Boxer meeting

Volgende meeting?

  • Over een maand op 12

    Stemmen: 1 3,1%
  • Over een maand of 6

    Stemmen: 11 34,4%
  • Over een maand of 3

    Stemmen: 20 62,5%
  • ... geen vervolg ...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
motormaniac58 wil wel even dat zijn vrouw mij de oren wast...:

Sorry Roloo,
Mijn vrouw maakt een goede kans jou los te rijden, want ik ken haar rijkwaliteiten.

...

...oh...ik twijfel ook niet aan de mogelijke motorrijkwaliteiten van het nog immer zwakke geslacht... (hoe lang duurt het voordat Joke hierop reageert.. ;) )

...maar ik twijfel wel aan de motorrijkwaliteiten van de vrouw met wie ik o.a. tafel & bed deel...




...maar goed ; time will tell...
 
voormast maakt het helemaal bont...:

Je kunt Rolette ook nog op de rt laten rijden :)

En dan neem je zelf deze

[afbeelding]

...mooi hè ; zo'n oude RT !! (vind het nog steeds jammer dat ik de mijne destijds niet kon houden ; maar goed ik nu eenmaal niet de ruimte soortgelijk een museum)...

...uiteraard hebben we gisteravond gesproken over motor kopen enzo (als het zover is natuurlijk) voor de wederhelft...

...heb wel FF heel duidelijk gemaakt dat ze eerst maar eens 'het' moet gaan leren op iets voordeligs (want wij zijn zuinig) en dus dan vaak iets ouders...

...en daar is zat van in Nederland ; en dan ook vaak nog met weinig kilometers...

...dus voor de aardigheid lopen we (voor het gemak) de motoradvertenties hier op MotorForum door...

...klik ik voor de aardigheid een Honda VFR400R aan ; 1500 Euries, dus wat kan er scheef gaan...

...helemaal enthousiast ; WOW, DIES MOOI...
...ziet er wel stoer uit...

...ik denk : zucht...


...ik zeg nog ; er staat in het land (op Marktplaats) nog een grappige R65 met heel weinig kilometers te koop...
...ik denk : leuk, want het is tenslotte een boxertje...

...maar nee hoor ; nix R65, ze vond een zeer goed geconservereerde Transalp (ook op MotorForum te koop) mooi, een Ducati Monster was helemaal nix, die VFR dus, en een veel te jonge FZ-Fazer was helemaal geweldig (ook op MotorForum te koop), dus we hebben mogelijkheden genoeg...

...blijkbaar...



...maar goed ; we moeten maar zien, misschien valt de proefles wel zwaar tegen, en dan kan ik ook weer rustig slapen...
 
Jullie begrijpen de achterliggende gedachte niet: ons RoLoo is zuuunig.

Rijbewijs halen: ach moet kunnen
Twee motoren: ach moet kunnen

Maar rijden met twee motoren dan verbruik je twee keer zoveel brandstof........

..... en dat kan eigenlijk niet.
 
...ho Oot ; U denkt toch niet werkelijk dat ik brandstof ga betalen voor 'moe' haar geneugten...

... :N ...
 
RoLoo wacht met spanning:

...oh...ik twijfel ook niet aan de mogelijke motorrijkwaliteiten van het nog immer zwakke geslacht... (hoe lang duurt het voordat Joke hierop reageert.. ;) )

Ik had deze post (bijna) gemist, dus de "time lag" zegt in dit geval ff niks ;)

Laat ik het zo zeggen: vrouwen zijn over het algemeen (uitzonderingen dus daargelaten) wat voorzichtiger dan mannen. Dat werd ook door m'n rij-instructeur bevestigd. Hij zei letterlijk dat vrouwen meer nadenken, sneller gevaar zien. Daarom hebben ze meestal ook meer lessen nodig. Mannen dóen gewoon en gáán gewoon :X.
Dat is evolutionair ook wel verklaarbaar gezien het feit dat mannen ooit alleen voor de jacht waren (nou ja, en af en toe moesten ze wat sperma doneren, daar hebben we ze nu niet eens meer écht voor nodig want er is voor generaties lang ingevroren :+), terwijl vrouwen ervoor moesten zorgen dat alles thuis op rolletjes liep en dat ze geen overbodige risico's namen waardoor de kinderen wat zou kunnen overkomen.
Maar als de mán te lang zou treuzelen voordat hij die eland neer zou schieten was het beestje al gevlogen ;)
Dus zo zit dat, en daar is ook niks mis mee :N
Als vrouw moet je zo'n man ook af en toe tegen zichzelf en z'n eigen (over)moed beschermen. Mét het risico dat ze weer vinden dat je zit te zeuren, maar ja, dat is nou liefde (van ons vrouwen dan :+)

Met andere woorden: vrouwen zijn (over het algemeen dus) wat voorzichtiger, nemen minder risico's, gaan dus minder hard die helling af, minder plat en hard door die bocht etcetera. Daarom denken mannen nog wel eens dat ze beter kunnen motorrijden dan vrouwen. Laat ze maar denken O-). Voor mijzelf vind ik het belangrijk dat ik als het ff kan weer heelhuids aankom. Niet dat dat altijd goed gaat (ik zal julie voor zijn _O-) want je moet ook wel blijven opletten natuurlijk ;)

En Ron.....het voordeel van een wat modernere motor voor Jeannet is dat er meestal wat meer veiligheidsvoorzieningen opzitten, ABS bijvoorbeeld. want je zou toch niet willen dat haar wat zou overkomen? ;)
 
Laatst bewerkt:
heeft de Enjoy-Rider al aan de whisky zitten lebberen ; want ze praat dubbel...??!! :

Laat ik het zo zeggen: vrouwen zijn over het algemeen wat voorzichtiger dan mannen.

Met andere woorden: vrouwen zijn (over het algemeen dus) wat voorzichtiger.

...ja, ja, ja...

...en omdat vrouwen over het algemeen voorzichtiger zijn, vond ik vanmiddag aan de cabrio de voorbumper uit zijn fatsoen hangen... B|

...maar je hebt gelijk ; als ze waarschijnlijk minder voorzichtig was geweest, had ze gewoon het hele ding eraf gerukt... :/

...haar commentaar : goh, helemaal nix van gemerkt... B|



...enne ; aan een moderne motor met ABS heb je nog nix, als je niet gewoon met de voetjes bij de grond kunt komen...

...en trouwens ; ik heb het ook op een oude fiets moeten leren... ;)





...zou ze oren hebben naar een Zündapp KS 50 Watercooled misschien...???
...dat zou nou wel weer gaaf zijn...


...voor mij... *D



ks50wc.jpg


KS_50_watercooled_TT.JPG
 
@RoLoo, en de rest natuurlijk ook...

Echt snappen doe ik het niet... heb je eens goed nieuws, ga je het afremmen... :?

Ga hier thuis vrouwlief eens achter de computer zetten en deze topic maar eens vaker af laten struinen... Kan wel eens positief uitvallen... ;)

En als vrouwlief wél wil rijden, mag ze uitzoeken wat ze wil... Zij moet er tenslotte op gaan rijden... Al weet ik wel op wat voor merk ze gaat vallen...

Zal dan wel een BMW gaan worden... Het is dan ook haar schuld dat ik BMW rij... (he, ik moet toch iemand de schuld geven...)

ff de boel samengevat, ikke maar hopen dat vrouwlief mij ook eens verrast met motornieuws... O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf denken/vinden dat een F650 Scarver perfect zal zijn voor Rolette :Y
Die is ook dusdanig laag dat ze tenminste met de voeten aan de grond kan *D
Ik ken een vrouw van de BMW Club die er helemaal lyrisch over is...... en omdat hij lekker licht is is hij ook nog eens verbluffend rap :]

Wanneer is haar eerste proefles Ron? *D
 
Laatst bewerkt:
ootje denkt mee (of ruikt hij handel...)

Hey Ron,

is zo'n Ducati Monster niks voor Rolette ?

ook in rood verkrijgbaar.

of is rood meer jouw kleur ?

...nee, nee, rood is prima Bart, vind ook het zwakke geslacht ( <-- wrijf, wrijf... ;) )

...maar een Monster zal het nooit worden, heb ik namelijk ook al geopperd, maar bij het bekijken van het ding was het commentaar : bwha, foeilelijk ding...


...vind ik prima...
 
...jongens, jongens, jongens...

...een 850R zal het niet worden, een VFR ook niet (vind ik zelf veel te leuk) ; dus we zien tzt wel...

...een Transalp vind ze (trouwens) ook leuk...
...staat er 1-tje te koop hier op MF...

...met nog geen 24000 kilometers...
...fraai ding ; en voor niet eens zo gek veel...
...en het is een Honda, dus altijd goed (vind ik ; maar goed het zou ook gek zijn als ik dat niet zou zeggen... ;))...

...heb er vanavond al even over gesproken...

...maar het punt is weer ; zonder RBW heb je ook geen Transalp nodig... :)
...en dan staat zo'n ding er weer ; en het is al zo vol in de schuur...



...zullen we gewoon maar afwachten of het meisje ooit het begeerde papiertje heeft ; dan zien we dan wel verder...






...of een Suzuki GSX1400F erbij...
...vind ik zelf toevallig ook nog wel 'grappig'... :)
 
Laatst bewerkt:
ff voor alle duidelijkheid, mijn vfr is niet te koop! Niet dat jij dat suggereer maar toch. Maar ga niet voor een vfr400 en dat is puur gevoelsmatig. Na enige rijervarig wil je toch iets anders en dan blijf je mooi zitten met je vfr400.
 
RoLoo heeft oog voor de realiteit :

...zullen we gewoon maar afwachten of het meisje ooit het begeerde papiertje heeft ; dan zien we dan wel verder...

Nou, dat wilde ik net zeggen: wel ff de volgorde in het oog houden hoor!
Dus: eerst proefritje maken, bevalt dat......dan les nemen. Als dan eindelijk het RBW binnen is (ik geef eerlijk toe: het viel mij niet mee en na een fikse preek van m'n instructeur had ik bijna het bijltje erbij neergegooid B| ) dan een serie proefritten maken :]. Zo'n sportmotor kan er wel heel erg stoer uitzien, maar je moet het ook wel lekker vinden rijden, ook nog na 20 kilometer en niet klagen over pijnlijke polsen etcetera :X
 
janc'borg over klein grut...:

en dan blijf je mooi zitten met je vfr400

...zou niet eens wat geven ; beetje van die dingetjes verzamelen...
...altijd leuk... :)

...had ook nooit mijn Zündapps weg moeten doen...
...had ik gewoon moeten blijven verzamelen... B|






...maar zoals gezegd, en door Joke voor accoord bevonden : we zien tzt wel weer...
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat wilde ik net zeggen: wel ff de volgorde in het oog houden hoor!
Dus: eerst proefritje maken, bevalt dat......dan les nemen. Als dan eindelijk het RBW binnen is (ik geef eerlijk toe: het viel mij niet mee en na een fikse preek van m'n instructeur had ik bijna het bijltje erbij neergegooid B| ) dan een serie proefritten maken :]. Zo'n sportmotor kan er wel heel erg stoer uitzien, maar je moet het ook wel lekker vinden rijden, ook nog na 20 kilometer en niet klagen over pijnlijke polsen etcetera :X
Volgorde in het oog houden? ja natuurlijk. Zere polsen op een viffer? zou je moeten uitproberen. Is uiteraard zeer persoonlijk maar een viffer kan je niet vergelijken met een sportmoter qua zit dan, zijn prestaties evenaren bijna een sportmotor. En stoer ja wat moet je daar nu mee. Elke motor heeft wel iets toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan