelf-gefabriekte vaginatie-toestand werkt :)
 
Kick !


Nog een goede twee weken en het is zover. *O*

Kan ik gelijk eens kijken of mijn zelf-gefabriekte vaginatie-toestand werkt :)


Hebben reeds een keet gereserveerd. :) Alleen................................men wist op die camping niet te melden dat het BOT bij hun zou zijn.
Zal dan een verrassing worden })
 
Hebben reeds een keet gereserveerd. :) Alleen................................men wist op die camping niet te melden dat het BOT bij hun zou zijn.
Zal dan een verrassing worden })

Ik geloof niet dat ik het een BOT genoemd heb.....
 
goed dat er eens gekickt wordt.

zaterdag overdag wordt heel lastig, ik denk dat ik de rit dus ga missen.(als die zaterdag is tenminste)

Ik wil 'savonds proberen te komen en dan ook overnachten.

Ik weet nog niet of ik de bbq ga redden maar dat ga ik zeker proberen.

ik ben het weekend ervoor trouwens wel in Berlaar, zijn er meer die daar heen gaan?
 
ik ga wel naar berlaar , ga daar al denk ik 20 jaar zonder onderbrekenig , heb geen span maar ga met de auto , eerst een sprongetje tot bij LBS en vandaar naar berlaar een kipje doen.............
 
Ook een hut gereserveerd!

Deze week nog even een tank-coating aanbrengen (tankcure) en gaan. Uiteraard heb ik inmiddels wel een reserve tank klaarliggen, mocht alles niet op tijd afkomen. vooralsnog dit keer geen technische problemen. Nu nog hopen dat we t drooghouden!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
820
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan