BOT 21

Zo,
Zal ik bij dezen dan ook maar weer eens wat van me laten horen? :W

hierbij de aanmelding binnen houidige kennis: RBOEV, dus bevestiging volgt. Is er een termijn/ deadline?
En bakkenist tbd!! En ja de intro is helder, dus 18+ :+ (Zal het buurmeisje thuislaten:P )
Kijk wel ff wie wel kan, mag en het aandurft in 'Crusty'.

Tof dat jullie de orga weer op de schouders nemen, alvast dank daarvoor!

Deadline is de vrijdag.
Dan ga ik eieren en brood kopen voor het ontbijt. Dus handig als ik dan zo’n beetje weet wie er komt.
Dus als je nog een haffel brabanders meeneemt is het ook wel handig te weten hoeveel.
Of ze melden zich zelf aan, dat mag ook.
 
@fox; yes please!! St Bernardus is helemaal top! Voral de abt 10, maar da's persoonlijk ;)
Dus gooi je bak maar vol. Als ik op doorreis was naar FR, of shoppen in Lille, dan maak ik graag een stop op het vlakbij gelegen dorpsplein voor een versnapering. Buikspek erbij.... Hmmmm

Voor de AET gangers; ik zal onze Brabo aanhang ook porren. Goeie kans dat Gertjan en JPee ook ff meekomen. En/or Rudy.
Zal wel vragen of het spit en een varken meekan :D Zooooooo lekker!! Zeker met echte Holwijn (Hollandse wijn) erbij

Overigens had Mielko het ook al over het BOT, en mogelijk Kees ook mee op sleeptouw met de Guzzi-span

Jullie horen van me.
Komt in order
 
Deadline is de vrijdag.
Dan ga ik eieren en brood kopen voor het ontbijt. Dus handig als ik dan zo’n beetje weet wie er komt.
Dus als je nog een haffel brabanders meeneemt is het ook wel handig te weten hoeveel.
Of ze melden zich zelf aan, dat mag ook.

Top! Dank je
 
@fox; yes please!! St Bernardus is helemaal top! Voral de abt 10, maar da's persoonlijk ;)
Dus gooi je bak maar vol. Als ik op doorreis was naar FR, of shoppen in Lille, dan maak ik graag een stop op het vlakbij gelegen dorpsplein voor een versnapering. Buikspek erbij.... Hmmmm

Voor de AET gangers; ik zal onze Brabo aanhang ook porren. Goeie kans dat Gertjan en JPee ook ff meekomen. En/or Rudy.
Zal wel vragen of het spit en een varken meekan :D Zooooooo lekker!! Zeker met echte Holwijn (Hollandse wijn) erbij

Overigens had Mielko het ook al over het BOT, en mogelijk Kees ook mee op sleeptouw met de Guzzi-span

Jullie horen van me.
Kees weet ervan, staat al in de openingspost 8-)
 
Yep, ik moest ff zoeken, maarre, 'BoezieVoenk' dus :)
Welgeteld 3 posts, dus idd MF rookie
Iedergeval een iets originelere naam dan die van mij haha
 
Route is vandaag goedgekeurd. Ongeveer 2 weken voor bot zullen we het rondje nog een keer maken.

Voor liefhebbers kan ik de gpx wel dumpen hier. Het is iets van 78km. En nu is er nog een omleiding ergens. Die moet dan weer foetsie zijn.

We kwamen toevallig nog langs de kiet van de daf meneer. Wat ook wel weer handig is voor een bot route.
Wat me doet bedenken dat de gpx ook redelijk goed markeert waar dat huis woont, aka begin en eindpunt van de route.

Ik denk dus gpx maar tzt via @DAF400 via het pb systeem.
 
Hoi allen

Ik zou ook wel het weekend willen meemaken. Ik bed een Guzzi rijder met zijspan, V7850GT met Ural span eraan. AL diverse keren op het EGT geweest. Wil dan gaan voor BOEDV.

Grtz. Bert
 
als de motorschuur even ver is, dan zou ik ook naar Boeles gaan; niet ivm de camping, maar ivm de omgeving; want in het Westerwald /Sauerland/ Eiffel is het toch wel net iets interessanter motorrijden dan in Drenthe...

Ja, ik wil dat al een paar jaar veel meer gaan doen, dat was ook de reden om lid te worden van de NVZ, maar elk jaar komt er wel wat anders roet in het eten gooien.... Vorig jaar stond mijn span tandloos het hele seizoen bij de deur, dit jaar zijn er geen NVZ treffens ivm corona en heeft vrouwlief eindelijk weer eens wat werk binnengehaald, maar wel gelijk de hele zomer, dus of ik moet met de beide jongens op pad gaan als vrouwlief thuis is om voor de oudste en de jongste te zorgen, of ik zou de oudste van 14 alleen thuis moeten laten en de kleine meid van 4 ook mee moeten nemen; die zal het ongetwijfeld super leuk vinden, maar dat betekend ook wel gelijk dat ik er veel drukker mee wordt dan dat je twee jongens van 8 en 9 meeneemt die zichzelf prima kunnen vermaken, maar misschien moet ik die optie toch maar eens overwegen...

heb nog even de tijd, want moet nog ruim 2 dagen werken voor mijn vakantie begint ;)


Heb een weekend met veel speelse Fireblade kms en nog iets meer bier drinken thuis na kunnen denken en heb vanmorgen voor de aankomende twee nachten een plekje bij de Motorschuur geregeld.
Rij vanmiddag met de jongste drie die kant op.
Voor morgen overdag nog even een uitstapje bedenken waar ze zich kunnen vermaken en dan gaat t allemaal vast weer goed komen.

Eens goed nadenken wat ik minimaal voor die drie kids nodig heb, want omdat Mees achterop gaat moet alle bagage in de kofferbak en neus van de bak passen
 
Het is maar goed dat DAF een groot perceel heeft, want dit lijkt met grote voorsprong idd de drukste BOT sinds tijden te worden 😎
 
Ik ben van vrijdag op zaterdag bij het Dijkje geweest. Dat heeft weinig met een motor camping te maken. Geen bar, geen bier, geen vuur, geen muziek, geen koffie, geen ontbijt.
Wel rustig slapen.
Wel motorrijders, zelfs een zijspan.

Ik was op de K12 samen met een maatje op een 1200GS. Heerlijk gereden, gegeten op kasteel Amerongen, whiskey zitten drinken voor de tent en heerlijk geslapen.
Ontbijt bij een lunchroom vlakbij was erg goed en niet duur.
In totaal 600 km gereden in 2 dagen, zonder snelweg. De achterband van de K12r is nu tot op de randjes versleten binnen 4000km. Ik heb een Conti RaceAttack klaar liggen, een semi-slick. Die zal nog wel harder slijten...

Het Guzzi span met Dnepr bak van de eigenaar van het Dijkje is trouwens te koop op aanvraag.
 
Ik ben van vrijdag op zaterdag bij het Dijkje geweest. Dat heeft weinig met een motor camping te maken. Geen bar, geen bier, geen vuur, geen muziek, geen koffie, geen ontbijt.

Dan is t dus nog erger geworden over de jaren heen, want de laatste keer dat ik er was lag er wel een klein beetje bier in een koelkastje
 
Ik heb ook al veel feestjes ingericht in mijn leven en weet hoeveel werk het is , bij deze bedankt :} :}:}:}

Ik vind het eigenlijk wel meevallen, maar in de openingspost is ook te lezen dat ik niet zoveel doe :+ _O-
Oftewel jullie moeten het meeste zelf regelen.... ;)

Het is maar goed dat DAF een groot perceel heeft, want dit lijkt met grote voorsprong idd de drukste BOT sinds tijden te worden 😎

Ik hoop maar dat het door mag gaan.
Ik hoor op de radio weer over meer corona gevallen in België. En België is niet zover weg van waar ik woon.
 
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, maar in de openingspost is ook te lezen dat ik niet zoveel doe :+ _O-
Oftewel jullie moeten het meeste zelf regelen.... ;)



Ik hoop maar dat het door mag gaan.
Ik hoor op de radio weer over meer corona gevallen in België. En België is niet zover weg van waar ik woon.
Ja, dat hoor ik ook. De mensen hebben geen zin meer in de corona maatregelen. Maar daar trekt corona zich niks van aan.
 
Hier in Oosrenrijk helemaal niks te merken. Geen afstand, geen mondkapjes. Terwijl we in Duitsland juist wel heel erg gecontroleerd werd. Bij tankstations, eetgelegenheden, en hotelletjes. Gelukkig hebben we er op de passen ook geen last van. En op de camping lekker op ons zelf in de buitenlucht.
 

Bijlagen

  • 20200720_124803.jpg
    20200720_124803.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 10
Laatste BOT vond ik heel gezellig dus kan zomaar zijn dat ik ook ga met vriendin in bak.. laat het TZT wel weten
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
820
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
17
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan