Tuckson
Kawasaki VN900 Custom Special
Hai,
Las in een ander topic een opmerking over octaangehalte. Dit bracht me weer op een vraag die ik al langer (ook voor koekblik trouwens ) heb, waar jullie me waarschijnlijk zo antwoord op kunnen geven.
Bij de pomp kun je kiezen voor Euro95 of Euro98 en bij Shell ook nog es voor Pura. Wat is het verschil tussen deze typen behalve de prijs? kun je zelf kiezen welk van deze je verkiest of is het in sommige gevallen noodzakelijk om bijv. Euro98 of zo te kiezen? (Ik herinner me vaag dat auto's vroeger of op "super" of op "normaal" reden?)
Anyone?
Edit [28-11]: Toch maar een polletje gemaakt. Tank je iets anders als RON 95, Wees zo vrij een berichtje te posten met welke motor je berijdt en waarom (je denkt dat) dit nodig/beter is?
Mvg
Las in een ander topic een opmerking over octaangehalte. Dit bracht me weer op een vraag die ik al langer (ook voor koekblik trouwens ) heb, waar jullie me waarschijnlijk zo antwoord op kunnen geven.
Bij de pomp kun je kiezen voor Euro95 of Euro98 en bij Shell ook nog es voor Pura. Wat is het verschil tussen deze typen behalve de prijs? kun je zelf kiezen welk van deze je verkiest of is het in sommige gevallen noodzakelijk om bijv. Euro98 of zo te kiezen? (Ik herinner me vaag dat auto's vroeger of op "super" of op "normaal" reden?)
Anyone?
Edit [28-11]: Toch maar een polletje gemaakt. Tank je iets anders als RON 95, Wees zo vrij een berichtje te posten met welke motor je berijdt en waarom (je denkt dat) dit nodig/beter is?
Mvg
Laatst bewerkt: