Boxer meeting

Volgende meeting?

  • Over een maand op 12

    Stemmen: 1 3,1%
  • Over een maand of 6

    Stemmen: 11 34,4%
  • Over een maand of 3

    Stemmen: 20 62,5%
  • ... geen vervolg ...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
sienablaze naambordjes....
*O* *O* Nieuwe boxermeeting, leuk!!

Goed idee om een badge/stickert met nickname op te doen, maakt het toch allemaal wel wat makkelijker.

Staat toch duidelijk op mijn helm hoor..... ;)

full
 
...nou bedankt, fijne vriend Kato...
...je hebt het helemaal voor elkaar gemaakt... :/




...kom ik vanavond thuis, roept de grappenmakende echtgenote tijdens de avondmaaltijd dat ze een verrassing heeft...

...ik denk 'ah ; leuk' ; ze vertrekt... :W
...maar 'nee', ze blijft gewoon ; en of ik wilde raden...

...ik zeg : je hebt een andere cabrio gekocht (ik denk, ik roep iets bizars)...


...'nee', zegt ze, 'ik denk dat ik mijn motorrijbewijs wil gaan halen...'

...ik : :? :N :?


...'jaaaaa', zegt ze, 'ik heb tijdens de boxermeeting met Ed daarover gesproken enzo'...
...'en ik vind dat wel wat hebben, als je Henrike zo ziet rijden'...


...U begrijpt, dat beetje aardappel wat ik net naar binnen geschoven had, duvelde er met dezelfde gang er weer uit...
...niet omdat het ding te heet was ; nee, van verbazing...!


...'oh...; en wat wil mevrouw voor motor gaan rijden dan in ene keer...???'

...'nou ; wat Henrike ook heeft...'



...'maar dat is een 1100 CC !!..., ben je wel helemaal goed ?!?'...


...'ja, maar het staat wel stoer'...

...'Henrike heeft al jaaaaaren het rijbewijs ; en jij hebt nog nooit achter het stuur van een motor gezeten...!'

...'en toch wil ik dat ; of moet ik een Japans 600-tje nemen'....???


...'eh...HALLO..., vooralsnog neem jij helemaal nix, ben je nou helemaal van de pot gevallen'...
...'ben je in een enorme midlife-crisis terechtgekomen sinds Zondag ofzo...??'

...'nou ; en dan verkoop je de RT maar, want ik wil dan ook een motor...'

...'de RT verkopen...?????'

...'ja, want 4 motoren is veel te gek...!'

...'mens ; hou FF op, je hebt niet eens een rijbewijs !...'




...en zo ging het nog even door... B|

...de moraal van zo'n verhaal ; neemt nooit uw niet motorrijdende vrouw/vriendin (of allebei) mee naar een boxertreffen, want het zal U bezuren...!

...U bent dus zwaar gewaarschuwd !!...













...enne ; bedankt Ed... :N


...de RT verkopen...tssss...
 
hahahaha

Nou Rolette heeft helemaal gelijk !

Maar troost je Ron,
als ze eenmaal haar eigen motortje heeft wil ze geen andere meer.

Althans, hier in huize Ootje gaat dat zo.
Toen de RT kwam en er nog geld over was (voor de crediet crisis) speculeerde ik om ook voor haar een nieuw tweewielertje te kopen.

De reactie was: of ik een gaatje in mijn hoofd had: kom niet aan mijn VT-tje. :(
 
...jawel...; maar ik heb helemaal niet de behoeft om de RT, de S, of de bol weg te doen...
...we hebben de bol al even geprobeerd (even passen zeg maar), maar de teentjes komen net aan de grond...

...dus da past nie...

...want ik dacht ; dan komen we daar weer goedkoop vanaf... ;)
 
Rolooo,

Is toch juist geweldig als je eigen vrouw/vriendin ( 1 van de 2..) zelf ook motor rijdt...
Als ik het goed heb begrepen heb je 3 motoren. (ik ook) Eentje voor je wederhelft. Hoef je ook niet zo veel te praten als zij zelf rijdt. Iemand achterop.....de hele tijd kletsen...

Mijn vrouw rijdt een fazer 600. Probeer haar wel langzaam lekker te maken voor een boxer.....Moet haar alleen nog eens over halen een proefrit te maken.

Wat is er nu leuker dan naar gezichten van mannen en vrouwen kijken als jouw wederhelft aan komt rijden en van haar motor afstapt en de helm afdoet....
Alle vrouwen kijken jaloers en de mannen......laat je fantasie werken :9
 
Hier ook hoor !

Ze heeft een keertje op de RT gereden (per slot van rekening is de helft van haar) maar kon ook net met haar teentjes bij de grond.

Ook het gewicht vond ze niet echt prettig bij het manouvreren.

Verder reeds ie geweldig. :)

Ze is ca. 1.70.
 
Goh....ik had net Gerwin (GLK) willen waarschuwen dat hij moet oppassen dat Henny het niet te leuk gaat vinden achterop (of niet leuk genoeg _O-)

Jullie kennen mijn verhaal toch? *D
Mijn wederhelft reed al jaaaaaren motor, maar ik verzette me ertegen, wilde nooit achterop, etcetera.
Tot hij nu bijna twee jaar geleden met de BMW-club naar Duitsland ging. En speciaal voor de niet-rijdende dames hadden ze zo'n lekker pamper-hotel met sauna en zo uitgezocht :9~ .
Of ik dán mee wilde?
Na heel lang nadenken heb ik toegestemd, maar dan alleen heen en terug, niet tijdens de rijdagen daar zelf.
Eén koffer vol met boeken mee, je snapt dat wel ;)

Echter......de praktijk ging anders: de route er naar toe was over heerlijke bochtige stuurweggetjes en véél te snel waren we in het hotel! O-)
Ik heb geen boek of sauna gezien en alle dagen zat ik achterop :]
Thuis heb ik al snel de ééndaagse motorcursus bij Sabrina in Almere gedaan en de rest moge bekend zijn......ik was verkocht ;)

Maar Ronnie, wat is er mis met een 1100 cc als eerste motor? :? De mijne is toch zelfs 1200 cc? Als hij maar makkelijk te hanteren is en makkelijk stuurt.
Ik heb eerst een F650 Scarver overwogen, een ideale beginnersmotor en als je Jeannet die R1100S uit haar hoofd kunt praten ook voor haar, maar voor mij met m'n lange benen vond ik hem toch te klein. Ik was bang dat ik er na een half jaar zou zijn "uitgegroeid".

Als ze trouwens serieus is in haar plan zou ik haar ook die motordag in Almere adviseren:
Autorijles op verkeersoefenterrein - Autorijschool VVC-Sabrina
(motordag cursussen => beginners)

En over een motor teveel gesproken: de RT kan dan natuurlijk weg, die gebruikte je toch alleen maar om met z'n tweeën op te zitten O-)
 
Ach, Ron moet gewoon even aan het idee wennen....

Mijn wederhelft rijdt al jaren motor en nu de kids groot zijn, rijden we steeds meer. Ik op m'n boxer en zij op haar F800S. 4 Weken zomervakantie gepland dit jaar waarin we binnendoor naar Sicilië gaan rijden en weer terug. Daarnaast nog een aantal andere meerdaagse tochten gepland. Van de week zei ze nog dat ze begin april ook nog een paar dagen de Eifel in wil om haar nieuwe F-je beter te leren kennen.
Nou moet ik er wel bijvertellen dat ze ook stevig kan doorrijden dus dat maakt het ook wel wat makkelijker.

En als haar F-je het straks weer niet doet, zoals nu, dan hebben we altijd nog de beschikking over de SV650S van m'n zoon of mijn eigen "klassieker", de Diversion.

Gewoon stimuleren!

:W TenCats
 
Zeg ... RoLoo !!!
Wat is nou leuker om saampies erop uit te gaan, ieder op z'n eigen brommert :]

Ik zal zéér binnenkort RoLette wel uitleggen dat er ook verlaagde zadels zijn voor zowat alle modellen van BMW })
Dus ook voor de geliefde R1100S O-)

Als je nou eens plaats maak door de mini te verkopen, dan kan je meteen van dat bedrag een hele leuk elfje voor haar kopen :Y
 
Hihihihi....... Roloo je teksten zijn best grappig !

Tja die van mij lijkt het ook wel wat. 2 x achterop gezeten en nu wil ze haast niet meer. Wil zelf rijden en tja.... geef haar groot gelijk eigenlijk.
 
Zeg ... RoLoo !!!
Wat is nou leuker om saampies erop uit te gaan, ieder op z'n eigen brommert :]

Ik zal zéér binnenkort RoLette wel uitleggen dat er ook verlaagde zadels zijn voor zowat alle modellen van BMW })
Dus ook voor de geliefde R1100S O-)

Als je nou eens plaats maak door de mini te verkopen, dan kan je meteen van dat bedrag een hele leuk elfje voor haar kopen :Y

Of een leuke klassieker natuurlijk... Hoeft niet eens veel te kosten...
Mijn R80 kost me 4 tientjes verzekering per jaar. En af en toe een klein slokje benzine...

(En voor mijn vrouw staat er een R75 te trappelen. Hoeft het zadel niet eens verlaagd te worden.)
 
Roloo }) leuker kan het niet _O- samen lekker touren :] evt. met de motor op vakantie :Y wat wil je noch meer ;)

die van mij durft niet eens achterop,laat staan zelf rijden :?
 
Dag allemaal. Ik heb een FTP opengezet voor de foto's, hier kun je ze in hoge kwaliteit (c.q. het origineel) neergooien. Ik zorg vervolgens dat ze in een online album komen (zodat iedereen de hoge kwaliteit foto's kan downloaden):

FTP: ftp://c1n1.86id.nl/boxermeeting/

Stap 1: Open windows verkenner
Stap 2: Zet de FTP url in de adresbalk, druk op enter
Stap 3: Kopieer de bestanden naar de FTP map (zet evt. alles eerst in 1 ZIPje)

N.B. Je kunt geen mappen aanmaken of bestanden verwijderen, enkel bestanden uploaden (alles in 1 ZIP-je heeft dus de voorkeur!)

Mijn schamele oogst, de 3 foto's, staan er gezipt en al bij.

:W TenCats
 
RoLoo moet nog effe wennen....
...nou bedankt, fijne vriend Kato...
...enne ; bedankt Ed... :N
...de RT verkopen...tssss...

Graag gedaan...... en ik denk dat 't een hele stoere combi gaat worden. :Y

Jij op de RT... of 't Bolletje..... en Mrs. Roloo op de 1200S....

full


..... wellicht is dit dan een mooi pak voor d'r. ;)

[me]Ik hoop niet dat het komt doordat ze nu denkt dat je ook in amazone-zit op 'n motor kunt rijden. :X [/me]
 
...je moet het niet gekker maken Kato-baas...

...RoLette op de 1200S...; tssssssssssss... :N :N





...er mag toch nog wel iets in deze wereld overblijven wat echt voor 'de man' alleen is...
 

...dat deden we zo-wie-zo wel ; ik begrijp dat u mijn 9-daags-MotorForum-Oostenrijk-reisverslag-2008 niet gelezen heeft... ;)


...maar een RBW voor haar of niet ; ik vertik het om met een beginneling zo'n toer te maken...
...ook al is het de eigen wederhelft... :/
 
Laatst bewerkt:
...dat deden we zo-wie-zo wel ; ik begrijp dat u mijn 9-daags-MotorForum-Oostenrijk-reisverslag-2008 niet gelezen heeft... ;)


...maar een RBW voor haar of niet ; ik vertik het om met een beginneling zo'n toer te maken...
...ook als het de eigen wederhelft... :/

Wacht maar, tot je haar niet meer bij kunt houden })
 
Sorry Roloo,
Mijn vrouw maakt een goede kans jou los te rijden, want ik ken haar rijkwaliteiten.

dat niveau kan jouw vrouw ook halen. natuurlijk niet meteen maar op termijn wel..

Maar het gaat er niet om wie de snelste of de beste is...toch?
Wat is nu leuker als je samen een passie op dezelfde aktieve manier deelt..Zo kijken wij er tenminste naar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan